20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Tottenham 16. okt 17.00  (Lest 103396 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Tottenham 16. okt 17.00
« Svar #255 på: 14. Okt. 2011, 23:49 »
Synes du Raylor har vært god i år?
Og jeg har ikke sagt noe om at Simpson har vært dårlig. Simpson har overrasket meg positivt til nå.
Nei.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #256 på: 14. Okt. 2011, 23:53 »
Synes Raylor har vært solid jeg. Vil selvfølgelig se Santon så fort som mulig fordi han vil gi oss en helt annen dimensjon offensivt, men synes Raylor så absolutt har gjort jobben sin bakover. En liten feil her og der må man bare regne med i en uvant posisjon, men jevnt over synes jeg han har vært god.

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #257 på: 14. Okt. 2011, 23:55 »
Jepp, Raylor har vært ræva og Simpson har vært ræva. Derfor vi kun har sluppet inn 4 mål...  :whistle:

Se kampen mot QPR igjen.  Se kampen mot Wolves igjen.  Vi kunne LETT stått med 4 baklengs i hver av de kampene.  At vi ikke gjør det har INGENTING med Simpsons og Raylors prestasjoner å gjøre, det har allt med Colo, Taylor, og Krul og gjøre (blant de bakerste 5).  Spesielt Raylor MÅ vi bytte ut når vi har en antatt bedre spiller i Santon.  Simpson har gjort det bedre enn jeg fryktet og har tatt steg siden forrige sesong, men har er fortsatt blant de svakeste i start-11.

Jeg ser overhodet ikke et problem med å prøve en antatt dyktig men unproven spiller (Santon) i en posisjon der vi i nåværende tidspunkt har en proven udyktig (Raylor) spiller.
Genius by birth. Slacker by choice.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #258 på: 14. Okt. 2011, 23:57 »
Raylor har klart seg bra, det vil også jeg si meg enig i. Syns han har bevist at han er en nyttig squad-player å ha - da han kan gjøre en jobb på begge backer og på midtbanen. Han har slitt i enkeltkamper som spesielt førsteomgangen mot QPR og SWP - men han har jammen meg holdt et brukbart nivå og ikke vært noen enorm byrde for resten av laget.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #259 på: 15. Okt. 2011, 00:10 »
Så du vil tildele Raylor og Simpson æren for at vi ble voldtatt mot Qpr og Wolves? Jeg tror heller du må se kampen mot Qpr en gang til for der var det lavmål over hele fjøla. Colo, Taylor og Krul og stolpene har vært enorme i disse kampene noe jeg er helt enig i.

Jeg er meget glad for at det var rutinerte Raylor som ble rundigsbøye i den kollektivt latterlig dårlige kampen mot Qpr, og at Santon slapp å møte en heltent SWP.

4 baklengs snakker igrunnen for seg selv. Tror ikke Pardew hadde blitt populær om han sa til Raylor at han ikke får spille mot tottenham fordi han var rævva og at vi burde tapt mot qpr.
« Siste redigering: 15. Okt. 2011, 00:19 av annern »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #260 på: 15. Okt. 2011, 00:32 »
Så du vil tildele Raylor og Simpson æren for at vi ble voldtatt mot Qpr og Wolves? Jeg tror heller du må se kampen mot Qpr en gang til for der var det lavmål over hele fjøla. Colo, Taylor og Krul og stolpene har vært enorme i disse kampene noe jeg er helt enig i.

Jeg er meget glad for at det var rutinerte Raylor som ble rundigsbøye i den kollektivt latterlig dårlige kampen mot Qpr, og at Santon slapp å møte en heltent SWP.

4 baklengs snakker igrunnen for seg selv. Tror ikke Pardew hadde blitt populær om han sa til Raylor at han ikke får spille mot tottenham fordi han var rævva og at vi burde tapt mot qpr.

:lol: :lol:

Ja for en som har temmet Ronaldo må SWP fremstå som et episk dragequest... det var ikke SWP som var Messi v2.0, det var Raylor som spilte han god igjennom å være røv.

Det at vi ikke har 15 baklengs er ikke Simpson eller Raylors fortjeneste, det er udugelige spisser og stolper og tverrliggere. Sorry, men pølsebua vår har til tider vært vid åpen. Jeg er lykkelig over hvilke resultater vi har karret oss til, men ta av deg brillene a.

Gjelder deg og Daniel, jesus ass.
If it has tits or wheels, count on problems!

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #261 på: 15. Okt. 2011, 00:43 »
Er enig med annern i det store og hele. Og dere som klager på prestasjonene til Ryan Taylor - hvor mange mål har komt som resultat av oppbygging på hans side? Jada, han får hjelp av Jonas - men så lenge komposisjonen av de fungere så bra, haster det vel ikke å endre den. Igjen: Jeg tipper at Santon er en bedre venstreback enn Ryan Taylor, men dette er ikke kampen å prøve det ut i. Santon får garantert sjansen sin senere i sesongen (og mer sannsynlig snart enn seinere) Jeg tror faktisk Marve er nærmere førstelaget, siden han har bevist kvaliteter i ligacupen - noe Santon ikke har fått muligheten til.

I mine øyne oppstår de farligste sjansene mot oss av følgende:
1) Tiote begynner å vende med ball, vandrer sidelengs - og mister ball som bakerste ledd i midtbanen.
2) Colo prøver også tidvis å brilliere for mye, og skaper farlige overganger.
3) Simpson rygger for mye, og innbyr til innlegg.

Jada, Colo og Tiote er selvsagt blant våre beste spillere denne sesongen - men jeg syns folk er lite obs på at de ofte går for lenge med ball - og skaper overgangsmuligheter.

De baklengsmålene fra sesongen som står friskest i minne er følgende:

Wolves: Simpson rygger for lenge. innlegget på det som burde vært 2-2 kommer fra samme side.
Aston Villa: Colo kuker det til.

de siste to kommer jeg ikke på - så frisk gjerne opp hvordan de kom for meg-

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #262 på: 15. Okt. 2011, 00:46 »

jeg ventet på at noen skulle nevne Ronaldovideoen. Jeg har heller ikke gitt Raylor eller Simpson kred for at vi ikke har sluppet inn flere mål, men jeg mener at hele laget var dårlig i de nevnte kampene. At Flatline begynner med latterliggjøring og av innlegg som er ment som oppriktige meninger og som prøver å være saklige er tåpelig.
« Siste redigering: 15. Okt. 2011, 00:48 av annern »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #263 på: 15. Okt. 2011, 00:57 »
Hvor mange Raylorfeil som har ført til baklengs denne sesongen? Minst en.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #264 på: 15. Okt. 2011, 02:47 »

jeg ventet på at noen skulle nevne Ronaldovideoen. Jeg har heller ikke gitt Raylor eller Simpson kred for at vi ikke har sluppet inn flere mål, men jeg mener at hele laget var dårlig i de nevnte kampene. At Flatline begynner med latterliggjøring og av innlegg som er ment som oppriktige meninger og som prøver å være saklige er tåpelig.

Jeg er i min fulle rett til å latterliggjøre innlegg som fremstår som latterlige, uavhengig av forfatterens "alvorlige"intensjoner. Hvis du mener Shaun Wright Phillips er for skummel for en fersk venstreeback, har jeg bare en ting å si :

WHALECUM TO PREMIER FUCKING LEAGUE. ITS GONNA GET A WHOLE LOT WORSE.

Hvorfor skal vi drive å dikke og dakke med han, hiv han innpå? Finnes mye verre vinger å møte enn Shaun Gimli Moria Phillips... enten har han det ellers har han det ikke. Ser ikke poenget med å tørrtrene mot Mini Jacobsen en måned før han får prøve seg. Gutten er kaptein på U21-landslaget, he`ll work out fine..

Høres ut som enkelte her tror man skal de-flowere han analt for første gang. Det er en jævla fotballkamp for pistol-petes sake...
« Siste redigering: 15. Okt. 2011, 02:51 av Flatline »

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #265 på: 15. Okt. 2011, 04:13 »
Høres ut som enkelte her tror man skal de-flowere han analt for første gang. Det er en jævla fotballkamp for pistol-petes sake...

Uten at jeg har din inngående erfaring på det området så vil jeg anslå at det er lettere å rote rundt i rosebedet til et mannfolk første gang enn det er å komme seg gjennom en debut i PL uten problemer.  :D Hehe, nei jeg er nok enig med budskapet ditt Flatline selv om jeg ikke kan tilslutte meg innpakningen det blir presentert i!  :wink:
Jeg synes bestemt ikke at det er å hive Santon til ulvene, selv om Tottenham har habile spillere som kan skape problem. Raylor er grei backup han, men prestasjonene på venstresiden individuelt sett har iallefall ikke overbevist meg om at han ikke bør benkes så snart som mulig.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #266 på: 15. Okt. 2011, 10:08 »
Så raylor har feilet et mål i ræva for oss. Må ikke glemme han tok 3poeng for oss mot sunder og fikk oss videre i cupen. Alt i alt har han klart seg bra.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #267 på: 15. Okt. 2011, 10:15 »
Det er Raylor som helhet som ikke er god nok, ikke brutt ned i statistikk om hva han gjort seg skyldig i bakover og bidratt med fremover..

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #268 på: 15. Okt. 2011, 10:21 »
 :howay:
Same old Shearer, always scoring!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #269 på: 15. Okt. 2011, 10:42 »
 :mackem: