20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 443210 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Juma

• Gjest
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #2370 på: 23. Jan. 2012, 13:23 »
Mariappa er 180 cm og veier 70 kg. Mer bygd som en back spør du meg.

Juma

• Gjest

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2372 på: 23. Jan. 2012, 15:21 »
Ving/spiss  ;)
Har aldri hørt om spillern, men han er bare 20år gammel. og hvis han er i besittelse av fart og teknikk/gode innlegg/gode avslutninger så er det bare til å hente han! Trenger en ving/spiss i tillegg til en stopper..

Noen som har sett han spille?

Juma

• Gjest
« Svar #2373 på: 23. Jan. 2012, 15:27 »
Watford vil ha 3 mill £ for stopperen sin. Newcastle har tydeligvis gitt bud på 700 000 £. Tviler på at denne overgangen går igjennom. Hvorfor skal vi kjøpe en championship spiller for 3 mill £?? Det er ikke likt oss når vi har gitt 3-5 mill for spillere som Santon, Cabaye, Tiote og Ben Arfa

Smokescreen BIG TIME!!

Douglas er spilleren!!!

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2374 på: 23. Jan. 2012, 15:48 »
Knockheart er nok tenkt på som en spiller for fremtiden. Spiller i ligue2 så tviler på at han kan ta steget til PL med en gang, men spennende absolutt.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2375 på: 23. Jan. 2012, 15:50 »
Håper du har rett Juma. Llambias har hatt en del smokescreens og jeg håper dette også kan være en avledningsmanøver. Når det er sagt la vi jo inn bud på Tomkins, og watford mannen faller litt under samme kategori.

Jeg forlanger ingen klassestopper, men hvis denne Watfordstopperen er bedre og raskere enn Willy er jeg fornøyd. Hvis Colo signerer ny kontrakt har vi et bra stopperpar når Taylor (neste sesong) er tilbake + god backup.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2376 på: 23. Jan. 2012, 16:25 »
Løse rykter:

?@SkySportsPeteO: Dougie Freedman has played down talk that Nathaniel Clyne could be on his way to Man Utd #CPFC #MUFC http://t.co/tZYkC6Vi?

?@SkySportsPeteO: Jan Vertonghen has suggested Ajax could be planning to sell him in the summer transfer window. #AFC #Spurs #NUFC http://t.co/DPdr8QiA?

Ikke skyt meg for å poste rykter om Vertonghen. :)

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2377 på: 23. Jan. 2012, 16:34 »
Rett før eg ladar haglo nå Mr. Eriksen.. Høhø

Håper ikke vi kjøper denne Watford spilleren. Ikke det at jeg har sett han spille så mye kamper, men har en dårlig magefølelse vedr. at han blir en god PL spiller.

Douglas og Vertonghen hadde vært fantastisk, men frykter det kommer CL klubber på banen her. (hvertfall til sommerens vindu)

Tror ikke det skjer så mye denne uken her, men mot slutten av vinduet tror jeg vi prøver oss på noen kandidater!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2378 på: 23. Jan. 2012, 16:44 »
Rett før eg ladar haglo nå Mr. Eriksen.. Høhø

:frenetisk:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2379 på: 23. Jan. 2012, 16:56 »
Det jeg reagerer på er at Evening Chronicle skriver at Watford-spilleren er tiltenkt som cover for våre to andre stoppere mens Tayls er skadd. Håper vi kjøper en stopper som kan være i stand til å ta Willies plass - og ser ihvertfall helst at vi kjøper inn en temposterk stopper nå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2380 på: 23. Jan. 2012, 17:24 »
Må da være et talent som kan være cover for coveret.

Vil ha inn en som helst er bedre enn Taylor jeg. Slik vi blir en bedre klubb med stein på stein metoden!

Juma

• Gjest

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2382 på: 23. Jan. 2012, 18:43 »
Christian, del gjerne kildene til Twitter-ryktene dine, med oss! :)

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2383 på: 23. Jan. 2012, 22:50 »
Jeg ønsker meg veldig Samba for resten av budshettet. Han ville vært fenomenal, men jeg har troen på at vi henter Mr. Watford, en ving og kanskje et talent hvis noen bare ramler i hendene våre.

Det at marve og sammy er skada er ikke positivt. Taylor er herpa. Da trenger vi 2 mann for dybden sin skyld. Da tror jeg 2 billige er sannsynlig framfor 1 dyr.

Aly linken har dødd skikkelig ut nå ihvertfall. Synd.. Han kunne jeg og virkelig tenke meg :)

En annen grunn til at jeg drømmer om Samba er at vi får en ekstra medhjelper i kampen om Hoilett til sommeren. Fyren er fantastisk og gratis, så han får vi ikke like enkelt som Ba i sommer. Har vi Samba i rekkene så er kanskje sjangsen større?
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2384 på: 24. Jan. 2012, 01:24 »
Nei - Hoilett drar nok dit han får mest gryn tenker jeg. Er i grunn mindre og mindre lysten på Samba nettopp fordi vi trenger mer fart på stopperplass.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida