20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FIFA 12  (Lest 73458 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: FIFA 12
« Svar #255 på: 28. Jan. 2012, 17:49 »
Hehe får øve online litt til da :P begynte i nederste divisjon i stad, og vant 2 kamper før jeg i dete hele tatt oppdaget at jeg spilte med tactical defending :P Men i den 3. kampen rundspilte jeg motstanderen offensivt, men hadde null kontroll bakover. Da ble jeg forbanna, og skrev innlegget litt lenger oppe her.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #256 på: 28. Jan. 2012, 20:32 »
Lurt. Viktigste er å ikke selge seg ved 16-meteren, for da er det som regel mål hvis du møter brukbare spillere. Og hvis du havner på feil side, så prøv å dra litt i skjorta osv, kan ha mye å si når de avslutter.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #257 på: 29. Jan. 2012, 00:50 »
Tactical defending er egentlig nesten det samme som legacy defending. For å spille på samme måten må man bare ta over andreforsvareren og ikke den som støter. Da styrer AI-en den som er nærmest ballføreren, mens du kan lure i bakhånd og dekke rom der motstanderen normalt vil sentre, samtidig som du selv kan ta over førsteforsvarer og takle om tiden er inne for det.

Dette forutsetter at man spiller med manuelt spillerbytte (evt kun på "høye baller").
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #258 på: 29. Jan. 2012, 05:46 »
En meget viktig ting(opplagt for de som kan det, but still) er ikke å rushe med midtstopperen(e)..

Hold igjen så godt som mulig, x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x, så får du sjeldent mål mot deg. Enkelt, men effektivt.
Same old Shearer, always scoring!

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #259 på: 31. Jan. 2012, 09:45 »
aah sorry nordin ! Såg det ikke før nå..
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #260 på: 01. Feb. 2012, 04:34 »
FitteFIFA.. Trenger ett poeng for å vinne ligatittelen på den online-dritten. En kamp igjen, scorer etter 2 min. Hora quitter og jeg får ikke poeng.. fuuuuu

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #261 på: 01. Feb. 2012, 04:39 »
aah sorry nordin ! Såg det ikke før nå..

Går du der ennå, eller? Hadde satt stor pris på hjelp i bytte mot drakt e.l :)
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #262 på: 01. Feb. 2012, 10:39 »
Eg gjør ikkje det.. Men eg kan prøva og skaffa te deg ! Gir deg beskjed i løpet av ein dag eller no sånt..
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #263 på: 02. Feb. 2012, 20:51 »
Er så ofte at jeg ikke kommer inn på EA serverne og ikke kan oppdatere overganger, spille ultimate team, eller spille online! Utrlig kjedelig! Nettet er godt her nede også. Noen som har samme problemet?

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #264 på: 02. Feb. 2012, 21:20 »
Er så ofte at jeg ikke kommer inn på EA serverne og ikke kan oppdatere overganger, spille ultimate team, eller spille online! Utrlig kjedelig! Nettet er godt her nede også. Noen som har samme problemet?

Jepp, har selv fiber som aldri kødder seg til, så er de horrible serverne til EA som er problemet.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #265 på: 05. Feb. 2012, 20:15 »
når kommer det oppdatering til fifa 12 ps3?

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #266 på: 05. Feb. 2012, 22:57 »
Ventet lenge på den selv, forrige januar kom det jo tilogmed oppdateringer under vinduet. Nå har det gått rundt 3 uker siden Cissé signerte. Blir utålmodig!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #267 på: 06. Feb. 2012, 20:13 »
Jeg skal innrømme at jeg satte inn 200 spenn på kontoen ja - så har blitt noen pakker :P
Du kan selvfølgelig også tjene deg opp mynter for å kjøpe pakker. Dersom du er litt tålmodig. Men mulig folka her inne som er mer rutinert enn meg kanskje mener at mynter brukes best på enkeltauksjoner?

Nå har jeg jo sånn sett råflaks da. Kan jo selge Messi og få uhorvelig mye mynter for han :)

Spilte litt i går, satser på Italia-kjemi. Men med bedre kjemi så blir spillerne bedre i kamper? Sånn det funker? Og spiller dere turneringer eller vanlige kamper online? Spiller dere bare online?

Sorry sent svar. Jeg spiller bare online ja. Etterhvert stort sett bare turneringer. 
Bedre kjemi hjelper veldig på ja. Bedre og ha et halvbra lag med god kjemi enn et bra lag med elendig kjemi. Du merker rett og slett at spillet sitter bedre når kjemien er bedre. Derfor - når du kjøper spillere - husk å se til at de er i samme formasjon som den du bruker - og rette posisjon. Altså - spiller du 4-1-2-1-2 skal du ha en VM, ikke en VV. Du kan selvfølgelig også bruke slike konverteringskort for å konvertere de fra en posisjon til en annen - eller til rette formasjon. Disse korta er dog gjerne dyre - må vel betale i overkant av 10 000 for et 4-1-2-1-2-formasjonskort, og jeg som har Messi i rette formasjon, men posisjonen hans er SA og ikke ST må ut med rundt 9000 for å omgjøre dette. Selvfølgelig ikke dødsviktig - men skal spilleren passe perfekt så er det greit.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #268 på: 06. Feb. 2012, 21:55 »
Transformerer PL-laget mitt til et lag med spillere fra Serie A. Hvem er verdt å hente? Regner med å få rundt 650.000 for Rooney-kortet mitt.  8)

Har hentet: Abbiati, Criscito, Abate, Lucio, Cambiasso, De Rossi, Robinho, Sneijder, Pato og Cavani.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #269 på: 06. Feb. 2012, 22:46 »
Vidal, Marchisio og Chiellini!