20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 445917 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #2430 på: 25. Jan. 2012, 08:42 »
Lee Ryder

All those asking about Zaha , have been reporting #nufc interest since October, watch this space:)

:ler:  Ja Ryder har peiling på hva som skjer innenfor nufcs fire vegger.  Er det en ting Cisse-saken har lært oss er det at vi skal ikke stole på noe som helst fra så kalte nufc-sources som Ryder og co baserer seg på.

Zaha blir for dyr. I tillegg har vi større behov for forsterkninger i forsvar.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2431 på: 25. Jan. 2012, 10:03 »
Cissé-saken? Jeg kan ikke huske at Ryder på noe som helst stadium dementerte Cissé-ryktene, når de først ble konkrete, vel og merke.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2432 på: 25. Jan. 2012, 10:34 »
Cissé-saken? Jeg kan ikke huske at Ryder på noe som helst stadium dementerte Cissé-ryktene, når de først ble konkrete, vel og merke.

Mitt poeng var vel at det ser ut som at det lokale media vet lite hva som foregår i klubben angående transfers. Cisse-saken viste dette. Derfor tror ikke jeg en døyt på tweets fra Ryder eller Douglas.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #2433 på: 25. Jan. 2012, 10:45 »
Går rykter om at vi har lagt inn bud på CFC Alex £5mill :fisk:
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Hansn

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2434 på: 25. Jan. 2012, 10:53 »
Graeme Bailey
Reports in France claim Newcastle are looking at St Etienne full back Faouzi Ghoulam. The 20-year-old is also followed by QPR, Roma & Napoli

Andi

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2435 på: 25. Jan. 2012, 11:15 »
http://www.ligue1.com/ligue1/article/erding-makes-rennes-switch.htm
Slipper vi flere rykter fra den kanten fremover ihvertfall...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2436 på: 25. Jan. 2012, 12:01 »
Vil tro Ryder og Douglas har grei oversikt over hva Newcastle foretar og har foretatt seg i innenlandsmarkedet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2437 på: 25. Jan. 2012, 12:32 »
Vil tro Ryder og Douglas har grei oversikt over hva Newcastle foretar og har foretatt seg i innenlandsmarkedet.

Det kan være at de har oversikt over speideraktiviteter ol, men det er et stort steg fra å ha kontroll over den situasjonen versus kunnskap om klubben faktisk har lagt inn et bud. Da må etter all sannsynlighet basere seg på nufc-kilder. Den forhandlingsprosessen er det et fåtall i nufc som tar seg av.

MrMourinho

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #2438 på: 25. Jan. 2012, 13:20 »
Føler at Ravel Morrison ville vært en stor risiko å ta. Gutten har utvilsomt et stort potensiale, men han har sine øyeblikk hvor han blir en drittunge. Skjerper han seg, kan han bli utrolig god. £1.5 mill er ikke altfor mye, og dersom han utvikler seg til å bli en kvalitetsspiller, er han jo pengene verdt. Selger vi han, tjener vi på det.

Chelsea-stopper Alex hadde jo vært litt kult å hatt i stallen. Dog blir han 30 år i juni. Etter hva jeg har sett av Saylor i år, har han vært veldig god, og det spørs om Alex vil være et valg når Saylor og Coloccini er friske. Da kan det bli benken igjen, og det tror jeg ikke frister.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2439 på: 25. Jan. 2012, 15:47 »

Det kan være at de har oversikt over speideraktiviteter ol, men det er et stort steg fra å ha kontroll over den situasjonen versus kunnskap om klubben faktisk har lagt inn et bud. Da må etter all sannsynlighet basere seg på nufc-kilder. Den forhandlingsprosessen er det et fåtall i nufc som tar seg av.

Det er det - men de pleier ha grei peiling på hva som foregår innenlands - så å påstå at de overhodet ikke har oversikt er wide of the mark. Jeg stoler fortsatt ganske bra på de kara der.
Ryder skriver forøvrig i dag at vi skal ha hatt samtaler angående Zaha allerede.
Evening Chronicle meldte jo forøvrig også om budet på han Watford-spilleren - noe Watford-manageren i dag bekrefter at var et vits av et bud.
Ser også at Santanta skriver at vi skal være villig til å betale 4 mill for Ravel Morrison. Samtidig som jeg ble jævla skeptisk etter å ha lest en spesialsak om han i The Guardian - så må jeg si at beskrivelsena av spillertypen gjør meg ganske varm innvendig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2440 på: 25. Jan. 2012, 15:53 »
For £4 mill så burde han virkelig være tiltenkt en rolle opp mot førstelaget. Vi har for øyeblikket ingen posisjon som gjør oss i stand til å bruke slike summer på "prospects".

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2441 på: 25. Jan. 2012, 16:42 »
Jeg ser ikke at vi betaler 4-6 mill for douglas eller ravel når vi kan hente han gratis til sommeren. Jeg tror vi viser smart interesse og henter dem gratis. Direkte taktikk for å smigre dem.

Når vi kommer i sommer så vet de at vi har ønsket dem siden januar:) freeeeeebeeeee
Han kom, ble mett og dett var dett....

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2442 på: 25. Jan. 2012, 17:01 »
Morrison kan vippe begge veier, really. Men potensialet hans er/var enormt. Et miljøskifte kan være bra, men spørsmålet hvor mye spilletid han får hos oss med Yohan, Guthrie og Tiote sentralt. Er uansett positiv så lenge han ikke blir altfor dyr, det er tross alt en grunn til at mange storklubber vil ha han til sommeren.

Ellers er det på tide å få inn en stopper. Jeg vil helst ha en som kan utfordre Saylor og Willy om startplassen, ikke nødvendigvis bedre pdd, men en som har grunnlaget for å bli en stopper av god Europa-kvalitet.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2443 på: 25. Jan. 2012, 17:10 »
Er han ikke ving?

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2444 på: 25. Jan. 2012, 17:14 »
Godt spørsmål. Jeg baserer det på det lille jeg har sett av han, der det virker som han har spilt sentralt. Står bare 'midfielder' på wiki. En eller annen gluping kommer sikkert med fasiten snart.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"