20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 443567 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

andyman

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #2655 på: 31. Jan. 2012, 10:10 »
Har ikke Ben Arfa sagt at han gjerne konkurrerer om en fast plass på laget? Da er det isåfall rart hvis han plutselig leverer inn transfer request. Tipper det bare er oppspinn.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2656 på: 31. Jan. 2012, 10:28 »
Det er sjeden mye sannhet i hva spillerne sier i media i slike situasjoner. De sier kun det som er politisk korrekt, i neste øyeblikk går de til agenten sin og sier at de enten vil ha en kraftig lønnsforhøyelse eller bytte klubb.

Men jeg tror og håper at det bare er bullshit disse ryktene med Ben Arfa. Sikkert ashley som har satt de ut slik at vi vil være fornøyd når vinduet stenger med ingen inn og ingen ut siste dagen.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2657 på: 31. Jan. 2012, 10:38 »
Bestandig stille når det jobbes med å få inn spillere. Vi har vel brukt opp sparepengene på Cisse så jeg regner med spilleren som eventuelt hentes er rimelig, kanskje også som et lån (noen som husker Ireland?? :o). Synes forøvrig det foreligger mange indikasjoner på at dette blir et vindu hvor bunnlagene har større behov for spillere enn topplagene. La oss håpe på det.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2658 på: 31. Jan. 2012, 10:41 »
Jeg misunner virkelig dere som sitter hjemme med deadline day show idag altså!!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #2659 på: 31. Jan. 2012, 10:53 »
Belgian champions Genk have confirmed that their winger Kevin De Bruyne has completed his move to Chelsea.
http://www1.skysports.com/football/news/11668/7467271/Genk-confirm-De-Bruyne-sale

Heldiggriser :toon:
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Simmi

• Gjest
« Svar #2660 på: 31. Jan. 2012, 11:00 »
Reports in North East say Newcastle are hopeful of finalising a deal for Watford's Adrian Mariappa today.
by Tweet me @skygraemebailey 9:31 AM

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2661 på: 31. Jan. 2012, 11:01 »
Ser ut som at Wigan og Norwich også er interessert i mariappa, om mulig flere. Hvis så mange klubber byr på en spiller i slutten av vinduet spørs det om MA får betale den prisen han vil. Jeg begynner å tvile på at vi få inn en ny stopper på permanent basis. Hvis vi selger Colo, og står igjen med Williamson-Perch..... det kan ikke skje?

Jeg er sikker på at klubben har blitt tilbudt flere midtstoppere på lån. Pleier ikke dette å være vanlig? Håper de har en "siste utvei" spiller klar i tilfelle prisen på hovedmålene blir for høy.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

nemiarwen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2662 på: 31. Jan. 2012, 11:13 »
Ser ut som at Wigan og Norwich også er interessert i mariappa, om mulig flere. Hvis så mange klubber byr på en spiller i slutten av vinduet spørs det om MA får betale den prisen han vil. Jeg begynner å tvile på at vi få inn en ny stopper på permanent basis. Hvis vi selger Colo, og står igjen med Williamson-Perch..... det kan ikke skje?

Jeg er sikker på at klubben har blitt tilbudt flere midtstoppere på lån. Pleier ikke dette å være vanlig? Håper de har en "siste utvei" spiller klar i tilfelle prisen på hovedmålene blir for høy.

Hmm, skeptisk til dette. Mest pga de 2 siste midlertidige stopperene vi hadde en periode. Fitz Hall og Zurab Khizinashvili. Ikke bra...
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

Juma

• Gjest
« Svar #2663 på: 31. Jan. 2012, 11:35 »
http://www.nufcblog.co.uk/2012/01/31/mbiwa-medical/

Har fortsatt troa på denne. Var MEGET rart at han ikke var på benken engang i helgen. Han er tross alt kapteinen til Montpellier.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2664 på: 31. Jan. 2012, 11:41 »
http://www.nufcblog.co.uk/2012/01/31/mbiwa-medical/

Har fortsatt troa på denne. Var MEGET rart at han ikke var på benken engang i helgen. Han er tross alt kapteinen til Montpellier.

Håper litt på denne jeg også, selv om jeg knapt nok vet noe om denne spilleren, eller langt mindere har sett ham spille. Men virker som det kan være en ny "bargain" fra Ligue "Æh" dette...

At vi ikke hører\leser noe mer om en eventuell overgang kan jo bare være et godt tegn skal vi dømme ut ifra de siste overgangene klubben har dratt i land.

Fortsatt optimistisk, og samtidig litt forberedt på at jeg muligens blir skuffa.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2665 på: 31. Jan. 2012, 11:42 »
Tror folk vi får inn en midtstopper i dag? Mista troa, jeg.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2666 på: 31. Jan. 2012, 11:44 »
Trodde jo ikke Demba #2 kom i Januar heller...

Forsiktig optimist.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2667 på: 31. Jan. 2012, 11:48 »
http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=31756&zone=1

Kan ikke de motbydelige bindipperesene holde seg unna?!?!?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2668 på: 31. Jan. 2012, 12:00 »
Hvor lang er egentlig flyturen opp til Newcastle for Ba hjem fra Afrika? Så snart flytiden passer med gjenværende tid av overgangsvinduet så må noen sørge for å få den mannen på flyet og opp i luften så ingen får tak i underskriften hans før det er for sent.

Begynner å bli lei av Liverpool!

Dahl78

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #2669 på: 31. Jan. 2012, 12:01 »
Ut i fra det jeg tolker fra linken her, så ønsker BA å fullføre sesongen i Newcastle.

http://www.nufcblog.com/2012/01/31/demba-ba-rest-of-my-season-is-about-newcastle/

Mener vi har en liten fordel da vi signerte Cisse og håper det vel gjør at BA ønsker å være lengre i Newcastle.