20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aston Villa - Newcastle, 17. september kl. 16.00  (Lest 43880 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Aston Villa - Newcastle, 17. september kl. 16.00
« Svar #15 på: 14. Sep. 2011, 17:05 »
Man kan, som sagt, se kampen i opptak. Det du skal være forsiktig med å vente med fullscreen for lenge. Da dukker nemlig kampforløpet opp nedover, ala VG Live nesten. Kjipt å se 1-0 1 min Bent liksom  ;) Det beste er å få noen andre til å sette på kampen før deg, eller å starte matchen og sette den på pause til du kommer hjem og bare starte den da

Alright!

Angående det nederste der. Haha, helt riktig. Fortalte min bror at vi kunne få dama hans til å sette på kampen for oss. :D

Takk for svar!
Nei.

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #16 på: 15. Sep. 2011, 09:14 »
Som mange påpeker, har vi ikke to gode spisser, som holder en hel kamp, og bør nøye oss med å bruke en. Taylor, jonas og ameobi var våre svakeste sist, og jeg håper vi i alle fall økser sistnevnte. Ønsker følgende lag i 4-5-1:

Krul, Simpson, Taylor, Colo, Taylor, Obertan, Gosling, Tiote, Cabaye, Jonas, Best.

Begge flankene bør forøvrig byttes av til fordel fot Lil Sam og Marveoux før 70min er spilt. Santon debuterer kanskje, men jeg tror han spares til blackburn hjemme.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 15. Sep. 2011, 16:03 »
Ønsket oppstilling:

Krul
Simpson - Saylor - Coloccini - Jonas

Obertan - Cabaye - Tiote - Marveux

Gosling

Best

Med Santon skadet blir det Raylor et par veker til. Agbonlahor vs Raylor. Grøss. Vet iallefall hvilken kamp jeg skal ha på oddsen med en klekkelig sum innsats.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #18 på: 15. Sep. 2011, 16:14 »
Huff, huff, huff. Er ikke Willy tilbake nå? Et alternativ kan i så fall være å flytte Saylor over på høyrebacken, Willy inn i midten og Simpson over på venstre. Raylor kan vi plassere på rad 29 på tribunen. Men samtidig vil det være dumt å splitte Saylor og Colo som har spilt bra sammen så langt, så kanskje Jonas er det beste alternativet venstrebacken slik Fluffy nevner.

Uansett, så kommer vi til å slite veldig. Spesielt nå som vi spiller borte mot kjappe spillere som Agbonlahor.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 15. Sep. 2011, 16:15 »
Willy er nok skadet et par veker til. Tjo og hei..

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 15. Sep. 2011, 16:39 »
Williamson er ute i ca seks uker til iflg John Carver:
http://www.nufcblog.com/2011/09/14/newcastle-central-defender-out-for-six-weeks/

Og med Santon skadet nå så betyr det vel MYE Ryan Taylor på venstrebacken fremover. Hippi Ka Yey....  :P

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #21 på: 15. Sep. 2011, 17:27 »
Krul
Simpson-Taylor-Colo-Ferguson
Cabaye-Tiote
Obertan-Marveaux-Jonas
Ba/Best

Så kontrer vi dem i hjel.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 15. Sep. 2011, 18:50 »
Tipper vi starter med samme elver som mot QPR. . Dessverre. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #23 på: 15. Sep. 2011, 18:57 »
starter vi Ameobi mot AV, slår jeg av. Har bedre ting å bruke tiden på enn å se på det ESELET der lunte rundt og knaske på epler.
If it has tits or wheels, count on problems!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 15. Sep. 2011, 19:02 »
Newcastlesupporter av hele ditt hjerte, skjønner jeg. :)
Nei.

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #25 på: 15. Sep. 2011, 19:03 »
starter vi Ameobi mot AV, slår jeg av. Har bedre ting å bruke tiden på enn å se på det ESELET der lunte rundt og knaske på epler.

Skikkelig supporter du da, skjønner jeg! Håper for all del han starter da ;)
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 15. Sep. 2011, 19:12 »
Er mer lidelse enn glede å se spillet vårt for tiden. Selv om jeg ser på uansett hvor masse Ameobi gamper rundt.

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #27 på: 15. Sep. 2011, 19:14 »
Ser godt poenget til Flatline, starte me med samma laget som QPR og presetere på samme nivå e det 2 timer bortkasta uansett om du e blodfan eller ei. Men komme selv te å se kampen uansett.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 15. Sep. 2011, 21:27 »
Ønsket oppstilling:

Krul
Simpson - Saylor - Coloccini - Jonas

Obertan - Cabaye - Tiote - Marveux

Gosling

Best

Med Santon skadet blir det Raylor et par veker til. Agbonlahor vs Raylor. Grøss. Vet iallefall hvilken kamp jeg skal ha på oddsen med en klekkelig sum innsats.
Wow wow wow! Noen her kan umulig ha sett Jonas spille back før. Er det en posisjon han IKKE har forutsetninger for å spille bra i, så er det back. Han spilte høyreback under Maradona i VM, og var katastrofe. Dessuten mister vi altfor mye verdifull offensiv kraft ved å ikke bruke Jonas på vingen. Man kan si mye rart om Ryan Taylor, men han har milevis bedre forutsetninger for å gjøre en god figur på venstrebacken - selv mot Agbonlahor - enn Jonas.

Jeg vil heller bruke James Perch før jeg bruker Jonas som back! Og det mener jeg i fullt alvor!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 15. Sep. 2011, 21:30 »
Såg Jonas spille i VM ja. Men det er to forskjellige ting å spille back på Argentina og Newcastle. To helt forskjellige taktikker og og et helt annet opplegg. Tar Jonas på back anyday før Raylor. Raylor er vel PLs tregeste back. Det kan vi offesielt fastslå.