20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FIFA 12  (Lest 73559 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: FIFA 12
« Svar #360 på: 03. Mars 2012, 00:05 »
Har ikke redigert noen over, hvis det var det du lurte på, Peter. Tok bare på 900 mill pund som fremtidig sum, så fikk jeg alle på lån på karriere. ::p

Peter

• Gjest
« Svar #361 på: 03. Mars 2012, 00:17 »
Haha, var det jeg lurte paa ja! deilig lag :D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #362 på: 30. Mars 2012, 15:51 »
Andre som ikke kommer inn på EA sine servere?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #363 på: 30. Mars 2012, 22:36 »

Fant ut av problemet - og dette var noe som ifølge fyren som har laget denne videoen bør gjøres ukentlig/månedlig for å ta vare på PS3en. Min ble ihvertfall kjappere, i tillegg til at diverse nettverksproblemer jeg har hatt virker til å være borte.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #364 på: 02. April 2012, 18:21 »

Fant ut av problemet - og dette var noe som ifølge fyren som har laget denne videoen bør gjøres ukentlig/månedlig for å ta vare på PS3en. Min ble ihvertfall kjappere, i tillegg til at diverse nettverksproblemer jeg har hatt virker til å være borte.

Jeg får ikke de to raske biipene?
Same old Shearer, always scoring!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #365 på: 02. April 2012, 18:31 »
Der var de.. Han fyren sa det kunne ta et par timer, men her blei den gjenopprettet på 5 sekunder! Nå har jeg nesten ikke en dritt inne på ps3, men det var jo still raskt :D

Får håpe det hjelper, for jeg har sliti rimelig greit med connection til ea-serverne  :angel:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #366 på: 02. April 2012, 18:49 »
Hehe - ja! Gikk relativt kjapt for min del også - og min PS3 er cirka halvfull!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #367 på: 20. April 2012, 19:34 »
Har et problem.. Når jeg trykker meg inn på "Replay Theatre" får jeg opp meldingen:

"You need an active lead Profile to be able to access this feature. Please go to My Fifa 12, and select Fifa 12 Profile to activate a Profile and set is as lead."

Når jeg går inn på denne siden, står det bare at den allerede er aktiv. Noen som kan hjelpe? Dette skjedde også på fifa 11, like etter jeg hadde scora et wonder goal med Fellaini på volley som jeg lagra. Jævlig irritert nå!
« Siste redigering: 20. April 2012, 19:42 av Eriksen »

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #368 på: 20. April 2012, 23:47 »
YoooOOOooooo!

Er det noen der ute som vet hvordan man lager og lagrer egne corner-varianter?

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #369 på: 20. April 2012, 23:54 »
Arenaen (Startskjermen der du står mot keeperen) . Trykker vel på select får å komme inn på cornervarianter.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #370 på: 21. April 2012, 00:16 »
ty <3

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #371 på: 21. April 2012, 10:27 »
Er det noen som har et godt corneroppsett? :P

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #372 på: 21. April 2012, 10:30 »
Alle mann angriper første, så slår du på første. ;D

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #373 på: 21. April 2012, 10:42 »
Jeg har to som er meget risky, men funker hvis du treffer riktig. Ligger igjen med en mann på de to variantene. Den første har du alle inne på streken, men lar en stå igjen på kanten av den nærmeste fem-meteren, han pleier å få stå alene. Sikt på han og head inn mot kaoset på streken.
Den andre er også alle på streken, men 2-3 spillere beveger seg 7-8 meter ut etter noen sekunder, disse blir ikke fulgt og du slår ballen inn rundt straffefeltet.
Scorer en del på de, men kan også slippe inn hvis du ikke er nøye.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #374 på: 22. April 2012, 12:22 »
Har et problem.. Når jeg trykker meg inn på "Replay Theatre" får jeg opp meldingen:

"You need an active lead Profile to be able to access this feature. Please go to My Fifa 12, and select Fifa 12 Profile to activate a Profile and set is as lead."

Når jeg går inn på denne siden, står det bare at den allerede er aktiv. Noen som kan hjelpe? Dette skjedde også på fifa 11, like etter jeg hadde scora et wonder goal med Fellaini på volley som jeg lagra. Jævlig irritert nå!

Noen som vet noe?