20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FIFA 12  (Lest 73594 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: FIFA 12
« Svar #135 på: 13. Okt. 2011, 07:38 »
Haha forbanna piss ! Rematch i dag !

:sinna2: :sinna2:
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #136 på: 13. Okt. 2011, 08:09 »
Ser et par stykker fra forumet her har invitert meg til kamper online i det siste. Problem: Jeg får ikke beskjed på skjermen lenger. Jeg må inn i meldinger for å se. For noe dritt. Har sjekket at innstillingene er korrekte også.

Jeg er i allefall up for å spille online i kveld, hvis noen skulle være interessert. Skal se om jeg får fiksa problemet med PS3-en, hvis ikke må dere nesten plinge på her i forveien :)

LazyLeif

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #137 på: 13. Okt. 2011, 08:28 »
Å pisser som står som noen saltstøtter uansett hvor mye du prøver å sende de på løp...

Hvilket spill sa du?  :o

Haha    :lol:  Har en pc med dårlig space og dårlig SSSSSSSS.....  Beklager de problemer dette medfører

Peter

• Gjest
« Svar #138 på: 13. Okt. 2011, 18:14 »
Begynner å bli forbanna lei forsvaret på FIFA! De tidligere spillene har de i det minste vært mulig å forsvare seg, nå blir man finta på ræva hver eneste gang! Er jo rett og slett ikke mulig å gjøre det bra i forsvar! Luis Suarez kunne bla spasere fra midtbanen og inn i mål. Er sinnsykt irriterende! :cloud:
Noen som har tips om hvordan gjøre det umulige, litt mer mulig?

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 13. Okt. 2011, 18:21 »
Begynner å bli forbanna lei forsvaret på FIFA! De tidligere spillene har de i det minste vært mulig å forsvare seg, nå blir man finta på ræva hver eneste gang! Er jo rett og slett ikke mulig å gjøre det bra i forsvar! Luis Suarez kunne bla spasere fra midtbanen og inn i mål. Er sinnsykt irriterende! :cloud:

HAr samme problem. Er i ferd med å få magesår trur eg. Men har nå lagt om til 5-3-2 som funker litt bedre enn 4-4-2 og 4-5-1
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Peter

• Gjest
« Svar #140 på: 13. Okt. 2011, 18:25 »
Får prøve det.
Har spillt 4-4-1-1 hittil, da funker angrepet veldig bra, men får vel heller ofre angrepsspillet for å få skikk på forsvaret!
Noen som btw har noen unge talenter som har stort potensiale å anbefale?

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #141 på: 13. Okt. 2011, 18:27 »
Du vet du kan bytte tilbake til den gamle forsvarsdelen?

Peter

• Gjest
« Svar #142 på: 13. Okt. 2011, 18:30 »

Utdyp!
Gamle forsvarsdelen? Sånn at forsvarsspillet blir som på FIFA11? Hvordan gjør man det?

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #143 på: 13. Okt. 2011, 18:43 »

Utdyp!
Gamle forsvarsdelen? Sånn at forsvarsspillet blir som på FIFA11? Hvordan gjør man det?
Sånn at dersom du holder inne A(xbox) så kommer du deg opp i press automatisk, nesten helt likt som på fifa11. Du går til innstillinger for xbox/ps3 kontrollen, der hvor man endre hva som skal vær manuelt/assistert, og helt nederst der kan man velge mellom tactical defending og legacy defending. Så velger du legacy defending, og vips så forsvinner den stadig økende lysten til å hive tv'en ut av vinduet.

Peter

• Gjest
« Svar #144 på: 13. Okt. 2011, 18:47 »

Utdyp!
Sånn at dersom du holder inne A(xbox) så kommer du deg opp i press automatisk, nesten helt likt som på fifa11. Du går til innstillinger for xbox/ps3 kontrollen, der hvor man endre hva som skal vær manuelt/assistert, og helt nederst der kan man velge mellom tactical defending og legacy defending. Så velger du legacy defending, og vips så forsvinner den stadig økende lysten til å hive tv'en ut av vinduet.

Muchas gracias ;D  :-*

LazyLeif

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #145 på: 13. Okt. 2011, 18:50 »

Det jeg bar funnet ut som funker sånn noenlunde,er å holde inne x (sentreknappen) i forsvar, da går du ikke inn i taklinger mer følger mann tett ved,når han får et dårlig toutch/du får en bra vinkel på han,  så får du ballen. Du gir motsander mulighet til å føre ballen mye, men funker ikke å være for aggresiv i forsvar. Støter ikke på ballfører før rundt egen 16 meter. Men når jeg på motstanderns banehalvdel og har sjangs å vinne vinne ball, sklitakler jeg som regel....   Du kan jo prøve ;)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 19. Okt. 2011, 22:55 »
Etter første vindu med City:

Hart 84
Richards 80
Thiago Silva 88
Kompany 85
Chiellini 85
David Silva 88
Schweinsteiger 87
Yaya Toure 84
C. Ronaldo 93
Tevez 88
Agüero 87

Benk:
S. Taylor 72
Lescott 80
Clichy 80
De Jong 82
Milner 81
Nasri 87
Dzeko 84

Solgte Kolo Touré for £18mp til Newcastle, og Balotelli for £20mp, også til Newcastle. ;D

LazyLeif

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #147 på: 19. Okt. 2011, 23:23 »
Noen som vet om det går ann å lagre lag/formasjoner på en vs en sesonger?    Jævlig lei av å bytte heiletiden med newcastle!

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #148 på: 22. Okt. 2011, 11:28 »
Noen som vet om det går ann å lagre lag/formasjoner på en vs en sesonger?    Jævlig lei av å bytte heiletiden med newcastle!

Du kan lagre din egen formasjon, men du må fortsatt inn å endre på den og bytte troppen.
Noen her som spiller med Manuelle kontroller foresten?

Vis noen vil ha en kamp med manuelle kontroller og har playstation er det bare å legge meg til: tommyatnorway (er klar over at bruker navnet høres ut som en kontakt annonse på ett internasjonalt homo forum, har hørt det før!! hehe)
« Siste redigering: 22. Okt. 2011, 11:38 av Tommyok »

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #149 på: 22. Okt. 2011, 11:34 »

Det jeg bar funnet ut som funker sånn noenlunde,er å holde inne x (sentreknappen) i forsvar, da går du ikke inn i taklinger mer følger mann tett ved,når han får et dårlig toutch/du får en bra vinkel på han,  så får du ballen. Du gir motsander mulighet til å føre ballen mye, men funker ikke å være for aggresiv i forsvar. Støter ikke på ballfører før rundt egen 16 meter. Men når jeg på motstanderns banehalvdel og har sjangs å vinne vinne ball, sklitakler jeg som regel....   Du kan jo prøve ;)

Legger til en ting til: Den spilleren du er, bruker du til å sikre med, hold så inne R1 (ps3) da vil en forsvarsspiller opp å støte, som på fifa11 når du hold inne O:) Det funker for meg hvertfall
« Siste redigering: 23. Okt. 2011, 23:46 av Tommyok »