20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Blackburn: Lørdag 24. sept, kl 16:00  (Lest 77050 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Blackburn: Lørdag 24. sept, kl 16:00
« Svar #15 på: 21. Sep. 2011, 22:44 »
Krul
Simpson-S.Taylor-Colo-R.Taylor
Marveaux-Tiote-Cabaye-Jonas
Best-Ba

Ben Arfa inn for Best, og Obertan inn for Marveaux i andre.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 21. Sep. 2011, 22:45 »
Kan si hva du vil - men slik statistikk mener jeg vi bør ta på alvor. Ja, vi SKAL være storfavoritter - men vi skulle vunnet de fleste kampene vi har spilt mot de tidligere, men har ikke gjort det. Faktum er at vi har slitt mot Rovers over flere år - og jeg syns absolutt det er relevant å trekke det inn her. Har gode vibber foran kampen - men jeg er samtidig nervøs nettopp fordi det er Rovers.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

LazyLeif

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #17 på: 21. Sep. 2011, 22:49 »
Meget skeptisk ja, men må jo ha troa! Angående Hoilett så kunne vi lagt innet småfrekt bud i januar, han er vel inne i siste året av kontrakten og kan dekke alle plasser i angrep.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 21. Sep. 2011, 22:54 »

Bekymra... :P ::)

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #19 på: 21. Sep. 2011, 22:55 »
Krul
Best-Ba

Er helt på linje med deg hva startoppstillingen angår. Bytter avhenger selvfølgelig av hvordan kampbildet utvikler seg, men jeg forstår ikke helt hvorfor vi skal ta ut vår mest målfarlige spiller. Best har vært dynamitt i sesongåpningen!

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #20 på: 21. Sep. 2011, 22:56 »
Syntes ikke det er noen grunn til å være noe mer nervøs før Rovers enn noe annet PL lag, tross statistikken. Rovers har kanskje blitt dømt nord og ned av mange denne sesongen, men er et lag som så absolutt skal tas på alvor, på lik linje med de fleste. De har et meget solid midtforsvar i Samba og Scott Dann samt gode offensive spillere i Rochina, Yakubu, Roberts og Goodwillie. Når det er sagt er vel ikke midtbanen deres så mye å skryte av samt at de har meget dårlige backer. Derfor mener jeg det ville vært lurt å kjøre Jonas og Marveaux på kantete som begge er gode til å utfordre en mot en. Jeg tipper 2-0 til oss.

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #21 på: 21. Sep. 2011, 22:59 »
Krul
Best-Ba

Er helt på linje med deg hva startoppstillingen angår. Bytter avhenger selvfølgelig av hvordan kampbildet utvikler seg, men jeg forstår ikke helt hvorfor vi skal ta ut vår mest målfarlige spiller. Best har vært dynamitt i sesongåpningen!
Hehe. Grunnen til at jeg skrev opp byttene var mest fordi jeg ønsker å se Benarfa og Obertan på banen i denne kampen. Hvem som går ut og når det skjer er jo helt opp til kampbildet. Best ut etter 70min, da har han allerede skåret hattrick  :P

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 21. Sep. 2011, 23:06 »
Uansett hvordan en vrir eller vender på det spiller statestikk ofte inn. Ikke alltid det slår til, men det er ofte.
Dessuten har nok Blackburn fått sin dose selvtillit etter seieren mot Arsenal. Vi skal sefølgelig på papiret slå Blackburn, men etter en oppløftende kamp mot Villa ville det vert typisk at vi kommer litt ned på jorda igjen. Håper/tror vi vinner.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 21. Sep. 2011, 23:28 »
Det her er en kamp vi SKAL vinne!
Hadde dette vært under Hughton sin tid, ville jeg vært bombesikker på at vi ikke vinner av nettopp den grunn du skriver over her. Pardew har vist seg å ha bedre kontroll på slike kamper, men dette er newcastle og det er veldig typisk newcastle å tape sånne kamper som det her.

Jeg har tro på seier, men tror neppe det blir noen walk in the park. Newcastle overbeviser aldri i de kampene man forventer at de skal gjøre det.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #24 på: 21. Sep. 2011, 23:34 »
Uansett hvordan en vrir eller vender på det spiller statestikk ofte inn. Ikke alltid det slår til, men det er ofte.
Dessuten har nok Blackburn fått sin dose selvtillit etter seieren mot Arsenal. Vi skal sefølgelig på papiret slå Blackburn, men etter en oppløftende kamp mot Villa ville det vert typisk at vi kommer litt ned på jorda igjen. Håper/tror vi vinner.

Dersom Blackburn vinner mot oss på lørdag er det ikke fordi de slo oss i 03. Ja, statistikken spiller inn - når den er relevant. Faktorer vi skal følge med på er ledige spillere, taktikk, lagenes form osv.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 21. Sep. 2011, 23:41 »
Det har du helt rett i Olav, men den tegner et bilde av at vi sliter mot Blackburn historisk sett - og det er blitt en slags trend rett og slett siden PL starta. Akkurat som at vi i vel 30 år ikke klarte slå Soton borte før det endelig løsnet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #26 på: 22. Sep. 2011, 01:11 »
Kunne ikke gledet meg mer til kamp, og jeg regner faktisk med seier.

Håper Obertan og Jonas starter som vanlig :)
Toon till I die.

nebur

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #27 på: 22. Sep. 2011, 04:44 »
Mener å ha hørt at santon er tilbake, hvorfor bruke raylor da? ???

aggietoon

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #28 på: 22. Sep. 2011, 07:22 »
Mener å ha hørt at santon er tilbake, hvorfor bruke raylor da? ???

Tror ikke helt han er vant med den engelske spillestilen og har slitt med skade etter han kom. Derfor er det vel naturlig at Raylor starter da vi faktisk ikke har tapt i aar... Haaper bare trenden fortsetter!
Veni Vidi Vici

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 22. Sep. 2011, 07:52 »
Statestikk kan brukes to veier. Vi har tapt mot bl burn 5 siste sier du da er jammen sannsynligheten tilsi at Newcastle bør bryte rekken snart. Men skal også sies at bl burn er svekket i år. Og Newcastle ser ut til å være godt forsterket.