20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aston Villa - Newcastle, 17. september kl. 16.00  (Lest 44020 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Aston Villa - Newcastle, 17. september kl. 16.00
« Svar #195 på: 17. Sep. 2011, 18:31 »
Villa var best i en periode etter målet i 1. omgang, men ellers var det nesten bare Newcastle på banen. Vi sliter imidlertid med kreativiteten. Vi har to vinger som ikke kan slå innlegg, en vims som ikke har peiling på hva han gjør på midten (offensivt), og to spisser som er veldig lite bevegelige. Forhåpentligvis endrer dette seg når Ben Arfa er tilbake samtidig som Marveaux får mer spilletid. Han virker langt smartere enn Obertan.

Uansett en god kamp av Newcastle. Cabaye kan bli en veldig veldig viktig mann for klubben!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 17. Sep. 2011, 18:33 »
Husk å gi spillerne karakterer på hovedsiden!

http://newutd.no/spillerb%c3%b8rs-mot-villa/

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #197 på: 17. Sep. 2011, 18:34 »
Villa var best i en periode etter målet i 1. omgang, men ellers var det nesten bare Newcastle på banen. Vi sliter imidlertid med kreativiteten. Vi har to vinger som ikke kan slå innlegg, en vims som ikke har peiling på hva han gjør på midten (offensivt), og to spisser som er veldig lite bevegelige. Forhåpentligvis endrer dette seg når Ben Arfa er tilbake samtidig som Marveaux får mer spilletid. Han virker langt smartere enn Obertan.

Uansett en god kamp av Newcastle. Cabaye kan bli en veldig veldig viktig mann for klubben!

???

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #198 på: 17. Sep. 2011, 18:34 »
Happy med poenget i dag! Er vel 4 år siden vi fikk til noe på Villa Park?

Egentlig skulle vi tapt mot QPR og vunnet her og hatt 3 poeng på de 2 siste, nå fikk vi 2 poeng og det er ok!

Gjør vi jobben mot Blackburn neste helg og drar i land 3 poeng så er vi i god rute:)

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #199 på: 17. Sep. 2011, 18:37 »
Gledelig at vi fikk bivåne ei sentral midtbane med klar arbeidsfordeling, og der ein ikkje blir trykka til helvete bakover som mot QPR. I dag gikk vi ut på banen og tok grep over kampen tidleg. Vil ikkje slakte nokon i dag, ettersom dei aller fleste heva seg betraktelig frå det dei viste sist. Backlinja var veldig bra med eit par unntak, og Cabaye er fantastisk.

Gratulerer med prestasjonen, gutta!

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #200 på: 17. Sep. 2011, 18:40 »
Jeg satt Cabaye på benken på fantasylaget mitt. Vet ikke helt hva mer jeg kan gjøre for at han endelig skal få nettkjenning.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #201 på: 17. Sep. 2011, 18:40 »
???

Tiote har ikke vært seg selv denne sesongen. Han virker clueless nesten hver gang han har ballen i beina og mister den flere ganger i farlig posisjon kamp eller kamp. Selv om han har sine kvaliteter defensivt så må vi kunne forvente at en spiller vi neppe hadde villet selge for 15 millioner pund i sommer kan gjøre noe med ballen også fremover på banen.

Nå skal det sies at han spilte seg opp etter en svært rusten start, og innlegget til Best er noe jeg har etterlyst fra ivorianeren over lang tid. Men han må virkelig skjerpe seg. Jeg føler meg ikke mer trygg når Tiote har ballen på egen halvdel enn jeg gjorde da gode gamle Titus Bramble regjerte i forsvarsleddet.

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #202 på: 17. Sep. 2011, 18:41 »
Fram til vårt mål så har vi tre langskudd og ett par halvsjanser. Villa : flere gjennombrudd, alene med keeper, åpent mål, mange gode innlegg. Vi hadde dritflaks som ikke fikk flere mål mot, det er jeg enig i tv2-kommentatoren med. Han sa også at vi burde vært fornøyd med 1 poeng sånn som kampen utspilte seg. Det er jeg også enig i.
Gan canny doon Toon!

Spekki

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #203 på: 17. Sep. 2011, 18:45 »
Ka skjer me at någen her ikje e fornøyde me kampen??!!! ett heilt aent lag enn d som spelte mot QPR og bortekamp mot villa e ingen lett match. Satt me ein leie følelse itte kampen fordi eg følte at me burde vonne denne og det seie litt. Nikman, hvis du heie på newcastle i disse tider så kan du ikje forventa mar enn d her!!
Jackie Milburn vrir seg i graven når han hører navnet Andy Carroll

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #204 på: 17. Sep. 2011, 18:45 »
Forstår ikke kritikken. Vi var bedre en Villa på bortebane og det hadde ikke vært noe å si på om vi hadde tatt alle poengene. Vi står med 2-3-0 på fem kamper, derav tre bortematcher, og har fått en kjempestart på sesongen. Be happy :)

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #205 på: 17. Sep. 2011, 18:45 »
Synst vi hadde presset og spelet for det meste av kampen. I dag visste Newcastle seg frå ein langt betre side, kontra QPR forrige veke. Det er litt utur at vi ikkje får med oss 3 poeng i dag, men 1 poeng borte mot Villa er bra!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #206 på: 17. Sep. 2011, 18:47 »
Forstår ikke kritikken. Vi var bedre en Villa på bortebane og det hadde ikke vært noe å si på om vi hadde tatt alle poengene. Vi står med 2-3-0 på fem kamper, derav tre bortematcher, og har fått en kjempestart på sesongen. Be happy :)
Meget bra kamp fra oss, men må huske på Villa med har også et par store sjanser. U er greit.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #207 på: 17. Sep. 2011, 18:59 »
Og til neste kamp er Ben Arfa klar igjen. Skal bli gøy å se karen i aksjon igjen.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 17. Sep. 2011, 19:06 »
Og til neste kamp er Ben Arfa klar igjen. Skal bli gøy å se karen i aksjon igjen.

Jeg synes egentlig Best-Ba fungerte bra idag. Og sette Ben Arfa rett ut på banen pga. At han har et navn og rykte ville jeg ikke forhastet meg med. Vi trenger forsovidt mer kreativitet på banen. Cabaye var flink idag.

Hvem ville dere ofret for Ben Arfa?
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #209 på: 17. Sep. 2011, 19:07 »
Godt gjennomført og masse positivt å hente utifra dette! Nå må vi bare holde kylan og la gutta våre fortsette å spille på seg selvtillit. Dagens positiver : Tiote tilbake på sporet igjen - noen feilpasninger men dette var et stort steg i riktig retning. Cabaye - man of the match med herlig blikk og trygge pasninger, spennende! Obertan - i dag våger han mer og jeg tror vi kan vente oss mer derifra. Sinpson - er ganske mye med fremover i dag og spiller en bunnsolid kamp. Colo - Finnes det stoppere med bedre allroundegenskaper i PL? Vermaelaen og Luiz kanskje? Utrolig gøy å se at en stopper kan bidra så godt fremover på banen! Og Krul tar stadig nye steg! Nå må vi gi gutta tid! Jeg begynner faktisk å bli overbevist om at Best kan bli nettopp det, Best ;)