20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FIFA 12  (Lest 73480 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: FIFA 12
« Svar #105 på: 05. Okt. 2011, 19:46 »
Woot! I starten på 3. sesongen begynner Tiote å syte om at han vil vekk. Jeg avslår naturligvis alle bud, men så selger faen meg styret Cheicken til Chelsea på deadline day, uten at jeg vet om det. Men så handler jeg inn Moussa Sissoko fra Toulouse, som blant annet har 97 på sprint speed, og 99 på Strength og Stamina. Har vunnet de 11 første denne sesongen, og har drista meg opp på legendary.

Laget er som følger:

Krul - 80

Simpson - 77   S. Taylor - 82   Verthongen - 85   Santon - 80

Cabaye - 83       Sissoko - 82

Hoilett - 82                    Ben Arfa - 81                    Tosic - 81

Sturridge - 82

Noen andre som er kommet langt på Career-mode som vil dele laget sitt? :D
« Siste redigering: 05. Okt. 2011, 20:03 av torfinn »

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #106 på: 05. Okt. 2011, 22:36 »
Fant ut hvordan man endret tilbake til den gode gamle klassiske forsvarsdelen, og vips så kunne ikke motstanderen bare spasere inn i 16-meteren og skåre.  ;D 
og det gjorde du hvordan?
Du går til innstillinger for xbox/ps3 kontrollen, der hvor man endrer hva som skal være manuelt/semi/automatisk osv. nederst der er det en innstilling der du velger hva slags type forsvar du vil spille, så bare bytter du på den. Husker ikke hva den innstillingen het sånn i farten, men det står forklart der.   

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #107 på: 07. Okt. 2011, 17:06 »
har funnet den, men har forbannet meg på at jeg skal klare å spille på den "nye" måten.

Forøvrig veldig mye nytt i denne utgaven. veldig mye "gadgets" som creationcenter osv.
må nok utforske det også litt tenker jeg.

Er det nesten ingen Xbox360'ere her inne?

Jeg har gamertag Wolfern75 for de som ikke lagt meg til. jeg stiller gjerne opp som slaktoffer for en kamp eller kanskje 2.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #108 på: 09. Okt. 2011, 16:59 »
FIFA 12 er etter min mening dårligere enn FIFA 11. Vanskelig å forsvare seg og det lønner seg nå å spille defensiv fotball i stedet for offensiv. Tidligere har jeg alltid kjørt ultra-offensiv uansett hva, men da mister man helt strukturen i FIFA 12.

Terningkast 2. Max

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #109 på: 09. Okt. 2011, 18:50 »
FIFA 12 er etter min mening dårligere enn FIFA 11. Vanskelig å forsvare seg og det lønner seg nå å spille defensiv fotball i stedet for offensiv. Tidligere har jeg alltid kjørt ultra-offensiv uansett hva, men da mister man helt strukturen i FIFA 12.

Terningkast 2. Max
Vil ikke gå så langt som å gi det terningkast 2, men jeg føler at realismen i fifa12 har gått på bekostning av spillbarheten. For eksempel er det mye vanskeligere å rulle opp et mønsterangrep på fifa12 enn på fifa11, noe som jo er realistisk, men morsommere? nei.   

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 09. Okt. 2011, 19:05 »
Må si meg helt uenig med dere gutter. MYE som er kraftig forbedret. Forsvaringa må du bli "venn" med, men det er mulig å bli god. På legendarisk er det svært vanskelig å spille god angrepsfotball, da cpu'en er verdensmester i tactical defending. Men går du ned på vanskelighetsgrad eller spiller mot andre så er det like "lett" som før.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 09. Okt. 2011, 20:58 »
Fy faen. Leder 7-1 på Ultimate Team i semi-finalen på en cup. Så detter jeg plutselig ut av EA Network uten forvarsel. Ingen lagg eller noe... :cloud:

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #112 på: 09. Okt. 2011, 23:13 »
Serverne til EA er totalt katastrofe. År etter år. Slår aldri feil.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 10. Okt. 2011, 00:37 »
Har ikke hatt problemer med serveren, ikke i fjor heller.

FIFA 12 er meget mye bedre enn FIFA 11 jeg, små grep som har gjort alt mer spillbart :)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 10. Okt. 2011, 00:48 »
EA detter nok ofte ut om man sitter langt ifra nettet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #115 på: 10. Okt. 2011, 01:21 »
Er det bare jeg som føler at Fifa ikke evolverer i det hele tatt lenger? Her er det snakk om kirugiske forskjeller. Eneste virkelige forskjellene jeg ser er forsvaret og de tåpelige spillerkollisjonene, som gang på gang ender i bug, i tillegg til noen marginale endringer i driblesystemet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 10. Okt. 2011, 08:21 »
Har ikke hatt problemer med serveren, ikke i fjor heller.

FIFA 12 er meget mye bedre enn FIFA 11 jeg, små grep som har gjort alt mer spillbart :)

Absolutt. Jeg er i alle fall slik at noen "frustrerende" utfordringer gjør det mer spillbart i lengden, fordi det da tar lengre tid å mestre. Og Olav, hvilke bugger har du? Har sett disse videoene på nett og ledd meg skakk, men må si at jeg ikke har lagt merke til noe i kamp.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 10. Okt. 2011, 12:06 »
Er det bare jeg som føler at Fifa ikke evolverer i det hele tatt lenger? Her er det snakk om kirugiske forskjeller. Eneste virkelige forskjellene jeg ser er forsvaret og de tåpelige spillerkollisjonene, som gang på gang ender i bug, i tillegg til noen marginale endringer i driblesystemet.

Har nesten bare spilt online, men head-to-head sesongen er genial. Det konseptet å rykke opp er meget bra, i tillegg gjør dette at mange ikke quiter hvis de ligger mye under, siden dette får konsekvenser.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

wildkin

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #118 på: 10. Okt. 2011, 15:48 »
Kaller meg sjokade på xbox360 om noen vil ta en match, nivået er vel sånn ca medium  8)

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 10. Okt. 2011, 16:32 »
Kaller meg vel tveit27 på ps3, har hatt litt problemer med nettverket, men det skal være oppe og gå igjen nå så da er det bare å si ifra hvis dere vil ha en forholdsvis enkel match! :P