20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Milner håper Bellamy blir  (Lest 5959 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Milner håper Bellamy blir
« Svar #15 på: 18. Aug. 2005, 22:10 »
Hyggelig å høre.
Jeg forsvarte til en viss grad Bellamy mens han ennå var vår eiendom. Men nå som han endelig er bortevekke, så takker jeg og bukker for å høre at han er skadet.

Jeg tør (nesten) å garantere at både Bellamy og Woodgate har lagt skoene på hylla før fylte 30 år. Jeg tør ihvertfall sette en god slump penger på det (men håper at ingen vedder imot :P  )
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 19. Aug. 2005, 00:24 »
Jeg drømmer om Jonathan Woodgate i Newcastle-trøye igjen, jeg. Han forblir mitt store stopperidol.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Noreng

• Gjest
« Svar #17 på: 19. Aug. 2005, 10:23 »
hmmm, Woodgate burde komme hit igjen som en eller annen spillerutvikler, så når/hvis har vi retten på han!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 19. Aug. 2005, 18:23 »
Har trøye med 27 WOODGATE!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 20. Aug. 2005, 08:20 »
Sitat fra: "Supersylthe"
Har trøye med 27 WOODGATE!

Samme her :-)
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 20. Aug. 2005, 08:22 »
Sies at Bellamy kan være ute i 6-8 uker. Det artige er at tåpelige Mark Hughes klager på at han ble tatt ut i den walisiske landslagstroppen. Hvor mange ganger var det ikke Hughes tok ut Bellamy i troppen når han selv var landslagssjef? Hvor ofte kom ikke Bellamy hjem til Newcastle skadet etter landskamper med Wales?

Makan til idiot.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 20. Aug. 2005, 12:11 »
Hughes tenker ikke som landslagssjef når han er Blacbkurn-manager. Derfor sier han det han sier. Det er bare sånn.
Joda, Hughes vet nok innerst inne veldig godt at Bellamy er uvurderlig for Wales, men han vet også at samme mann er uvurderlig for Blackburn.
Skal han si at det er flott at Bellamy spiller for Wales når spilleren kommer hjem skadet?

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 20. Aug. 2005, 12:18 »
Sitat fra: "Joakim"
Hughes tenker ikke som landslagssjef når han er Blacbkurn-manager. Derfor sier han det han sier. Det er bare sånn.
Joda, Hughes vet nok innerst inne veldig godt at Bellamy er uvurderlig for Wales, men han vet også at samme mann er uvurderlig for Blackburn.
Skal han si at det er flott at Bellamy spiller for Wales når spilleren kommer hjem skadet?

FLott??? Hva med å tenke på hvordan han selv oppførte seg når han var walisisk landslagsjef. Snakk om å møte seg selv i døra.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 20. Aug. 2005, 12:20 »
Jeg skjønner ikke problemstillingen, ettersom jeg tror svært få managere tenker på den måten. Mark Hughes oppførte seg ikke noe verre som landslagssjef for Wales, enn det dagens sjef gjør.
Bellamy er så viktig for Wales, at så lenge Bellamy kan spille, så gjør han også det.

Noreng

• Gjest
« Svar #24 på: 20. Aug. 2005, 12:22 »
Jeg skjønner ikke problemstillingen, ettersom jeg tror svært få managere tenker på den måten. Mark Hughes oppførte seg ikke noe verre som landslagssjef for Wales, enn det dagens sjef gjør.
Bellamy er så viktig for Wales, at så lenge Bellamy kan spille, så gjør han også det.

Det var jo en trenigskamp!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 20. Aug. 2005, 12:29 »

Noe ikke Mark Hughes skjønner i dag, men noe han skjønte for 1 år siden tydeligvis.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 20. Aug. 2005, 20:22 »
Sitat fra: "Asbjørn"

Noe ikke Mark Hughes skjønner i dag, men noe han skjønte for 1 år siden tydeligvis.

Han skjønner det meget godt, men han sier ikke noe om det. Grunnen er at han som manager i Blackburn selvsagt vil at en så skadeutsatt spiller som Bellamy skal spille så lite landslagsfotball som mulig.

Som landslagssjef i Wales var det motsatt, selvsagt.