20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00  (Lest 88400 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: QPR - Newcastle, 12. september kl.21.00
« Svar #30 på: 04. Sep. 2011, 22:31 »
Jeg tipper at vi stiller med uforandret lag mot Qpr. Jeg synes ingen har spilt seg ut av laget. Håper vi får se Marve og Santon i løpet av kampen. Obertan må få flere kamper på å fikse selvtilliten. Tipper den er meget tynnslitt etter tiden i manu.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #31 på: 05. Sep. 2011, 12:28 »
Vi avslutter neste runde med mandagskamp, som sendes direkte på TV2.
Ja, jeg skjønner hva du mener, men vil likevel pirke på denne. Tviler sterkt på at TV2 sender en Newcastle-kamp når det er valg her hjemme. TV2 PL derimot... Det er tross alt to ganske forskjellige kanaler vi snakker om.
Ikke for å pirke men det heter tross alt TV2 Barclays PL HD 1

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #32 på: 05. Sep. 2011, 14:37 »
Ja, jeg skjønner hva du mener, men vil likevel pirke på denne. Tviler sterkt på at TV2 sender en Newcastle-kamp når det er valg her hjemme. TV2 PL derimot... Det er tross alt to ganske forskjellige kanaler vi snakker om.
haha eid

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #33 på: 05. Sep. 2011, 15:03 »
Eg vil ha R.Taylor på høgrekanten mot eit lag som QPR. Problemet i midtbane leddet per dags dato er mangel på 5 a-side spelarar. Vi har kun Cabaye som virkelig er god med ball og som kan spele possesion. Ingen tvil om at Tiote er ein god spelar og skal vere bankers på laget, men han er alikevell ikkje den som byr opp til dans med veggspel og kombinasjonar. Jonas brukar litt vegg, men ikkje for å holde ballen i laget, meir for å få rom som han kan springe i framover. Obertan på høgrekanten er eit kapitel for seg sjølv. Får ballen og setter fart framover uten å vite kor lagkameratane er. Med Barton på høgre hadde vi litt meir spel. Han kom inn henta ballen, fordelte, kombinerte og slo kreative passningar. Med kun Cabaye som ein skikkelig spelande blir vi eit veldig direkte lag som kun held ballen i laget i fireren bak.  Skal vi spele litt ball er vi også avhengig av ein Ameobi på topp. Han er den som er best i å holde på ballen og spele ned igjen til midtbana slik at vi kan få bevegelsar og skape rom som vi kan bevege oss i. Seier ikkje at Taylor er løysninga på dette problemet, men han er det beste alternativet eg ser på dags dato. Kantane vi har i stallen i dag er typiske vingar som passar inn i ein 433 formasjon. Skulle gjerne sett at vi hadde ein Barton type på kanten som vi kunne brukt mot dårligare lag.

Sjølv om det var betre med Barton er ikkje dette eit nytt problem. I sesongstarten i fjor tapte vi mot antatt dårlegare lag, medan vi slo gode lag. Vi sliter med å føre kampar og det blir mykje tilfeldigheiter. Vi skulle hatt eit par spelarar som gjer at vi klarer å holde på ballen lenger opp i bana

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 05. Sep. 2011, 18:11 »
Hvorfor i alle dager skal vi bruke Raylor på kant når vi har spillere som er mye bedre der? Raylor er ikke løsningen på en dritt. Han er ikke god nok bakover og han er ikke god nok fremover. Han er håpløs i banespillet og innleggene han har hatt i sin tid i Newcastle har vært patetiske stort sett. Det eneste han kan er frispark, og det forsvarer ikke en plass på laget, spesielt ikke når vi har andre som kan ta frispark i Cabaye og Marveaux.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 05. Sep. 2011, 18:27 »
Marveaux kjent for å være dødballspesialist?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 05. Sep. 2011, 18:37 »
Han er vel ganske heit på frispark etter hva jeg har fått med meg ja.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 05. Sep. 2011, 18:40 »
Han er vel ganske heit på frispark etter hva jeg har fått med meg ja.

Håper det da! Hadde vært strålende med en god venstrefot på dødballer.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 05. Sep. 2011, 18:43 »
Jepp, og når Ben Arfa er tilbake har vi ihvertfall er bra alternativ med venstrebeinet! :)

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #39 på: 05. Sep. 2011, 18:59 »
Har sett frem til kampen. Men mister den mest sannsynlig pga reise med jobben. Satser på at jeg kan streame den på PC på hotel rommet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 05. Sep. 2011, 20:02 »
Joda, det vet jeg. Poenget var uansett at TV2 er ekstremt lite presist, da kan man heller si TV2 PL eller noe i den duren.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 06. Sep. 2011, 08:04 »
Hvorfor i alle dager skal vi bruke Raylor på kant når vi har spillere som er mye bedre der? Raylor er ikke løsningen på en dritt. Han er ikke god nok bakover og han er ikke god nok fremover. Han er håpløs i banespillet og innleggene han har hatt i sin tid i Newcastle har vært patetiske stort sett. Det eneste han kan er frispark, og det forsvarer ikke en plass på laget, spesielt ikke når vi har andre som kan ta frispark i Cabaye og Marveaux.

Elendig i banespillet? Var jo stats på at han var vel så god i banespillet som Simmo, og da spilte han out of position.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 06. Sep. 2011, 08:43 »
Nå var det snakk om Raylor på kant da.

Men jeg vil uansett ikke ha Raylor på banen uansett hvor.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 06. Sep. 2011, 08:58 »
Raylor har faktisk ikke spilt seg ut av laget Daniel. Jeg synes Simpson har vært svakere. Raylor virker som en spiller som trenger selvtillit. Målet han fikk mot Sunderland gjorde ham godt. Mot Fulham hadde han flere gode kombinasjoner, og valgte stort sett gode løsninger: Dvs at han evnet å spille seg ut av forsvaret. Simspon på den annen side poler ballen ut for ofte. Og hans pasningskvalitet er skremmende dårlig.  Raylors frispark og innlegg er også en grunn til å la ham spille. Flytt Jonas og Raylor over på høyresiden og la de to jobbe sammen. Hvis Jonas klarer å sette Raylor opp i gode innleggsposisjoner, kan det hende at sistnevnte skaper flere mål FOR oss enn MOT oss.
« Siste redigering: 06. Sep. 2011, 09:06 av InspectorC »

LazyLeif

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #44 på: 06. Sep. 2011, 09:40 »
Synes også Raylor har vært den "beste" av de to. Simpson har virket helt vekk i år. Men vil se Jonas og Santon på venstre. Den slagkraftige ventre siden vi harhatt de siste årene har vært fraværende i år. Eventuelt så hadde det vært artig å fått sett Marveaux/Santon på venstre siden.Santon spiller vel mest sannsynlig for Italiau21 kl 18 i dag for de som er spesielt intresert. Får håpe han starter på mandag. Barton er vel sikkert tiltenkten rolle sentralt i qpr, så han får nok kjenne Tiote/Cabaye iløpetavkampen