20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Har trøye med 27 WOODGATE!
Hughes tenker ikke som landslagssjef når han er Blacbkurn-manager. Derfor sier han det han sier. Det er bare sånn.Joda, Hughes vet nok innerst inne veldig godt at Bellamy er uvurderlig for Wales, men han vet også at samme mann er uvurderlig for Blackburn.Skal han si at det er flott at Bellamy spiller for Wales når spilleren kommer hjem skadet?
Jeg skjønner ikke problemstillingen, ettersom jeg tror svært få managere tenker på den måten. Mark Hughes oppførte seg ikke noe verre som landslagssjef for Wales, enn det dagens sjef gjør.Bellamy er så viktig for Wales, at så lenge Bellamy kan spille, så gjør han også det.
Sitat fra: "Joakim"Jeg skjønner ikke problemstillingen, ettersom jeg tror svært få managere tenker på den måten. Mark Hughes oppførte seg ikke noe verre som landslagssjef for Wales, enn det dagens sjef gjør.Bellamy er så viktig for Wales, at så lenge Bellamy kan spille, så gjør han også det.Noe ikke Mark Hughes skjønner i dag, men noe han skjønte for 1 år siden tydeligvis.