20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 446434 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #2340 på: 22. Jan. 2012, 04:49 »
Han teller...  :koko:  ;)

20% av målene han la i nota på sin ene sesong i Barca.

Totalt hadde han et scoringssnitt på ~75% gjennom hele karrieren sin i ligasammenheng, selv medregnet fedmen og latskapen. Syk fyr, tenk hvor god han hadde vært med Shearer sin innstilling!

Forøvrig et herlig bilde av Legenden etter feiringen av målet som er ranket som #3!  :thumbu:  :'(

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2341 på: 22. Jan. 2012, 08:02 »
Tsk tsk tsk Boris. Ronaldo var kanskje den mest komplette angrepsspilleren jeg har sett. Mannen hadde alt. Synd de to kneskadene ødela karrieren alt for tidlig.

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
« Svar #2342 på: 22. Jan. 2012, 09:39 »
Kan noen fortelle meg om Adrian Mariappa, eg veit ikkje masse meir enn at han er stopper og spiller for Watford. Det er klart vi trenger ein stopper etter ein forferdelig andre omgang. Virker som Samba for slakt i Blackburn. Han fikk ikkje spille mot Everton, og det kan hende at han får ikkje spille mt oss heller ??? Samba trur eg vil vere vanskelig å hente utan å komme med mønster-bud nokke vi aldri gjør under Ashley. Eg trur Pardew kan stryke Tompkins frå lista, fordi han signerte ny kontrakt hos West Ham til 2016. Eg likar tanken med Cissokho, Samba og Hoilett inn. Det er rykter om viss Samba forsvinner så forsvinner Hoilett også. Håper på noen gode signeringer til etter Cisse i Januar-vinduet.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2343 på: 22. Jan. 2012, 11:08 »
Jeg skal ikke skryte på meg og ha sett så mye av Mariappa, men hvis han er den jeg mener jeg husker så er han meget, meget rask.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2344 på: 22. Jan. 2012, 11:16 »
Messi, Thiago Silva og Ronaldo, så er vi et topp 4 lag.
Ronaldo er feit, for gammel og har vel kanskje lagt opp? Men Messi og Silva kan gå an. :D

Dritfeit, gammel og mest sannsynelig lagt opp. ::p

Det finnes bare en Ronaldo :)

Jeg snakket selvfølgelig om C. Ronaldo. ;)
« Siste redigering: 22. Jan. 2012, 11:18 av Eriksen »

Juma

• Gjest
« Svar #2345 på: 22. Jan. 2012, 11:22 »
er denne adrian "mapps" som mark mener vi kommer til å signere denne uken + at agenten til Colo skal Komme fra Argentina i løpet av de neste 10 dagene for å forhandle frem en ny 5 års kontrakt.

Virker ikke som Watford fansen er så keen på å selge sin beste midtstopper som de mener er mye bedre enn Willy. Pardew har også sagt at forsvarspilleren som blir kjøpt denne måneden skal gå rett inn på 1.laget:)

http://www.wfcforums.com/showthread.php?40945-Pardew-targets-Mapps

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2346 på: 22. Jan. 2012, 11:36 »
Another bargain?
« Siste redigering: 22. Jan. 2012, 11:47 av Eriksen »

Peter

• Gjest
« Svar #2347 på: 22. Jan. 2012, 11:42 »
Ja takk til Mariappa! Om det er som en eller annen her sa, at han er rask, ville det nærmest vært en revolusjon for forsvaret!  :thumbu:
Dessuten er han bare 25, kaptein for Watford og har de 2 siste sesongene, bare stått over 1 kamp. Vi trenger midtstoppere som ikke er så sykt skadeplaget, som Willy og Taylor.

Christian

• Gjest
« Svar #2348 på: 22. Jan. 2012, 11:51 »
And Pardew still has ALL of his £8million transfer war chest left, with the cash raised to sign Papiss Cisse understood to have come from the summer budget ? which included provision to bring in a new No 9.

http://www.sundaysun.co.uk/sport/newcastle-united/nufc-news/2012/01/22/new-defender-will-need-to-be-ready-for-challenge-alan-pardew-79310-30172908/

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2349 på: 22. Jan. 2012, 11:57 »
En forsvarer er et must. Klarer vi i tillegg å få inn en rask ving med en god innleggsfot skal iallefall jeg være happy

Juma

• Gjest
« Svar #2350 på: 22. Jan. 2012, 12:28 »
Ja takk til Mariappa! Om det er som en eller annen her sa, at han er rask, ville det nærmest vært en revolusjon for forsvaret!  :thumbu:
Dessuten er han bare 25, kaptein for Watford og har de 2 siste sesongene, bare stått over 1 kamp. Vi trenger midtstoppere som ikke er så sykt skadeplaget, som Willy og Taylor.

Perch er også rask. Personlig så håper jeg at vi satser litt høyere enn en midtstopper fra championship ihvertfall hvis vi har planer om å kvalifisere oss til europa cup spill

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2351 på: 22. Jan. 2012, 12:52 »

Perch er også rask. Personlig så håper jeg at vi satser litt høyere enn en midtstopper fra championship ihvertfall hvis vi har planer om å kvalifisere oss til europa cup spill

Men så er ikke Perch midtstopper. Har vist seg som en meir brukandes spiller etter at han fikk spilletid på slutten.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2352 på: 22. Jan. 2012, 14:34 »
Messi, Thiago Silva og Ronaldo, så er vi et topp 4 lag.
Ronaldo er feit, for gammel og har vel kanskje lagt opp? Men Messi og Silva kan gå an. :D

Jeg snakket selvfølgelig om C. Ronaldo. ;)
Det trodde jeg virkelig ikke.  :o
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Juma

• Gjest

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2354 på: 22. Jan. 2012, 22:13 »
Soccer_sauce :yao: