20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FIFA 12  (Lest 73550 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: FIFA 12
« Svar #120 på: 11. Okt. 2011, 16:45 »
Jeyy, vant min første kamp i går, i cupen, Ba og Børven putta
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 11. Okt. 2011, 18:23 »
Børven?

Fellaini, som jeg har kjøpt, scora hat trick mot gamleklubben Everton, en av dem med assist fra Baines som også spilte mot gamleklubben. :D Baines hadde også et annet innlegg til Fellaini, som den høye mannen headet i tverrliggeren. Gutierrez scora også, servert på gullfat av Ben Arfa (som også serverte et av Fellaini målene på gullfat), mens Santon hadde et nydelig mål i krysstanga og inn. :D Kampen endte 5-0 til Newcastle.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #122 på: 12. Okt. 2011, 15:56 »
blir man bannet fra LIVE på XBOX om man quitter etter et game? Svartnet for samboeren min i går da det gikk til helvete i siste minutt. Og når jeg prøver å spille online nå kommer det opp "Spillerprofilen din har ikke tilgang til denne funksjonen.".

bare kødd her nå.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 12. Okt. 2011, 16:34 »
AHH. HAr enda ikkje vunnet en PL kamp. Slite noe voldsomt med forvaret seff. Noen som har noen gode tips. Driver å prøver litt ulike formasjoner og sånt men hjelper lite. Har enda ikkje holdt nullen, men har spilt noen uavgjort kamper, trenger hjelp ellers blir eg sparka
 :(

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 12. Okt. 2011, 16:37 »
5-3-2. ;)

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 12. Okt. 2011, 16:59 »
Skal prøvest. Har henta ny hb:

Krul
Debuchy     Colo     Tayls           Santon

Gutierrez      Cabaye   Tiote          HBA

Best               BA

Best er toppskårer med 5 etter 9 kampa, BA er mye skada. Best har og putta to i cupen.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 12. Okt. 2011, 17:13 »
Mitt lag:

Krul 76

Santon 76 - Dawson 80 - Colo 79 - Baines 81

Ben Arfa 80 - Tiote 80 - Fellaini 79 - Jonas 79
                          Cabaye 82
                              Ba 80

Benk:
Harper 75
Williamson 75
Simpson 76
Guthrie 73
Gosling 74
Marveaux 76
Fletcher 77

LazyLeif

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #127 på: 12. Okt. 2011, 18:17 »
Noen andre som plages av computerns utrolig lave AI? Kjører kontring med godt driv og medspiller jogger ved siden av meg uten noe iniativ til skikkelig løp. Sliter som faen med å få flyt i angrepsspillet! Påtidligere fifaer har jeg vært master av sexy fotball :wink:

Mestrer forsvaret greit, kan få noen deilige skudd, dra av ei heil forsvarsrekke, men at cpu er så "dum" irriterer meg grenseløst!!!!!
« Siste redigering: 12. Okt. 2011, 18:23 av LazyLeif »

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 12. Okt. 2011, 19:32 »
Noen andre som plages av computerns utrolig lave AI? Kjører kontring med godt driv og medspiller jogger ved siden av meg uten noe iniativ til skikkelig løp. Sliter som faen med å få flyt i angrepsspillet! Påtidligere fifaer har jeg vært master av sexy fotball :wink:

Mestrer forsvaret greit, kan få noen deilige skudd, dra av ei heil forsvarsrekke, men at cpu er så "dum" irriterer meg grenseløst!!!!!

Enig! Er veldig frustrerande når du stormer iangrep men ingen medspillere følger

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #129 på: 12. Okt. 2011, 19:41 »
Du kan vel initiere løp med L1 eller noe. Veggspill med løp er jo også en flott mulighet til å komme seg i svært god posisjon hvis du har en med litt fart...
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 12. Okt. 2011, 19:43 »
Du kan vel initiere løp med L1 eller noe. Veggspill med løp er jo også en flott mulighet til å komme seg i svært god posisjon hvis du har en med litt fart...

Mitt eneste velfungerende angrepsvåpen!  :thumbu:

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #131 på: 12. Okt. 2011, 20:20 »
MLerbakk ! om det betyr noe ...

A.Madrid funka ikje... Barca der va meg aleina mye flaks ! Rødt er det CPU som fikser..

De to kampene før er vi 2v1 noe som funka ELENDIG :P
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

LazyLeif

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #132 på: 12. Okt. 2011, 20:46 »

Jo da kan få noen fine vegger men avog til blir destående da også. Å pisser som står som noen saltstøtter uansett hvor mye du prøver å sende de på løp... Skal prioritere flere på lag nå :thumbu:

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #133 på: 12. Okt. 2011, 21:54 »
Å pisser som står som noen saltstøtter uansett hvor mye du prøver å sende de på løp...

Hvilket spill sa du?  :o
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 12. Okt. 2011, 22:03 »
MLerbakk ! om det betyr noe ...

A.Madrid funka ikje... Barca der va meg aleina mye flaks ! Rødt er det CPU som fikser..

De to kampene før er vi 2v1 noe som funka ELENDIG :P

Jadajada! Se på statistikken!  8)