20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 443486 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #2250 på: 18. Jan. 2012, 13:04 »
En som virker veldig fornøyd med Cisses overgang til oss.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2251 på: 18. Jan. 2012, 13:07 »
Colo fyller 30 ja, men han er aldri skadet. Han har spilt over 90% av kampene siden han kom til oss. I tillegg har farten aldri vært hans styrke. Derfor kommer han til fortsatt til å være en viktig spiller for oss i mange år fremover :coloccini:

Er vel liten tvil om at Colo kommer til å holde nivået, spørsmålet er jo om han stikker eller ikke...

Nja. Colo fyller 30 straks, og er en spiller som vi fortsatt kan cashe inn en del på. Jeg for min del vil absolutt ikke selge Colo, men er veldig spent på ha som skjer med han i sommer f.eks....

Anders som tok opp temaet...

Han tok det opp - du mistolket det. Han mener (går jeg ut ifra) at siden vi fortsatt kan få en del for Colo, vil han være i faresonen hva salg angår. Og det er jo i bunn og grunn det M.A tenker på; å kjøpe på bunn og selge på topp. Er ikke veldig utenkelig at vi selger nok en kaptein i sommer, mens vi fortsatt kan få penger for han. At han kan holde nivået i mange år til har egentlig ikke noe med denne saken å gjøre.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2252 på: 18. Jan. 2012, 13:26 »

Hahahaha! "Are you cwarr07 2.0?" :coloccini:
« Siste redigering: 18. Jan. 2012, 13:38 av thomashaer »

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #2253 på: 18. Jan. 2012, 13:29 »
Helt riktig Eivind.
Poenget mitt var bare økonomisk. Med så høy lønn, og egentlig ganske bra verdi vil jeg tro, er jeg redd for at han forsvinner til sommeren...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2254 på: 18. Jan. 2012, 13:36 »
Skjønte den. Min underliggende argument var at Colo faktisk er tilbudt langtidskontrakt pga sin fysiske form. Og at hvis han selges, så vil det ikke ligge økonomiske motiver bak fra klubbens side. Vi finner aldri en så god midstopper for £10 mill. Et salg vil rett og slett komme av at Colo krever en for høy lønn, intet annet. Dette kom overhodet ikke frem i mitt svar til anders.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2255 på: 18. Jan. 2012, 13:40 »
Samtlige kapteiner vi har solgt har også fått "gode kontrakttilbud", men vi drar ikke opp den diskusjonen. Håper Colo blir til han dør, end of.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2256 på: 18. Jan. 2012, 14:02 »
Jeg skal ikke spekulere for mye i kontraktstilbudenes godhet - det ryktes vel at Colo er ønsket i 4-5 år til i klubben - så kontrakten har i så tilfelle ikke det problemet heftet ved seg som var tilfelle for Barton/Nolan.

Når det er sagt så mener jeg, i motsetning til deg Thomas, at det nettopp er økonomiske motiv fra klubbens side som vil ligge bak et eventuelt salg. Det vil si i den forstand at man vil slanke en lønningsliste eller at man har en spiller som man kan realisere en verdi på før kontrakten utløper. Sportslige/sosiale motiver vil det iallefall ikke være da mannen er Gud, Jesus og Hellig Ånd hva forsvaret/laget vårt angår. Det vil selv den mest tallfestede og navleskuende revisor på kontoret til Ashley kunne se.  :smug:

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2257 på: 18. Jan. 2012, 15:04 »
Nå blir Sunderland sterkt linket til Emile Heskey, etter at Cissé gikk til oss. :shola:

Luppen

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #2258 på: 18. Jan. 2012, 15:11 »

hahaha  :feiring:
Howay :)

Peter

• Gjest
« Svar #2259 på: 18. Jan. 2012, 15:12 »
Heskey ekke så gærnt det! Bare se her: ... og her...
Nuff said!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2260 på: 18. Jan. 2012, 16:37 »
hahahaahahaha sykaste :)
lt;3 Newcastle <3

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2261 på: 18. Jan. 2012, 16:39 »
Heskey ekke så gærnt det! Bare se her: ... og her...
Nuff said!

:D Hadde vært så deilig om Sunderland signerte Heskey like etter vi signerer Cissé!

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2263 på: 18. Jan. 2012, 19:32 »
Samba neste inn?

http://www.newcastleunited-mad.co.uk/news/tmnw/samba_heading_to_toon_723571/index.shtml

Samba er jo et beist av en mann, og helt klart bedre enn Willy. Men jeg vil ha en spiller med litt tempo inn bak der. Der er kanskje ikke Samba helt det store? Eller tar jeg helt feil nå?

Men for all del, jeg sier ikke nei takk om vi henter han. :)
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2264 på: 18. Jan. 2012, 19:55 »
Eneste som er sikkert er vel at vi unne får noen vi er linket med...

Enda en ny overraskelse på gang?
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff