20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FIFA 12  (Lest 73566 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: FIFA 12
« Svar #75 på: 03. Okt. 2011, 07:38 »
Selv spilte jeg på Legendarisk på forrige, ikke spilt så mye mot CPU på dette, men begynte på World Class og greide meg brukbart, selv om det er en konsentrasjonsprøve ;)

Samme her. Men fant fort ut at frustrasjonen fort ville gå ut over spillegleden, så spilte den første sesongen på profesjonell. Etter ligatopp og 10-11 kamper ubeseiret i andre sesongen gikk jeg over på world class, og tapte 5-0 på Craven Cottage og 5-1 på Etihad. Men etter disse to kampene gikk det seg veldig fort til. Det er som du sier en konsentrasjonsprøve, på helt annet nivå enn de forrige spillene.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #76 på: 03. Okt. 2011, 11:47 »
Nytt Cover Fiksa !! Takk for link !
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #77 på: 03. Okt. 2011, 13:35 »
Norwegianmagpie er meg på PS3 :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 03. Okt. 2011, 14:14 »
panzerstormo her!
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 03. Okt. 2011, 15:24 »
Lerbakk her. Nivået er middels+. ;)

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #80 på: 03. Okt. 2011, 19:51 »
Hehe Anders:) jeg er MenuTheBeast :) vi er friends:) sett meg tape mye eller? For mye prell fordi jeg taper mye mot cpu. Sliter virkelig på verdensklasse på karrieremodus:( 
Ba Ba Ba!!!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 03. Okt. 2011, 21:20 »
Ugh! Samme her Inuz. Jeg taper ikke mye, men jeg holder faen meg aldri nullen!  >:( 

Har bytta Coloccini med Jan Vertonghen på 85, men til ingen nytte.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #82 på: 03. Okt. 2011, 21:47 »
Hehe Anders:) jeg er MenuTheBeast :) vi er friends:) sett meg tape mye eller? For mye prell fordi jeg taper mye mot cpu. Sliter virkelig på verdensklasse på karrieremodus:(

Hehe, sett nicket ditt poppe opp i tide og utide ;) Men aldri lagt noe spesielt merke til hva det er. Bare sett Panzer herjer i en-mot-en kamper (hva er dette?).

Jeg spiller med Rotherham United på karrieremodus. Spiller bare på proff, men føler jeg har bra kontroll på lagene jeg møter. Slo nesten Sheff Utd i cupen.

HATER å spille online, fordi jeg er så sykt redd for å tape :P  Så hvis det er noen som er ikke altfor gode, er jeg kanskje villig til å ta en kamp :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #83 på: 03. Okt. 2011, 22:44 »
Fy faen jeg er skuffa over det nye fifa. Hva er poenget med å endre hele forsvars delen i spillet? Har gått fra å være en middels/god spiller til katastrofe på det nye. Og når det faen meg er umulig å ta fra motstanderen ballen på midtbanen og computeren har fått det for seg at den skal ha 90% posession har jeg jo aldri ballen. Og kontringer funker jo heller ikke når hver eneste gjennombruddspasning går rett i beine på første motspiller. Arghh >:(

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #84 på: 03. Okt. 2011, 22:50 »
@thomam0511

Med andre ord du suger i forsvar? :p
Jeg får det meget bra til og digger det!!! :D
Cluet er å ikke jage selv, men la computeren gjøre det, så kan du dekke rom der du tror pasningen kommer. Vær tålmodig!

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #85 på: 03. Okt. 2011, 22:57 »
JAJAJA, være tålmodig. Når man ligger under 2-0 og jager skåring så mister mann ballen på ett av utallige håpløse fremspill som hadde vært aldeles glitrende på fifa11 og da er man så frustrert at man bare meier ned første og beste motspiller. Og hva i helvete er greia med innlegg??? runder for en gangs skyld backen med Obertan og skal bare legge den herlig inn på bakerste mot Ba, men hver jævla gang går jo ballen enten over stadiontaket eller så blir det en langpasning 50 meter bakover i banen. Xboxen går snart ut av vinduet.       

Magpie93

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #86 på: 03. Okt. 2011, 23:12 »
Har ingen problemer med innlegg jeg...
Men er enig i at mye er dårlig, fortsatt. Noe verre :(

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 03. Okt. 2011, 23:27 »
Jeg har vunnet litt i det siste Anders, begynt å få dreisen. Men kommet meg opp i syvende divisjon nå online, blir vanskeligere og vanskeligere.

thomam0511  Du må endre innstillingene dine for din trådløse håndkontroll, innlegg står som manuell fra starten av. Gjør dette om til semi, da er problemet fikset.
Bobby Robson:

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #88 på: 04. Okt. 2011, 08:54 »
Haha godt og høre at det ikke bare er her Ps3/Xboxen er på vei ut vindue ! ;)

Panzer Stormo du må huske og spise litt innimellom ++ søvn ! Vist ikke kan det gå gale :P
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 04. Okt. 2011, 10:36 »
Haha godt og høre at det ikke bare er her Ps3/Xboxen er på vei ut vindue ! ;)

Panzer Stormo du må huske og spise litt innimellom ++ søvn ! Vist ikke kan det gå gale :P

Jeg sover og spiser godt, ikke noe problem. Uten mat og drikke duger L1+Trekant ikke, som jeg pleier å si...
Bobby Robson: