20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Tottenham 16. okt 17.00  (Lest 103874 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Tottenham 16. okt 17.00
« Svar #585 på: 17. Okt. 2011, 14:14 »
Har tro på at det kommer endringer til Wigan kampen. Ser for meg at Santon starter istedenfor simpson. Og at Ben Arfa spiller fra start. Marveaux får nok et innhopp mot slutten. Jeg mener at det sterkeste laget vi kan stille er dette:

--------------------Krul----------------------
Santon      Taylor         Colo          Raylor

Marveaux    Cabaye   Tiote       Jonas

------------------Benny-------------------
--------------------Ba---------------------         
Andreas Martins

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #586 på: 17. Okt. 2011, 14:19 »
Skjønner bare ikke hvorfor folk setter Raylor på venstre og Santon på høyre.. :P Det skal jo helt klart være motsatt.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #587 på: 17. Okt. 2011, 14:28 »
Obertan må vertfall ut.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #588 på: 17. Okt. 2011, 14:29 »
Obertan kan ikke starte neste kamp. Han er alle støttepasningers far. utfordrer jo ALDRI? Bare surrer rundt...
La marveaux prøve seg på høyre hvis man ikke flytter jonas over. Han kan umulig være verre enn obertan..
If it has tits or wheels, count on problems!

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #589 på: 17. Okt. 2011, 14:51 »
Obertan er god om han har dagen. Synes verken han eller Jonas hadde noen spesielt god kamp. Jonas redder seg ved å levere en assist. Eller synes jeg Marveaux, Ben Arfa og Santon kan starte neste kamp.
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #590 på: 17. Okt. 2011, 15:03 »
hvor lenge skal vi vente på at han har dagen da? Er ikke litt av poenget å stille med en start-11er som leverer jevnt og trutt?

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #591 på: 17. Okt. 2011, 15:09 »
Er Santon høyrebeint???????
Same old Shearer, always scoring!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #592 på: 17. Okt. 2011, 15:28 »
Ja Santon er høyrebent.

Men Obertans forsvar spiller han sammen med en av de mest inkompetente offensive høyrebackene i ligaen, som er ute i stand til å slå en pasning som er lengre enn 5 meter. Veldig illustrererende var jo da vi spillte en og to touch en liten periode, til jubel fra publikum. Det fungerte helt perfekt frem til Simpson ble involvert, selvsagt.

Var en på NO som kommenterte at OBertan ble bedre da Santon kom innpå. Obertan har talentet, men han bruker det helt feil. Han stopper jo opp, enda motstanderen ikke har sikring. Med hans fart skal han jo bare slå ballen til siden og fosse forbi.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #593 på: 17. Okt. 2011, 15:36 »
spiller det rolle hvordan han mottar ballen Thomas? Han aner jo ikke hva han skal gjøre med den, uavhengig av posisjon på banen.

Deler av innlegget fjernet/editert av moderator.
ElvenKind
« Siste redigering: 18. Okt. 2011, 09:27 av ElvenKind »

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #594 på: 17. Okt. 2011, 15:42 »
En av de tingene jeg liker best med årets lag kontra fjorårets er den fantastiske arbeidsmoralen som ligger til bunds. De påpekte det i tv2-studio før kampen, vi er ekstremt gode på å ikke gi motstanderen rom på midtbanen, noe som resulterte i at blant andre Bale ble kneblet og var en skygge av seg selv i går. Cabaye hadde kanskje ikke sin beste match i går, men jobbingen hans er det lite å si på. Det samme må sies om Tiote og Jonas, de jobber som guder. Dette fantastiske kollektive presset er noe jeg tror gjør at vi kun tukte til og med storlagene når de kommer til SJP.     

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #595 på: 17. Okt. 2011, 15:51 »
Er Santon høyrebeint?

Ja, men er visstnok så og si like god med venstre.
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #596 på: 17. Okt. 2011, 17:35 »
http://www.nufcthreatlevel.com/2011/10/pivot.html

The Sun's spilleratinger fra gårsdagens kamp. Dette være en spøk. Parker banens beste med 8, Tiote og Jonas får 6, det samme som Bale. :lol:
Nei.

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #597 på: 17. Okt. 2011, 17:46 »
Haha... helt fantastisk :D
Søte, søte blekkspruter.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #598 på: 17. Okt. 2011, 19:00 »
Jeg syns Simmo får unødvendig mye pes. Syns han var LANGT bedre enn Raylor offensivt første omgang i går - kom på flere gode løp og var god i pasningsspillet og defensivt. Raylor åpnet de første 20 med en orgie av feilpasninger og håpløse langballer. Mulig han var pissredd for Bale i starten og hadde for stor respekt - ikke veit jeg. Bale var jo elendig da. Syns i større grad Simpson kan unnskyldes for en elendig vingpartner som i enda større grad var alle feilpasningers far i går - og som ikke benytta seg nok av de gode insjene fra Simpson. Blant annet med det relativt svake skuddet på kontringsmuligheten i 2. omgang hvor Simpson kom i fint driv. Generelt var Raylor hakket bedre enn Simmo i går - men jeg er fortsatt ganske klar på at Simmo er min favoritt til å spille høyreback når Santon kommer inn. Raylor viste i langt større grad også svakheter defensivt i går - blant annet var han alt for svak i situasjonen da Defoe scoret. Hvorfor han ikke stilte seg mellom mann og mål der er for meg merkelig. Jeg lar meg ihvertfall ikke begeistre i like stor grad som endel andre her etter en god kamp av Raylor - da jeg helt klart er av den oppfatning at Simpson har vært mer solid samlet sett. Jeg hadde vel dog heller sett Raylor på ving istedet for Obertan, nesten...

Forøvrig har vel Pards hinta frempå om at Ben Arfa kan være i startoppstillinga til Wigan-matchen i dag.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Simmi

• Gjest
« Svar #599 på: 17. Okt. 2011, 19:03 »
Veldig enig, Kristoffer.