20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvor mange har Bellamy _egentlig_ i mot seg?  (Lest 3769 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvor mange har Bellamy _egentlig_ i mot seg?
« på: 06. Juli 2005, 18:41 »
Foruten den minst kredibile manageren i ligasystemet, Graeme Souness, og Alan Shearer, - som selv i sin karriere har satt seg foran både manager og landslag/forbund -, tror jeg fanken ikke det er mange!

Først blir Aaron Hughes solgt, og straks han er på Villa Park begynner nordiren å skamrose Craig Bellamy. Omtrent samtidig blir han kåret til "player of the season". Og nå, - mens Newcastles administrasjon jobber dugnad på doble skift for å bli kvitt ham -, går James Milner ut i pressen og sier at han håper Bellamy blir. Utsagnene til Milner er jo nesten å tolke som en ren provokasjon mot Souness.

Det aner meg at Bellamys fiender i spillergruppa ikke teller mange. Aaron Hughes var for eksempel en av de som visstnok "truet" med å forlate sporentreks dersom Bellamy satte foten sin på SJP igjen. Uttalelser i etterkant tyder på det motsatte.

Det har seg slik at om majoriteten av Newcastle-fansen fikk bestemme så hadde Laurent Robert og Craig Bellamy fremdeles vært i klubben. Få, - om noen -, har vært større bidragsytere til festspill, sjanser og mål enn nettopp de to.

Mitt håp er at slike uttalelser som kommer fra Milner kan få Bellamy til å bli i klubben tross alt. Jeg er nemlig villig til å vedde deler av slekta på at Souness ikke er manager i denne klubben når nissen kommer i desember.

Dessuten bør Bellamy huske på at langt over halvparten av fansen fremdeles støtter ham, og den andelen vil neppe synke om han vraker Everton og CL til fordel for reservelagsspill i Newcastle. Og ikke minst: han er en LANGT mer populær mann på Tyneside enn Graeme "The Beast" Souness!

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1 på: 06. Juli 2005, 19:05 »
Det er et interessant spørsmål du stiller her, og det er vel egentlig ikke noe lett svar på det heller!
Folk har jo en tendens til å glemme ganske fort, ivertfall har jeg det. Dessuten husker jeg i tiden det bråket pågikk med Bellamy, så håpet jeg at han skulle bli værende, men det var uten at jeg hadde fått med meg alt som hadde skjedd. Jeg er enda ikke sikker på hva jeg skal tenke, og jeg vingler frem og tilbake hele tiden.
Jeg har 11 Bellamy bak på den ene drakta mi, og jeg synes han var en god spiller for klubben vår, en spiller etter min smak.
Men på den annen side skjønner jeg de som ikke vil ha ham tilbake også. Det han har sagt og gjort er jo ikke akkurat bra.

Er ikke lett, så jeg er spent på hva som vil komme frem av denne tråden, er ivertfall et intressant tema du bringer opp her, uansett om den har vært oppe til diskusjon før (?)
Jeg stiller meg nå vertfall i samme posisjon som undersøkelser i England viser, 50/50 når det kommer til Bellamy!
Tiden får vise hva som skjer, men dersom han drar til Everton blir jeg sinna, er nok med Cambell som alltid scoret/scorer på oss, så skal de ha Bellamy åsså, nei ta deg ei bolle!!

Bjørn - two face
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 06. Juli 2005, 19:16 »
Så lenge Bellamy ikke klarer å be om unnskyldning, kan han ryke og reise for min del. Bellamy er en solid fotballspiller, men langt fra uerstattelig. Er klubben tjent med stolkasting, tåpelige tekstmeldinger, løgn, liksom skader for å nevne noe "tullingen" har holdt på med de siste årene?

Shearer, Jenas, Taylor og Given er de som ikke vil ha Bellamy tilbake, om man skal tro det Chronicle skrev tidligere i år.

Er man ikke voksen nok til å be om unnskyldning, så har man ikke noe i Newastle å gjøre. Oppførselen til Bellamy er vel en av grunnene til at storklubbene ikke er interessert i waliseren. Det samme kan sies om Robert.

Nei, hent Robbie Keane sier nå jeg.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Jarle

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 06. Juli 2005, 19:25 »
Jeg er forsåvidt enig i at Bellamy bør be om unnskyldning, ihvertfall en uforbeholdt unnskyldning til fansen. Graeme Souness fortjener ingenting som helst; hans historie når det gjelder personalbehandling forteller sitt. Dessuten, i sitt intervju med NOTHW angret Souness på hvordan han behandlet enkeltspillere i Liverpool. Hvor ble hans unnskyldning av?

Er også enig i at Bellamy ikke er uerstattelig. MEN: ikke tale om at Newcastle får inn en spiller av det kaliber denne sommeren! Enten er de ikke interesserte i Newcastle, ellers er prisen skyhøy.

Jeg er også villig til å ofre både Shearer og Jenas for Bellamy. Tankekors for Jenas: hadde han evnet å vise samme innsats på banen som Bellamy, så hadde hans navn i dag gitt assosiasjoner til folk som Gerrard og Vieira!

validus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4 på: 06. Juli 2005, 19:55 »
Jeg hater Bellamy! Og jeg elsker Bellamy! Jeg tror jeg har kommet frem til følgende etter å ha diskutert, kverulert og argumentert med meg selv i snart et år: Jeg vil at Bellamy skal spille på topp for Newcastle United, HVIS han ber om unnskyldning ovenfor laget, fansen og manageren. Såpass må han vise for å overbevise meg om at han vil gjøre sitt beste for laget.
ieron Dyer

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 06. Juli 2005, 20:46 »
Jeg mente heller ikke at han skulle få fortsette å spille for oss betingelsesløst, men dersom han ber om unnskyldning. Kom ikke frem i innlegget mitt i sted!

Bjørn - glemsk
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 06. Juli 2005, 21:43 »
Det virker her som om Bellamy var i verdensklasse når han spilte for Newcastle. Han var  en "ok spiss" som ikke maktet å lage mer enn 7-8 mål i løpet av sesong. Hadde Bellamy godtatt å spille på høgrekant så kanskje, men skal vi vinne serien må vi få inn spisser som kan å lage mål eller sette opp mål for den andre spissen.
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
« Svar #7 på: 07. Juli 2005, 09:49 »
Sitat fra: "Mushans"
Det virker her som om Bellamy var i verdensklasse når han spilte for Newcastle. Han var  en "ok spiss" som ikke maktet å lage mer enn 7-8 mål i løpet av sesong. Hadde Bellamy godtatt å spille på høgrekant så kanskje, men skal vi vinne serien må vi få inn spisser som kan å lage mål eller sette opp mål for den andre spissen.

Du må jo se helheten av hva bellamy gjør. Fotball er et lagspill, og bellamy lager sinnsyke rom til resten av laget, og er av værste typen å spille mot. han hadde vel mere en 7-8 mål for newcastle denne sesongen?? og da spillte han jo bare halve sesongen. Og visst du ser hvor mange assists han har + hvor mange gang han har starta angrepa som har ført til mål. Bellamy er en spiller vi trenger, og vi bør spille han fast som spiss hvor han sikkert vil bøtte inn mål for oss i fremtiden.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

tassen88

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #8 på: 03. Aug. 2005, 00:44 »
tipper d er en del i coventry som hater han!!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 04. Aug. 2005, 18:09 »
Bellamy er uten tvil en god spiller. Bare så synd han må være blant de dummeste spillerne som noen gang har vært i Premier Leauge. Han har vært involvert i masse tåpeligheter både på og utenfor banen. Tviler på at han er en spiller som får opp lagmoralen også. I tillegg til at han var mye skadet vil jeg si det var helt greit å kvitte seg med han.

På den andre siden står vi nå kun med Shearer og Ameobi, ikke akkurat nok til å skremme livet av forsvarene til de andre Premier Leauge klubbene.

Jeg synes selv at Bellamy er en utrolig god spiller på sitt beste, så det er ikke lett å si at jeg ikke ønsker ham...

Men får vi inn en god spiller på topp, som Anelka eller Owen vil jeg være fornøyd med det som har skjedd...

Per Ludvik Brattås

• Gjest
« Svar #10 på: 04. Aug. 2005, 22:29 »
Selvfølgelig er Bellamy en strålende spiller. Ikke si annet. Han var veldig viktig for angrepet vårt, selv om han ikke direkte var inblandet i spesielt mange mål til å være spiss.

Utrolig synd at han måtte forlate klubben. Gjorde det ikke bedre at det skjedde på den måten.

Jeg hater uansett ikke Bellamy.

Noreng

• Gjest
« Svar #11 på: 04. Aug. 2005, 22:42 »
Hallo, og velkommen Per Ludvik! :P

Du har rett i det du sier der ja.. Bellamy var en super spiller men scoret ikke så    mange mål.. :(  Men han var ei urokråke og nå er det for sent og tenke på Bellamy! Men Bellamy, Jeg kommer til å savne deg for din fart og ro! Harre og lykke til i Blackburn!

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #12 på: 05. Aug. 2005, 10:00 »
Man kan si mye om Bellamy, men uansett hvor god han var og er, så satte han seg selv foran resten av laget og det kunne ikke klubben tolerere.
Beklagligvis er den store taperen i dette Newcastle United Footbal Club. Vi trengte spilleren Craig Bellamy, men vi kunne ikke beholde mennesket Craig Bellamy. Han har gjort mye "faanskap" sin tid i Newcastle, men det hele toppet seg ved at han faket skader for så å skjelle ut manager og klubb i beste sendetid på Sky. Og når han da i tillegg presterer å skjelle ut kongen over alle konger, Alan Shearer, så var det ingen veg tilbake, desverre. Bellamy måtte ut slik som situasjonen utviklet seg.

Skylden i dette må selvfølgelig deles. Bellamy må den største stlyten selv, men Souness/Fat Fred er slettes ikke uskyldige. Saken ble håndtert dårlig av alle parter og dette får nå klubben svi for. Typisk Newcastle. Dette skjer bare oss hos. I Newcastle er det desverre blitt vanlig med skandaler av ymse slag, noe som i tydelighet viser at mye ikke er som det burde være.
Uansett synd at spilleren Bellamy ikke lenger spiller for oss, men mot mot oss. Dette kommer vi til å merke og lide for, enkelt og greit fordi Bellamy var en utrolig spiller som vi ikke har vært i nærheten av å ersatte.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 06. Aug. 2005, 02:05 »
Hvem i all verden er denne Craig Bellamy som det snakkes så mye om? :P
Jeg vet det er en kar som heter det i Blackburn, men han har da vel aldri hatt noe med Newcastle å gjøre?

Nei, hvorfor diskuterer vi fortsatt Bellamy? Han er borte, og kommer ALDRI tilbake. Nå håper jeg han legger opp før han fyller 30.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #14 på: 26. Aug. 2005, 18:00 »
Håper Boumsong knekker foten pån;) jeg er i allefall ikke med han:)
ancs and Scousers, go to H***!!