20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FIFA 12  (Lest 73707 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: FIFA 12
« Svar #225 på: 28. Des. 2011, 17:21 »
Hva slags pakke lønner seg å kjøpe?

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #226 på: 28. Des. 2011, 17:41 »
peng eller coins ??
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #227 på: 28. Des. 2011, 20:28 »

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #228 på: 29. Des. 2011, 19:16 »
Daffen ?? Blei du forelska i laget mitt eller ? :P haha solgt ronaldo og kjøpt nesten likt ?

Theo..

PÅ 10kr får du 3skjeldne 10x2,5=25kr / 3 = 8,33333

På 25kr får du 7skjeldne... dvs du vil få MER for og kjøpe 10kr pakker per gang...

Men du bør jo kjøpe Julapakken.. 1dag og 5timer igjen
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #229 på: 05. Jan. 2012, 20:09 »
Mitt fifa-lag (Obv ikke UltimateTeam)

-------------------------------Casillas-------------------------------------
------Ramos----------------Kompany-------------------T. Silva--------
-----Rooney--------------Schweinsteiger---------------Bale----------
---------------------------------Qzil----------------------------------------
-----Hulk------------------------BA----------------------Neymar--------

:shola:

(TRENGER VIRKELIG EN BA-SMILEY)
Same old Shearer, always scoring!

Peter

• Gjest
« Svar #230 på: 08. Jan. 2012, 15:50 »
Noen som er keen paa en fifa kamp? Add sato-halifax97, om dere er keene! :D

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #231 på: 11. Jan. 2012, 18:21 »
Hey, har akkurat startet å spille online.

Noen som vet om det er slik nå at man får 3 poeng og +3 i målforskjell ellerno om folk ragequitter?

Peter

• Gjest
« Svar #232 på: 11. Jan. 2012, 18:54 »
Man gjoer det, Cheicken :) om du er keen paa kamp add meg... online navnet mitt staar i inlegget over ditt :)

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #233 på: 11. Jan. 2012, 19:25 »
Man gjoer det, Cheicken :) om du er keen paa kamp add meg... online navnet mitt staar i inlegget over ditt :)

Flott! Hele online-greiene på fifa11 blei jo ødelagt av det der. Men ser de har et nytt divisjonssystem i år. Det virker lovende :)

Jess, jeg adder senere eller i morra, så tar vi noen matcher!:)

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #234 på: 22. Jan. 2012, 21:38 »
Hva er det med det fittespillet her som gjør meg så forbanna?

Nå var det en stund siden jeg hadde spilt, var skikkelig gira, spiller et par kamper og har egentlig bare lyst til å ødelegge alt som er rundt meg.. Tap og vinn med samme sinn er jeg stor fan av.
Men det kommer til dette spillet, så tilter jeg verre enn Pepe! Omfg...

Peter

• Gjest
« Svar #235 på: 22. Jan. 2012, 22:07 »
Btw, det beste laget du kan være på FIFA er England!  :nikke:
4-3-3 formasjon med Johnson-Terry-Ferdinand-Cole; Gerrard-Lampard-Young;Walcott-Carroll-Rooney er helt uslålig! Banka en venn 8-0, 5-1 og 4-1 med den formasjonen og de spillerne. Lynraske kanter, luftkongen Carroll og skarpskytterne Gerrard og Lampard... Ave England  :worthy:

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #236 på: 22. Jan. 2012, 22:12 »
Rooney på ving og Carroll som spiss? :frenetisk:

Peter

• Gjest
« Svar #237 på: 22. Jan. 2012, 22:55 »
Haha, funker perfekt! Rooney skjærer mye innover, og har høy fart og god innleggsfot, perfekt combo med Carroll og Walcott!  :toon:

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #238 på: 22. Jan. 2012, 23:56 »
Belgia er artige! Solid backrekke med Vertonghen, Kompany og Vermaelen.
Fellaini som styrer midtbanen, Hazard med ekstrem hurtighet og en meget hodesterk Lukaku i midten  :coloccini:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #239 på: 24. Jan. 2012, 11:47 »
Ultimate Team er et GENIALT konsept. Etterhvert kommet i gang - tok litt innkjøringstid både med å ta selve essensen i UT, samt det å venne seg til spesielt forsvarssystemet og hvordan bli effektiv fremfor mål i det nye spillet. Havnet jo i bakleksa etter et halvår i Russland uten gaming. Etterhvert har jeg nå starta vunnet litt kamper - men feiler jo fortsatt alltid i finalene i cupene :P
Spiller 4-1-2-1-2 og har per nå følgende lag:
                   Hart
G. Johnson-Toure-Alex-Enrique
                   Song
L. C. Lee                 A. Johnson
                 Suarez
       Sturridge     Defoe

Har spillere som Robinho og han belgiske vingen i form fra Olympiakos fra siste formlag nå. Han skal jeg nok selge og bruke for å spytte inn i Hernandez eller en høyreving til laget mitt - ettersom han verken er fra rette liga eller land. Med tiden skal jeg vel både bygge La Liga-lag, Serie A-lag og sikkert også et brasiliansk lag siden jeg har brukbare spillere fra disse plassene i klubben.  Skal innrømme at jeg rett og slett har fått lånt noen spillere hos en kompis til laget mitt for å komme i gang :P

Og en ting som irriterer meg - iblant under kamp når jeg skal gjennomføre bytter, så detter jeg ut av EA-nettverket når jeg har gjennomført de og dermed mister jeg MYE på IF-telleren. Derfor har ejg faen ikke vært på positiv side av IF-telleren enda. MEGET provoserende.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida