20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 443509 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

orderud85

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #2985 på: 01. Feb. 2012, 00:02 »
that's it. fortsatt lov å håpe at en overtids underskrift er på vei kanskje!?

Christian

• Gjest
« Svar #2986 på: 01. Feb. 2012, 00:03 »
Ingen rykter rundt dei annern.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2987 på: 01. Feb. 2012, 00:05 »
Det har vært et langt roligere vindu enn tidligere år - og de store klubbene har ikke vært spesielt interessert i å legge ut svære summer. Dermed har ikke våre stjernespillere vært truet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2988 på: 01. Feb. 2012, 00:06 »
Utrolig nok bli jeg skuffet nok en gang - selv om jeg visste at vi ikke kom til å få inn alt vi ville ha. Vi har fortsatt et grusomt tynt forsvar.

Ja, det synes jeg faktisk er ganske utrolig. Hadde noen sagt før vinduet at vi skulle sitte igjen med alle våre nøkkelspillere + Papiss Cissé ville jeg vær storfornøyd. Så da velger jeg å være det selv om vi ikke fikk inn den forsvareren vi åpenbart trenger.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2989 på: 01. Feb. 2012, 00:08 »
Problemet blir da at vi lenge før vinduet er klare på at forsvarsspiller inn er førsteprio. Og når vi faktisk har havnet i den gunstige posisjonen vi er i - så er det skuffende at vi ikke klarer hente inn noe som helst der bake. Vi var tynt besatt bakover etter forrige vindu også. Det er trist når vi har mistet flere poeng allerede på grunn av for svake stoppere bak Tayls og Colo.
Tydelig at sist januar har gjort noe med oss når vi er storfornøyd bare vi ikke selger spillere da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2990 på: 01. Feb. 2012, 00:09 »
Jeje, da kommer det hvertfall inn en stopper med kvalitet i sommer..

Fram mot sommeren skal Colo og Ba ha signert ny kontrakt!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2991 på: 01. Feb. 2012, 00:10 »
Vil egentlig være et mirakel om vi kommer gjennom siste del av sesongen uten skade/karantene på Willy eller Colo.  Blir viktig å få midtbanen med Jonas-Tiote-Cabye-Ben Arfa på gang. Vi treng en stabil midtbane forran det forsvaret, spessielt når en av stopperne er ute.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2992 på: 01. Feb. 2012, 00:10 »
Ingen ut, Papiss inn. Sier meg fornøyd jeg. :) Skulle hatt inn en stopper, men vi får heller håpe at Willie og Colo holder seg skadefrie, slik at Perch ikke får spille så mange minutter. :)
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2993 på: 01. Feb. 2012, 00:11 »
Korleis fungerer lånemarkedet no etter at vinduet er stengt ?? Er det kun emergency-loans osv som er aktuelt ?

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2994 på: 01. Feb. 2012, 00:12 »
Tydelig at sist januar har gjort noe med oss når vi er storfornøyd bare vi ikke selger spillere da.

Nå ville jeg vel ikke vært storfornøyd ed ingen ut og ingen inn, men ingen ut og Cissé inn ser jeg på som minst godkjent.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2995 på: 01. Feb. 2012, 00:14 »
Ryan Nelsen frigitt fra kontrakten med Blackburn. Kanskje lure oss innpå han, og ta en ny runde alà Sol Campell? :coloccini:

Tom Andre Malum

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
    • NewUtd.no Av supportere, For supportere !
« Svar #2996 på: 01. Feb. 2012, 00:15 »
Syns det bekymrer litt at vi ikke gjorde noe utav Bassong, når Wolves klarte å få han på lån.
There's only one king Alan!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2997 på: 01. Feb. 2012, 00:17 »
Hvis Bassong ut på lån fra tottenham år i vasken dropper de sikkert Nelsen.
Burde være mulig å få ham på en korttidskontrakt. Han vil få flere kamper for newcastle i forhold til tham.

Ville vært en grei backup ut sesongen.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2998 på: 01. Feb. 2012, 00:21 »
Korleis fungerer lånemarkedet no etter at vinduet er stengt ?? Er det kun emergency-loans osv som er aktuelt ?

Er vel umulig å få lånt, hvis det ikke er noe veldig veldig spesielt som har skjedd med f.eks. keeper. City fikk vel det for noen sesongner siden.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2999 på: 01. Feb. 2012, 00:25 »
Men free transfers derimot, der har vi vel muligheta? Og i så måte melda vel Nelson og vår alles Steffen Iversen som aktuelle targets ? :D Nei, no tar eg kvelden folkens - snx