20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nottingham Forest - Newcastle Tirsdag 20.Sept, kl. 20.45  (Lest 43605 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Are

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Nottingham Forest - Newcastle Tirsdag 20.Sept, kl. 20.45
« Svar #60 på: 20. Sep. 2011, 15:27 »
Har en stygg følelse av at vi taper denne.

Er typisk at lag som overraskende sliter i lavere divisjoner plutselig sjokkerer i cup. Og Forest har ikke et dårlig lag på papiret.

Håper for øvrig at Ferguson og Sammy får sjansen fra start. Kan bli en dødelig venstreside :D

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 20. Sep. 2011, 15:34 »
Det blir nok en vansklig kamp, men jeg tror Newcastle vinner. Og jeg håper det blir en god blanding av faste og reserver, spesielt med tanke på at reserver ofte gir litt ekstra når de får sjansen til å vise seg frem for treneren.
Nei.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #62 på: 20. Sep. 2011, 15:50 »
Synes vi skal ta denne cupen litt seriøst. Det er muligens det eneste trofeet som vi kan vinne denne sessongen samtidig om vi vinner denne cupen er vi klare for Europa. Derfor synes jeg ikke vi skal la elliot spille mellom stengene.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 20. Sep. 2011, 15:52 »
Derfor synes jeg ikke vi skal la elliot spille mellom stengene.
Selvfølgelig skal Elliot få sjansen i denne. For det første handler det som at vi har en tropp hvor alle skal holdes fornøyde, og for det andre så trenger han å få litt tillitt og kunne vise seg frem. For alt vi vet så er han en kanonkeeper.

LazyLeif

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #64 på: 20. Sep. 2011, 15:55 »
Faen at ikke kampen vises noen steder...

Hadde vært gøy og se hvordan noen av gutta boys er i form for tiden...

8) 8) 8) 8) 8)

Fikk disse på twitter men vet ikke hva som kommer der:

http://www.vipbox.tv/watch/7975/1/nottingham-forest-vs-newcastle.html

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 20. Sep. 2011, 16:13 »
Min spådom: Vi starter med for urutinerte og rustne spillere og taper 1-0.

Jeg ser helst at vi starter med så toppet lag som mulig. Synes det er langt viktigere at førstelaget spiller seg sammen i form, fremfor å tilfredsstille humøret til spillere som Perch og Løvenkrands. For all del; jeg synes også det er svært interessant og spennende å se hvordan våre talenter kan gjøre det, men jeg tror folk har litt for store forhåpninger til hvilken innflytelse spillere som Abeid, Gosling og Elliot kan ha i slike kamper. Det er enda svært tidlig i sesongen, og jeg ønsker at førsteelleveren spiller seg i best mulig form tidlig. Vi har sikret oss noen gode resultater så langt, men synes vi virker rustne og bærer preg av å ikke ha spilt mye sammen tidligere. Jeg er supporter av "never change a winning team" og å få førstelaget mest mulig matchfit, bedre kjemien, samspillet og brodden i laget. Dette er en sånn jævla typisk kamp vi taper fordi viktige spillere blir spart for å teste ut uprøvde talenter.

LazyLeif

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #66 på: 20. Sep. 2011, 16:26 »
Tror det blir bra jeg 0-3 seier. Bare så synd jeg skal spille kamp selv, stor troa på å Abeid/Ferguson/Gosling/marveaux/Ben Arfa og forhåpendligvis Sameobie

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #67 på: 20. Sep. 2011, 17:01 »
Min spådom: Vi starter med for urutinerte og rustne spillere og taper 1-0.

Jeg ser helst at vi starter med så toppet lag som mulig. Synes det er langt viktigere at førstelaget spiller seg sammen i form, fremfor å tilfredsstille humøret til spillere som Perch og Løvenkrands. For all del; jeg synes også det er svært interessant og spennende å se hvordan våre talenter kan gjøre det, men jeg tror folk har litt for store forhåpninger til hvilken innflytelse spillere som Abeid, Gosling og Elliot kan ha i slike kamper. Det er enda svært tidlig i sesongen, og jeg ønsker at førsteelleveren spiller seg i best mulig form tidlig. Vi har sikret oss noen gode resultater så langt, men synes vi virker rustne og bærer preg av å ikke ha spilt mye sammen tidligere. Jeg er supporter av "never change a winning team" og å få førstelaget mest mulig matchfit, bedre kjemien, samspillet og brodden i laget. Dette er en sånn jævla typisk kamp vi taper fordi viktige spillere blir spart for å teste ut uprøvde talenter.

Kunne ikke vært mer enig. Ser ikke grunn til og tilfredstille to spillere som ikke kan tilføye oss en dritt

LazyLeif

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #68 på: 20. Sep. 2011, 17:15 »
Vist ikke "reservene" skal få spilletid i slike kamper, når skal de da få det?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 20. Sep. 2011, 17:24 »
Helt riktig, Leif. Det det er snakk om her er at man har en tropp og at den delen av troppen som ikke får all verdens av sjanser i PL skal få sin sjanse i cupkamper som denne. Det er jo enkel logikk i mine øyne og jeg kan virkelig ikke skjønne at folk kan være uenig i det.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #70 på: 20. Sep. 2011, 17:43 »
Tipper Ben Arfa avgjør det som ser ut som en kjedelig 1-1 kamp, med langskudd helt oppe i vinkelen i det 89. min:)

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #71 på: 20. Sep. 2011, 18:24 »
Helt riktig, Leif. Det det er snakk om her er at man har en tropp og at den delen av troppen som ikke får all verdens av sjanser i PL skal få sin sjanse i cupkamper som denne. Det er jo enkel logikk i mine øyne og jeg kan virkelig ikke skjønne at folk kan være uenig i det.

Hvis vi stiller med et reservepreget lag, og vi taper i dag. Hvordan stiller du deg til det?

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 20. Sep. 2011, 18:28 »

+1

LazyLeif

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #73 på: 20. Sep. 2011, 18:32 »

Hvis vi stiller med et reservepreget lag, og vi taper i dag. Hvordan stiller du deg til det?

Vi stilte vel reserveprega på brua i fjor og vant? Gi de unge og sultne sjansen!! Ser ut fra tweeten fra Sammy at han starter i dag! Han kan vel være løsningen på en rak tekninsk spiss? Tror heller ikke det er noe bakdel at Marveaux får vist seg fram, gjorde ALT riktig de 14 minuttene han var på banen mot villa ;D

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #74 på: 20. Sep. 2011, 18:39 »
Forventet du at det laget skulle slå Chelsea?

Selvfølgelig gjorde du ikke det. Som igjen fører meg videre til neste spørsmål: Vil du ikke vinne en cup?