20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Tottenham 16. okt 17.00  (Lest 104397 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Tottenham 16. okt 16.00
« Svar #105 på: 07. Okt. 2011, 20:43 »
Blir vel mer rett å si at han enda ikke har slått til. 24 år - og har selvfølgelig enda muligheten til å bli en storveis spiller. Største spørsmålstegnet er jo hvor mye De Jongs kvesting eventuelt har satt ham tilbake. Per nå er nok uansett Bale en bedre spiller - dog noe oppskrytt som allerede nevnt av flere. Lett å se seg litt blind på de kampene mot Inter. Samtidig er han selvfølgelig flere klasser bedre enn det Riise har vært. Jeg er selvfølgelig også alltid redd for en spiller som Bale. Han kan utrette mye på egen hånd.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 07. Okt. 2011, 20:49 »
Blir vel mer rett å si at han enda ikke har slått til. 24 år - og har selvfølgelig enda muligheten til å bli en storveis spiller. Største spørsmålstegnet er jo hvor mye De Jongs kvesting eventuelt har satt ham tilbake. Per nå er nok uansett Bale en bedre spiller - dog noe oppskrytt som allerede nevnt av flere. Lett å se seg litt blind på de kampene mot Inter. Samtidig er han selvfølgelig flere klasser bedre enn det Riise har vært. Jeg er selvfølgelig også alltid redd for en spiller som Bale. Han kan utrette mye på egen hånd.

Akkurat! Jeg tror at man kommer bare til et visst nivå med talent og innsatsvilje. Man trenger også gode råd og veiledning fra en kompetent manager. C.Ronaldo fikk dette hos SAF. Det var først når han lærte "pass and move" at C.Ronaldo tok steget opp i verdenseliten.  At man får hjelp til å forbedre seg av en av verdens beste managere gjennom tidene, skal ikke undervurderes. Hadde HBA hatt tilgang til samme kompetanse tidligere i livet, tror jeg det er sannsynlig at han allerede nå ville spilt for Barca eller Real

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 07. Okt. 2011, 21:13 »
Folk må seriøst begynne å lese meldingene grundigere.. :) INGEN som har sagt at HBA PER DAGS DATO er bedre enn Bale. Det blant Flatline og jeg prøver å få frem er derimot at HBAs POTENSIALE er større. Han KAN bli en bedre spiller..

Dere har også sagt at Ben Arfa ER verdens nest beste fotballspiller når det kommer til ballbehandling.

Men nok om det  :P Dette er en kamp-tråd. La oss håpe på 3 poeng, men si oss fornøyde med 1, om kampen utarter seg sånn de fleste av oss frykter.

Vi har startet sesongen over all forventning, så skal uansett ikke klage!
Same old Shearer, always scoring!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #108 på: 07. Okt. 2011, 23:05 »
Det laget med minst engelske spillere på banen den 16. kommer til å vinne. Iblant lurer jeg på hvorfor jeg holder med en engelsk klubb. Er det noe det landet kan gjøre riktig? Ikke klarer de etablere en no-fly-zone i beduinlandet Libya uten USAs hjelp, og ikke klarer de å slå jævla Montenegro når de leder 2-0. Hvem faen er Zverotic?

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #109 på: 08. Okt. 2011, 13:23 »
Så den videoen fra når ben arfa spillte mot Everton nå, å han kan gi laget noe vi virkelig kan komme til å trenge mot tottenham. Forsvaret kommer til å bli bombardert hvis laget ikke klarer å holde på ballen (det som skjedde mot wolves) uansett om vi får en ledelse eller ei. Hvis Ben Arfa klarer å ikke overdrive med driblingen så kan han gi midtbanen (hovedsaklig vingene) muligheten til å skyte opp sammtidig som forsvaret får stabilisert seg. Gleder meg virkelig til å se Ben Arfa i aksjon igjen, la oss bare krysse fingrene for at han har evnene som mange her tydligvis mener han har (meg inkludert)
Newcastle United Football Club<3

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 08. Okt. 2011, 21:42 »
Lennon spillte ikke og var ikke på benken mot Arsenal i helgen, er han skadet og hvor lenge er han eventuelt ute?

Ifølge physioroom er han ikke på Tottenhams skadeliste, så tipper han er med mot oss. Vet egentlig ikke hvorfor han manglet mot Arsenal. Kanskje småskadet.

De sparte han vel til kampen mot oss. ;D

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #111 på: 08. Okt. 2011, 22:04 »
Ifølge physioroom er han ikke på Tottenhams skadeliste, så tipper han er med mot oss. Vet egentlig ikke hvorfor han manglet mot Arsenal. Kanskje småskadet.

De sparte han vel til kampen mot oss. ;D

Hehe, mye mulig med tanke på forrige sesongs oppgjør da han utlignet like før slutt! ;) Ifølge Skysports preview til kampen mot Arsenal måtte han gjennomgå en sen fitness test opp imot kampstart for å fastslå om han var tilgjengelig for seleksjon. Går ut ifra at han feilet den ettersom han ikke en gang klarte benken!

http://www.skysports.com/football/match_preview/0,19764,11065_3422897,00.html

Fra Skysports: "(..) while Aaron Lennon will require a fitness test after coming off against Shamrock with a stiff groin."

That's what she said! :o
« Siste redigering: 08. Okt. 2011, 22:19 av coxie »

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #112 på: 11. Okt. 2011, 09:15 »
Merker jeg begynner å grue meg til kampen nå. Tottenham har en latterlig bra stall..herregud.
Kyle walker, Sandro ( !!), VDV Modric adebayor bale... hjelp.
If it has tits or wheels, count on problems!

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #113 på: 11. Okt. 2011, 09:57 »
For ei ukes tid siden var jeg dritnervøs for kampen, og begynte å lempe ut Newcastle-spillere frå laget i tv2-manager. Etter å ha lest på forumet her i den internasjonale pausen. Er jeg positiv igjen og syns det lukter u. Dere skal ha takk, positive sjeler.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 11. Okt. 2011, 10:05 »
Med Cabaye usikker er jeg veldig redd. Håper for all del han er tilbake - for en kamprusten Guthrie blir liksom ikke det samme (blir det vel forøvrig ikke med Guthrie uansett).
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 11. Okt. 2011, 10:26 »
Får håpe Cabaye er klar. Står også at Demba Ba er ute med return date den 16. Okt. Så får heller ikke håpe han er ute.

Hadde jo vært typiskt at Guthrie og Ameobi/Løven startet fremfor de når jeg først skal til Newcastle. 
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #116 på: 11. Okt. 2011, 10:50 »
Hvis Guthie kan strø lekkerbisker ala denne (som jo var mot Tottenham i forrige sesong), så må han gjerne få sjansen om den skulle by seg. For all del, han er ikke den beste spilleren som har planta beina sine på SJP, men han prøver som regel. Og han lykkes en gang iblant. :) Men hei, la oss krysse fingra for Cabaye!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 11. Okt. 2011, 11:34 »
Kjedelig at vi spiller på søndag, men herreguuuuuuuud som jeg gleder meg  :D
Same old Shearer, always scoring!

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 11. Okt. 2011, 13:14 »
Gosling må da være foran Guthrie i køen om Cabaye er ute :-\

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #119 på: 11. Okt. 2011, 13:21 »
Virker som Ba er ute ihvertfall. Hvis vi starter pistolpetter istedetfor HBA... klikker det for meg.

Og nei Thomas,  det er ikke klokt å la Lovenpants falle ned som en "femte mann" på midtbanen  :lol:
If it has tits or wheels, count on problems!