20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 443317 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #2565 på: 29. Jan. 2012, 01:45 »
Har no inntrykk av at Elia ikkje er så forbanna god eg. På sitt beste, og i små faser av spillet kan han vere fantastisk, men i det store bildet faller han gjennom.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2566 på: 29. Jan. 2012, 02:01 »
Har no inntrykk av at Elia ikkje er så forbanna god eg. På sitt beste, og i små faser av spillet kan han vere fantastisk, men i det store bildet faller han gjennom.

Bedre enn Obertan sansynligvis og mindre skada enn Marve, kanskje også litt mer stabil enn Jonas?
At han ikke spille for Juventus trenger ikke tilsi at han er dårlig.

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2567 på: 29. Jan. 2012, 02:53 »
LEAVE GABRIEL ALONE. Etter de to siste kampene har veldig lyst til å se mer av Obertan. Personlig tror jeg at Jonas og Obertan på hver sin kant hadde vært bedre i den 4-2-3-1-formasjonen vi har spilt i det siste. Vrak Best eller Ameobi da de er passe håpløse når de ikke har dagen begge to. Ben Arfa i #10-rollen. Klart at han ikke er like all over the place som Jonas er når han får fri rolle, men synes ikke at Jonas utmerker seg noe så voldsomt i den rollen. Der ser vi jo heller ikke så mye til den store styrken hans som jo er å jobbe bakover.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2568 på: 29. Jan. 2012, 10:33 »
http://www.mirrorfootball.co.uk/transfer-news/EXCLUSIVE-Newcastle-Demba-Ba-lined-up-in-swap-deal-for-Liverpool-Andy-Carroll-article858448.html?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Kyss min hårete arabiske rumpe!! Dette er en crapy deal hvis det blir en realitet til sommeren!!

Har lest saken 3 ganger og skjønner ikke den exclusive biten? Det er jo kun spekulasjoner. Vi vet jo allerede om clausulen.

Hvis Liverpool kan hente Ba for 7 mill. Hvorfor skal de da gi lavere pris på Carroll? Dekan jofortsatt kreve full pris for han. Jeg tror Ba er mer lysten på Tottenham en liverpool. De er mer stabilisert i toppen en hva Liverpool er.

Bare tull og rykte link.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2569 på: 29. Jan. 2012, 11:13 »
mirror og caughtoffside rykter er jo bare piss uansett.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2570 på: 29. Jan. 2012, 11:44 »
Tror og håper at ba blir og får ny kontrakt. Om han går tror jeg Psg blir laget som henter han.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2571 på: 29. Jan. 2012, 12:17 »
Exclu biten er jo at ba får 3 av de 7 millionene rett i egen lomme. Så blir ikke lett sikre han på ny kontrakt.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2572 på: 29. Jan. 2012, 14:02 »
"It would be a real big bonus to get to the end of the window and not lose anyone." - alan pardew i intervju i dag.

Den setningen der likte jeg IKKE.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2573 på: 29. Jan. 2012, 14:57 »
Han snakker vel av erfaring da. Han veit han ikke kan love noe.
Liker den svært dårlig jeg også, men får håpe at hvis noen forlate oss, at det er Løvenkrands som drar til Wolves.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2574 på: 29. Jan. 2012, 15:07 »
"It would be a real big bonus to get to the end of the window and not lose anyone." - alan pardew i intervju i dag.

Den setningen der likte jeg IKKE.

han kunne like godt sagt kom og kjøp tiote og ba jeg kan ikke gjøre noe. hold kjeft pardew
lt;3 Newcastle <3

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2575 på: 29. Jan. 2012, 15:37 »
Han sier vel dette pga vi ikke får flere kjøp så han mener om vi ikke mister noen så er vinduet godkjent.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2576 på: 29. Jan. 2012, 15:51 »
Bedre at han er ærlig om det enn at han går i samme fella som han har gjort tidligere. Vi veit alle innerst inne at Ashley selger dersom vi får bud han mener er høyt nok - uansett hvilken spiller det er.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2577 på: 29. Jan. 2012, 15:56 »
Det er jo tull. De solgte carroll til 35mill. Seff. Får å få slik sum seff selger vi. Blir som å by 75mill for tiote. Må selge da. Men uenig i at ashley selger så fort han får sjansen. Helt andre tider i new nå. Øko pilene går oppover.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2578 på: 29. Jan. 2012, 15:59 »
Selvfølgelig er det ikke tull - og det har jo også Pardew sagt. Ingen er untouchable, og får vi inn høye nok bud så selges spilleren. Enten en liker det eller ei. Skulle vi få slengt en 15-20 mill etter Tiote tror jeg nok vi må si adjø til han for eksempel.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2579 på: 29. Jan. 2012, 16:07 »
Akkurat poeng mitt. Carroll var verdt 8-10 mill pund. Fikk 35mill. Altså 25-27 mill pund over takst for å bruke det begrepet:) tiote er verdt 20-25 mill. Så seff selger vi om noen byr like mye over takst som vi fikk for carroll. men er endre tider i new nå. Tviler vi selger nøkler som tiote til takst. Så tror de lett sier nei til 20 mill for tiote. Men kommer 50-55 mill budet så selger vi selvfølgelig. Verdien på tiote er spekuleringsverdi men håper du ser poenget.