20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Tottenham 16. okt 17.00  (Lest 104354 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Tottenham 16. okt 16.00
« Svar #120 på: 11. Okt. 2011, 13:24 »
Føler kanskje Gosling (for Cabaye hvis han er skadet) og Ben Arfa (for Ba hvis han er skadet) ville vært mitt valg, ja.

Ben Arfa tilbake i full form... :drool:
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 11. Okt. 2011, 13:32 »
Gosling må da være foran Guthrie i køen om Cabaye er ute :-\

Kan ikke se at Gosling har gjort noe som tilsier at han burde være det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

LazyLeif

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #122 på: 11. Okt. 2011, 13:36 »
Hvis Guthie kan strø lekkerbisker ala denne (som jo var mot Tottenham i forrige sesong), så må han gjerne få sjansen om den skulle by seg. For all del, han er ikke den beste spilleren som har planta beina sine på SJP, men han prøver som regel. Og han lykkes en gang iblant. :) Men hei, la oss krysse fingra for Cabaye!

Ferdig scora den der ja :thumbu:

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 11. Okt. 2011, 14:47 »
Gosling må da være foran Guthrie i køen om Cabaye er ute :-\

Kan ikke se at Gosling har gjort noe som tilsier at han burde være det.

Det er vel sant det. Allikevel så føler jeg at Gosling er en spiller som er verdt å satse på og som kan utvikle seg. Guthrie derimot ser jeg ikke bli noe bedre enn det han er nå. Vil også våge å påstå at maksnivået til Gosling er mye høyere en maksnivået til Guthrie...

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #124 på: 11. Okt. 2011, 15:06 »
maksnivået til gosling vet vi ingenting om. Jeg er enig med deg i spekulasjonen om at Gosling er mer "spennende" enn Guthrie, men det er ingen konkrete holdepunkter for å hevde at han holder et høyere nivå (enda).

Jeg vil faktisk hevde  atGuthrie har bevist mer. Gosling kan bli god, men han kan også bli pung.  Som Thomas ville ha sagt : "The jury is still out."

8)
« Siste redigering: 11. Okt. 2011, 15:08 av Flatline »
If it has tits or wheels, count on problems!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #125 på: 11. Okt. 2011, 15:35 »
Ba ute? Kvifor?
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 11. Okt. 2011, 15:47 »
Jævlig kjipt om Cabaye er ute. Han vil bli veldig viktig på Tottenham. Det er også kjipt om Ba er ute. Jeg kommer til å gråte om Pistol-Pete starter.
Nei.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 11. Okt. 2011, 15:57 »
maksnivået til gosling vet vi ingenting om. Jeg er enig med deg i spekulasjonen om at Gosling er mer "spennende" enn Guthrie, men det er ingen konkrete holdepunkter for å hevde at han holder et høyere nivå (enda).

Jeg vil faktisk hevde  atGuthrie har bevist mer. Gosling kan bli god, men han kan også bli pung.  Som Thomas ville ha sagt : "The jury is still out."

8)

Gosling hadde et bra maksnivå i Everton der han var god i mange kamper, men det er selvfølgelig ikke mye å basere han på, det er jeg enig i ;) Mente egentlig bare at jeg heller ser han enn Guthrie om Cabaye er ute, men det er jo bare min personlige mening.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #129 på: 11. Okt. 2011, 16:13 »

8)

Gosling hadde et bra maksnivå i Everton der han var god i mange kamper, men det er selvfølgelig ikke mye å basere han på, det er jeg enig i ;) Mente egentlig bare at jeg heller ser han enn Guthrie om Cabaye er ute, men det er jo bare min personlige mening.

Ja hadde han egentlig det? Virker som Everton-fansen har mildt sagt delte meninger om han..
Men feel free to fill me in, så ingenting av han i everton.
Leste litt her:

http://www.grandoldteam.com/forum/threads/38927-Mr-Dan-Gosling-formerly-of-this-parish-now-being-loaned-out..../page3

Selvfølgelig litt bitterhet og skadefrohet ute og går, men at ikke en eneste person står opp for gosling og sier at han var et stort talent bekymrer meg litt. Virker som Evertonfansen enes om at han aldri hadde en sjanse til å slå igjennom på sikt der ( heller).. Det beste de kan si om han er at de likte han ( ikke så rart når han scorte DET målet) og at han hadde en tendens til å være på riktig sted til riktig tid. Blanding av Hargreaves og Nolan then.. :P
« Siste redigering: 11. Okt. 2011, 16:33 av Flatline »

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 11. Okt. 2011, 16:37 »
For å være så ung som han var, så synes jeg han hadde mange bra forestillinger i Everton trøya. Fikk 22 kamper for dem og scorte 4 på to sesonger noe som absolut er godkjent for en ungutt.

Tror han kan bli litt som en Nolan-type for oss. Så jo det mot Sunderland når han gikk ettr stusen til Shola og var svært nære å punktere kampen på overtid.

Dette er selvfølgelig bare min mening og er enig i at det er bekymringsverdig hvis ikke EFC-supprterne mener han var god. Dessuten så må han jo bli skadefri og få en periode med en del kamper for man kan komme med en ordentlig bedømmelse av han. Som du skrev i et tidligere innlegg så kan han bli god eller helt pung, men mener at talentet er der, og mener da at han bør være hakket foran Guthrie i køen når det gjelder spilletid.

Men Pardew ser dise gutta hver dag, så han er nok den i best possjon til å bedømme det. Mener han at Guthrie er best så er han nok det, og motsatt...

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 11. Okt. 2011, 16:48 »
Vil ha gosling foran guthrie. Synst ikkje Guthrie holder PL-nivå
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #132 på: 11. Okt. 2011, 16:48 »
Guthrie er nok adskillig mer matchfit enn det Gosling er, er nok derfor han blir foretrukket.
Jeg tror faktisk Gosling hadde hatt godt av en sesong på lån i Wanker...  da kunne han spilt seg i form i et litt lavere tempo.  Jeg tror det uansett blir vanskelig for han å få jevnlig spilletid hos oss.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 11. Okt. 2011, 17:57 »
Både Ba, Cabaye og Ben Arfa meldes klare til kamp mot Tottenham av lokaljournalist Lee Ryder.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 11. Okt. 2011, 18:04 »
Nydelig. Plutselig kan jeg glede meg enda litt mer til kamp.
Nei.