20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FIFA 12  (Lest 73510 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: FIFA 12
« Svar #300 på: 21. Feb. 2012, 16:33 »
Det er vel ikke du som ikke har peiling da? For et dårlig spill er det jo så absolutt ikke!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #301 på: 21. Feb. 2012, 16:43 »
Det er så mye crap der! At de ikke har klart å fikse online-systemet deres ennå, er for meg et mysterium...

Steamet litt i stad og EA har jo gjemt bort alle mail-adresser(Sikkert sett seg lei på alle klagene de har fått), så måtte release litt:)

Det er jo et meget bra spill, men med tusenvis av leaks.
Same old Shearer, always scoring!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #302 på: 21. Feb. 2012, 23:00 »
Kortid kommer Januar-updates?

26. februar.

Får med andre ord minst eg bra bursdagsgave i år og!

Jeg har også bursdag 26. feb, så samme her. :D

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #303 på: 21. Feb. 2012, 23:06 »
Andre enn meg som synes dommerne er mye dårligere på fifa 12 enn fifa 11?

vetlera

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #304 på: 22. Feb. 2012, 12:36 »
Dommerne er jallefall mye treigere til å dømme frispark, offside osv..

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #305 på: 22. Feb. 2012, 12:38 »
Tenker heller på at han gjør mye mer feil. Fordelsparagrafen er jo helt fucked blant annet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #306 på: 22. Feb. 2012, 13:04 »
Han gir av og til latterlige frispark som jeg ikke skjønner bæret av.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

• Gjest
« Svar #307 på: 22. Feb. 2012, 13:21 »
Bedre på straffespark situasjoner hvertfall. Det var jo helt fucka på FIFA11 om man hadde på f.eks handsregelen. Ble jo blåst straffe for hands hver eneste gang ballen traff en motspiller inni 16metern.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #308 på: 22. Feb. 2012, 13:41 »
Han gir av og til latterlige frispark som jeg ikke skjønner bæret av.

Det også. Gjør mye rart.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #309 på: 22. Feb. 2012, 13:43 »
Hands kan man slå av og på som man vil både på 11 og 12. Man kan også velge å ha med hands, men ikke innenfor 16-meteren. Det jeg synes er jævla frustrerende på 12ern er at det blir dømt veldig mange frispark og straffer mot deg på rene kroppstaklinger på ball, mens de samme taklingene får passere når det skulle kommet deg til gode. Mot CPU altså.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #310 på: 22. Feb. 2012, 13:53 »
Det som også er irriterende er at det ikke blir frispark når du hektes i det du skyter. Det er jo for faen klare frispark jo!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #311 på: 22. Feb. 2012, 15:51 »
Finner det ekstremt latterlig at hands ikke er på, når man spiller online. Hvor realistisk er det?
Greit det er retarded når ALT blir hands innenfor 16 meteren, men det er noe de burde ha fikset by now.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #312 på: 22. Feb. 2012, 16:08 »
Altså - har ikke prøvd handsfunksjonen på 12, men på 11 var den enda så ekstremt ustabil og tilfeldig at det bare ble irriterende når man var så uheldig at man fikk straffe mot plutselig. Så derfor føler jeg det er greit at de kutter ut å ha med hands.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #313 på: 22. Feb. 2012, 16:14 »
Jeg så et intervju med en av utviklerne av FIFA, rett før launch. Og det eneste han pratet om var jo hvor realistisk FIFA 12 skulle bli. Og selvom jeg er helt enig i deg at det er ekstremt frustrerende når ballen treffer muren f.eks og det blir straffe pga hands, så er det jo meget urealistisk at hands ikke er på.

Slår et deilig innlegg, som superopplagt treffer armen til motstander, som har armen i en meget unaturlig posisjon : Ingenting. Ganske frustrerende det også :p

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #314 på: 22. Feb. 2012, 16:29 »
Det er jo blitt enda mer realistisk da! Men det er grenser for hvor realistisk man kan gjøre det uten at det blir for tilfeldig og går over grensen til irriterende. Foreløpig blir hands alt for tilfeldig, og det er ingenting en kan gjøre for å forhindre det. Om man i fremtiden kan få kontroll på spillere i større grad på et slikt "mikronivå", så mener jeg at hands etterhvert kan bli mer aktuelt å etablere for fullt i spillet. Foreløpig er det bare å glede seg over at FIFA de siste åra har gjort fantastiske fremskritt på de fysiske aspektene ved fotballen.