20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aston Villa - Newcastle, 17. september kl. 16.00  (Lest 44037 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Aston Villa - Newcastle, 17. september kl. 16.00
« Svar #180 på: 17. Sep. 2011, 17:54 »
Misfornøyd i dag også - men av helt andre grunner enn mot QPR. Da fortjente vi ikke poeng - i dag syns jeg vi fortjener alle poengene. Meget god kamp av oss i dag syns jeg - vi skaper sjanser og har god kontroll bakover. Veldig imponert over hele backlinja - og endelig ser vi at midtbanen vår fungerer. Lovende.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 17. Sep. 2011, 17:55 »
Jeg begynner å lure på om Simpson har tatt steg siden sist sesong. Jeg synes han har gjort en veldig god figur på høyreback så langt denne sesongen. I dag er vi gode, det var dessverre Shay Given også.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #182 på: 17. Sep. 2011, 18:00 »
Imponert over gutta i dag. Men det skriker at vi trenger en ny spiss

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 17. Sep. 2011, 18:01 »
God kamp i dag! Spiller offensiv og positiv fotball. Hadde selvsagt vært fantastisk med 3 poeng, men det var så viktig at vi fikk en kamp hvor spiller god offensiv fotball, at jeg nesten gir faen i at det "bare" ble 1 poeng. :)

Cabaye BB. Magisk!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

asim187

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #184 på: 17. Sep. 2011, 18:01 »
AHhhhhhhhhhh KAN VI IKKE BARE SCORE DAAA?!

LOL..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 17. Sep. 2011, 18:05 »
Jeg begynner å lure på om Simpson har tatt steg siden sist sesong. Jeg synes han har gjort en veldig god figur på høyreback så langt denne sesongen. I dag er vi gode, det var dessverre Shay Given også.

Enig. God og trygg i dag - syns ikke han er så svak som alle skal ha det til. I dag var forøvrig også Raylor god. Hele backlinja var god - unntakene er vel Colos slappe innsats før målet og Tayls glipp. Ellers syns jeg det er moro å se et Newcastle-forsvar fungere så bra. Cabaye forøvrig min MOTM også. Solide saker :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #186 på: 17. Sep. 2011, 18:08 »
Ja Simpson var knallgod idag :) njaa.. begge stopperne hadde en liten feil der men den med Colo er vel ikke så lett når du er i duell med mann. Synd det ikke gikk hans vei men det er fair duel han taper. Taylor sin derimot den er skummel. Raylor var god idag, men ser fra til Santon :)

Ellers kom Tiote seg enormt etter slurvete første 30 min. Cabaye var magisk og Marveux så spennende ut med det overblikket :D En god Given hindret oss seier idag desverre :(
Ba Ba Ba!!!

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #187 på: 17. Sep. 2011, 18:14 »
Ikke fornøyd i det hele tatt. Vi hadde passert chelsea idag med seier. Hvorfor spiller vi med 4 mann på midtbanen? Lærte pardwho ingenting mot Qpr? Vi ble overkjørt nesten hele 1. Omgangen og deler av andre til vi byttet inn sholur. Derfra hadde vi full kontroll ut kampen.
Det første målet irriterer meg drit mye. Resultat av press og at vi ikke klarer å bygge opp skikkelige angrep fra midtbanen. Hvordan SKAL vi angripe når vi blir overkjørt på midtbanen? Forsvare oss i 90 min?
 Og, pardwho, når du setter inn dine to spisser fra start, da får du ingen flere mål når du bytter inn shola. Du har bare en forsvarsspiller på benken...wtf
Gan canny doon Toon!

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #188 på: 17. Sep. 2011, 18:16 »
Kjempekamp, men resultatet lyver. Vi fortjente tre poeng. Men sånn er det å spille mot Shay Given.

+1

Simmi

• Gjest
« Svar #189 på: 17. Sep. 2011, 18:21 »
Ikke fornøyd i det hele tatt. Vi hadde passert chelsea idag med seier. Hvorfor spiller vi med 4 mann på midtbanen? Lærte pardwho ingenting mot Qpr? Vi ble overkjørt nesten hele 1. Omgangen og deler av andre til vi byttet inn sholur. Derfra hadde vi full kontroll ut kampen.
Det første målet irriterer meg drit mye. Resultat av press og at vi ikke klarer å bygge opp skikkelige angrep fra midtbanen. Hvordan SKAL vi angripe når vi blir overkjørt på midtbanen? Forsvare oss i 90 min?
 Og, pardwho, når du setter inn dine to spisser fra start, da får du ingen flere mål når du bytter inn shola. Du har bare en forsvarsspiller på benken...wtf

Er dette innlegget seriøst? Vi ble IKKE overkjørt!

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 17. Sep. 2011, 18:24 »
Til dere som er misfornøyd etter dagens kamp:

Vi spiller jo en meget god kamp. Aston Villa hadde et par store sjanser borsett fra målet, men vi eier jo spillet i store deler av kampen samt at vi skaper masse.

Cabaye imponerte meg virkelig idag. Fra en anonym tilværelse i Newcastle viser han idag, med mange gode sjanser, at han virkelig kan bli et kupp. Forsett slik. Hadde ikke Given stått i mål, hadde vi fått 3 poeng idag. Faen, Given er jo om ikke bedre i hvertfall like god som han var for 5 år siden.

Tiote spiller mer i sin posisjon. Legger seg som et defensivt anker på midten og gjør veldig mye bra for oss idag. Han har noen/flere episoder hvor han forsatt virker ruskete, men han har bedret seg betraktelig fra QPR kampen. Raylor er forsatt ruskete og bidrar ikke med så mye. Selv om han er flink til og komme offensivt på løp av og til.

Ameobi kommer inn idag, og igjen beviser han ikke en dritt. Synd at han i det hele tatt er i Newcastle og hever fete lønninger.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #191 på: 17. Sep. 2011, 18:27 »
Er du seriøst fornøyd med hvordan vi spilte første omgang? Aston villa skapte og skapte og skapte og det ga resultater. Jeg er skuffet forsi jeg VET vi kunne gjort mye bedre. Vår midtbane ble overkjørt mot QPR og det ble den her og. Ha 5 man der da vel! Hvor målfarlige er vi når vi mister ball gang på gang uansett?
Gan canny doon Toon!

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #192 på: 17. Sep. 2011, 18:30 »
Fader, tror jeg så feil kamp i dag dersom det du sier stemmer nikman.  :-[

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 17. Sep. 2011, 18:31 »
Er du seriøst fornøyd med hvordan vi spilte første omgang? Aston villa skapte og skapte og skapte og det ga resultater. Jeg er skuffet forsi jeg VET vi kunne gjort mye bedre. Vår midtbane ble overkjørt mot QPR og det ble den her og. Ha 5 man der da vel! Hvor målfarlige er vi når vi mister ball gang på gang uansett?

Jeg må si jeg er fultendig uenig. Jeg så kampen mot QPR og kampen idag. Jeg vil si vi var utrolig mye sterkere idag. Midtbanen vår fungerte mye bedre, og vi ga ikke fra oss ballen så mange ganger på midtbanen som sist mot QPR. Jeg er meget fornøyd over vår prestasjon idag, vi spiller tross alt på bortebane mot et hitill ubeseiret lag i PL.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #194 på: 17. Sep. 2011, 18:31 »
Jeg er fornøyd med poeng i en vanskelig bortekamp. Og vi var best i 2.omgang.

Likevel ser jeg ikke hvordan vi skal klare å score 50+ mål i år. Tror også vi blir å spille veldig mange uavgjorte, noe som kan bety at vi vil slite i bunnen når vi nærmer oss våren neste år.

Men godt fornøyd med resultatet i dag.