20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Wigan 22/10 kl. 1600  (Lest 44227 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Wigan 22/10 kl. 1600
« Svar #225 på: 22. Okt. 2011, 17:57 »
Får håpe Ben Arfa også får spille hele kampen mot B'burn. Kampformen er tydeligvis langt unna. Så flere ganger at Cabaye ble veldig oppgitt over at Ben Arfa skulle drible, i stedet for å slå ballen til Yohan.

Men en flott seier, på en "dårlig" dag.. Wigan skapte nok til at jeg aldri ble komfortabel.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #226 på: 22. Okt. 2011, 17:59 »
Cabaye :) grattis med tre poeng. Godt at vi kan vinne slike kamper.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #227 på: 22. Okt. 2011, 18:01 »
En drittkamp, men vi tar tre poeng og det er jeg storfornøyd med. Colo og Jonas spiller nok en kjempekamp, mens Ameobi og Marveaux har nye positive innhopp. På den andre siden var Obertan like svak som han pleier å være. Det sier sitt at dagens nest største jubelbrøl på SJP kom da han ble byttet ut...

Ser frem til en "rolig" kamp mot Blackburn der ikke like mye står på spill. Så lenge vi har 5-4-0 i ligaen så gjør det meg ikke om vi eksperimenterer litt i ligacupen. Håper at Santon, Ben Arfa, Marv, Ameobi, Gosling, Abeid & co får spilletid.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #228 på: 22. Okt. 2011, 18:02 »
Klassisk Taylor altså...Markeringssvikt deluxe.

Ja, virkelig klassisk. Skjønner ikke at du gidder, uke etter uke.

Er forsåvidt godt oppe i situasjonen, men taper rett og slett duellen mot Diame. En ærlig sak det, men det er jo selvfølgelig ikke strålende.

Uansett, utrolig digg med Cabaye-mål, tre poeng, smultring bakover, og fortsatt Champions League-spot! Min MOM er Simpson, tett etterfulgt av Tiote/Colo/Krul.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #229 på: 22. Okt. 2011, 18:03 »
Vi vet iallfall at du, Kristoffer, garantert er den siste som gir opp.  ;)

Jeg ønsker meg en Cabaye scoring idag jeg.  8)

Værsågod!   :thumbu:

Allons enfants de la Patrie,
Le jour de gloire est arrivé !

8)

Andi

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #230 på: 22. Okt. 2011, 18:04 »
Dårlig kamp men dritdeilig med tre poeng. Obertan må ut nå - inn med Marveaux, Ben Arfa må få bruke ligacupen til å få spille seg i form da han er et stykke unna.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #231 på: 22. Okt. 2011, 18:05 »
Gratulerer med tre poeng i dag, gutta  :cheers2:

Endelig satt et av Cabayes langskudd, og det kunne ærlig talt ikke kommet på et bedre tidspunkt. Vi starter elendig i dag, med fire skudd på mål fra Wigan. Deretter henter vi oss opp, og på slutten av kampen var vel statistikken 8-5 skudd på mål i vårt favør. Synes Krul, S. Taylor og Jonas spiller en kongekamp i dag, og at Marveux gjør et godt innhopp. Nå må vi hente poeng mot Stoke borte og vinne mot Everton hjemme før vi går inn i perioden med topplag, dersom vi ønsker å overleve der oppe frem til jul. Fortsatt ubeseiret  :thumbsu:

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #232 på: 22. Okt. 2011, 18:06 »
For eit mål av Cabaye!  :wub:

Forøvrig, Diame var ein kjempe for Wigan, han gjorde ting vanskelig for oss.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #233 på: 22. Okt. 2011, 18:06 »
Er herlig å se på Ben Harfa altså..kan se han er så mange hakk teknisk over de andre NUFC spillera..
Obertan er bare snodig...enorm teknikk og fart men NADA fotball-hue....
Får håpe vi drar dettan i land nu!:)

At Obertan har så fantastisk teknikk er jeg faen ikke så sikker på, han tar noen gode, kjappe finter, men da skal helst motstandern være 3-4 meter unna, og da blir noe av vitsen borte føler jeg.

Ellers skuffa over kampen sett under et, kjip første omgang, men vi kommer oss i andre.
Håper på endringer i startoppstillingen til neste kamp!
Veldig ålreit med 3 poeng riktignok.  :skaal:

FarmerFrank

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #234 på: 22. Okt. 2011, 18:07 »
Rimelig solide bakover også, herlig å se! Eneste er Taylor som til tider ( ala sist kamp mot Tottenham) RUSER i motstanderen og satser alt på ett kort..var nære på idag og..
Marveaux må jo bare få spille fast istedet for Obertan, han er jo en herlig spiller å se på! Snadder touch og god forståelse! Han og Ben Harfa blir det krem-paret!

Nu er helga berget, skål og gratla med enda en NUFC seier!;) På tide hetse mine LFC kompiser igjen....hehe...

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #235 på: 22. Okt. 2011, 18:13 »
Fantastisk med 3 nye poeng! Håper virkelig vi får se hvertfall Marveaux fra start mot Stoke neste runde, forståelig at Raylor fortsatt får starte, da han virkelig gir innsats på banen. Synes Simpson gjør en god figur idag, bryter mye og er generelt sikker bakover.

Det positive med å ha Marveaux, Ben Arfa, Santon osv på benken er jo at vi har spillere som kan komme innpå og snu kampen i vår favør, som tildels idag. Ben Arfa er muligens litt rusten, men man ser helt klart at han har et potensiale langt over det normale!

HOWAY!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #236 på: 22. Okt. 2011, 18:14 »
Phuuuii! For å være helt ærlig trodde jeg vi skulle avgi poeng i denne kampen etter hvert som den utviklet seg.
Som vanlig sliter vi mot bunnlag som ligger dypt og satser på overganger. Wigan hadde et par store muligheter og Helder R. burde vel strengt tatt gjort bedre på en av dem. Men de sjansene vi hadde var jo enorme. Både Ba og Best burde ha skårt ett hver, og i tillegg hadde Wigan noen gode blokkeringer på skudd jeg så i mål.
Simpson spilte veldig godt i 2. omgang, synes Taylor var vår svakeste mann i forsvar. Stor markeringsglipp på Wigans virkelig  sjanse på Diames heading i 2.omgang, og dårlig avklaring på Wigans store mulighethet i 1. Fortsatt sliter han med konsentrasjonen.

Jonas gjorde ting for tungvint i 1. , men kom bedre med i 2. Obertan var heller ikke verst, men mangler litt end produkt på innleggene. Best og Ba gjorde ting litt vanskelig for seg selv, og sistnevnte gikk alt for dypt flere ganger. Synes vi tapte initiativet når Ba gikk ut, men fikk det tilbake når Mav kom inn. HBA viste glimt av brillianse og var nære med å tre gjennom et par ganger, men han virker fortsatt rusten. Tiote var heller ikke patent: Når mostanderen ligger dypt og han ikke finner glimrende pasningsalternativer, har han en tendens til å gå seg fast i stedet for å få fart i ballen. Synes Cabaye var god, springer mye og strør om seg med pasninger som resten av laget ikke benyttet seg godt nok av. Colo var som vanlig super.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #237 på: 22. Okt. 2011, 18:17 »
Gratulerer med 3 poeng! Herlig!  :D

Krul, Colo, Saylor, Jonas, Tiote og Cabaye får en ekstra pluss av meg idag! (Jonas skal ha myye av æren, for at Raylor ser noenlunde god ut :P)

Inn med Santon, Barfa og Marve fra start til neste ligakamp!

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #238 på: 22. Okt. 2011, 18:17 »
Hvor er boris?

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #239 på: 22. Okt. 2011, 18:22 »