20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 443264 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #2670 på: 31. Jan. 2012, 12:01 »
Faens poop, kan ikke de bare slutte å rane oss hvert eneste transfervindu? Kjenner jeg blir så frustrert...

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2671 på: 31. Jan. 2012, 12:11 »
Liverpool har de siste årene rykt forran Man United som min nr. 1 hatklubb...

FarmerFrank

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2672 på: 31. Jan. 2012, 12:31 »
Stygt redd for at MA tenker netto cash inn på Ba altså..blir interessant å se hva som skjer...
Fikk tross alt Ba for kr 0, og kan MA få 70-100 mill ( Vet ikke hva som er aktuelt beløp her) så tror jeg den grønne pengedjevelen på skuldra hans prikker ganske bra..

Får håpe de tenker litt mere langsiktig da..Men, for all del, Ba var jo et usikkerhetsmoment før han kom til NUFC og og "blomstra" opp med tanke på skader etc..så det er ikke sikkert at han er like habil i evt. kommende sesonger..

DERSOM han går til Pool hadde jeg ledd hysterisk dersom skademarerittet hans blusser opp igjen for fullt..får se ka som skjer her:)

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2673 på: 31. Jan. 2012, 12:33 »
Hvor noen velger å benytte seg av klausulen så står vi med skjegget i postkassa uansett. Tåpelig å skylde på MA, da dette er noe Ba garantert har forlangt i kontrakten fra start av, ettersom vi fikk han gratis.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #2674 på: 31. Jan. 2012, 12:36 »
Demba Ba blir i klubben og vil krones liga toppscorer i mai.
Ender vi med Europa neste sesong, så blir Demba x2 et fryktet spiss par i England og i Europa neste sesong.

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2675 på: 31. Jan. 2012, 12:40 »
Pardew on #tdd: "On the last day, there might be some movement, but nothing that will impact on us massively in or out"

Håper Pards holder ord denne gangen!!! Dette kan jo bety en ny, ung midtstopper/back inn og ingen store (ba, barfa, tiote, colo) ut!

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2676 på: 31. Jan. 2012, 12:41 »
Ender vi med Europa neste sesong, så blir Demba x2 et fryktet spiss par i England og i Europa neste sesong.

Skulle virkelig ønske jeg delte din optimisme. Men som Newcastle supporter er man blitt ganske realist etterhvert. HÅPER han er Newcastle spiller i etter dagen, men langt fra sikker.

Må bare si +1 på denne. Virker jo som vi har blitt farmerklubb for de de siste vinduene.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2677 på: 31. Jan. 2012, 12:43 »
Pardew on #tdd: "On the last day, there might be some movement, but nothing that will impact on us massively in or out"

Håper Pards holder ord denne gangen!!! Dette kan jo bety en ny, ung midtstopper/back inn og ingen store (ba, barfa, tiote, colo) ut!

Vi får håpe det stemmer da. Jeg skipper LETT en forsvarsspiller inn for å beholde Ba.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #2678 på: 31. Jan. 2012, 12:44 »

Skulle virkelig ønske jeg delte din optimisme. Men som Newcastle supporter er man blitt ganske realist etterhvert. HÅPER han er Newcastle spiller i etter dagen, men langt fra sikker.

Må bare si +1 på denne. Virker jo som vi har blitt farmerklubb for de de siste vinduene.

Sant så sant.

Endten så har Ashley hentet inn Cisse som en Ba erstatter eller som makker.
Han ser vell også som oss andre at klubben gjør det bra.
Derfor blir jeg veldig overrasket hvis Ba blir solgt i dag.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2679 på: 31. Jan. 2012, 13:00 »
?@cwarr07: TRANSFER BREAKTHROUGH at #nufc & it isn't Mariappa. Pardew has his defender?

Ja, det er Cwarr, men litt spennende er det allikevel! :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2680 på: 31. Jan. 2012, 13:04 »
Ai, ai, ai. Ble litt spent nå! Kan vi håpe på Mbiwa?

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2681 på: 31. Jan. 2012, 13:12 »
Newcastle still in business. Kommer til å prøve å få inn fler, men ingen ut ifølge SSN.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2682 på: 31. Jan. 2012, 13:13 »
Og Colo trener idag så han spiller sansynligvis imorgen. Dembaene er på vei tilbake fra afrika, men spiller nok ikke imorgen. Også ifl. SSN.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2683 på: 31. Jan. 2012, 13:15 »
Og Colo trener idag så han spiller sansynligvis imorgen. Dembaene er på vei tilbake fra afrika, men spiller nok ikke imorgen. Også ifl. SSN.

Stemmer. Jaja, Løven skårar hattrick han...

eppi81

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #2684 på: 31. Jan. 2012, 13:21 »
Er vi linket til noen stoppere? Følger med inne på skysports men står ikke noe. Får vi inn en, så begynner stallen å se komplett ut.