20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 443491 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #1920 på: 15. Jan. 2012, 17:40 »
Selvsagt. Hadde vært slitsomt hvis man i kamptrådene også måtte veie hvert ord, og hele tiden komme med begrunnelser. Det borger vel heller ikke for så mange gode diskusjoner med uttalelser som "JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!" eller "DEILIG"?

Neida, det har du helt rett i. Men nå skrives det heller ikke i det hensikt å skape diskusjoner da.
Men når man er uenig i et laguttak, må man jo prøve å diskutere hvorfor man mener som man gjør.
Jeg har ikke sagt at man skal veie hvert ord, så den stryker jeg. Jeg har bare sagt at det finnes andre måter å uttrykke skuffelse på. Men ser du ikke det, kan vi bare droppe denne diskusjonen.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1921 på: 15. Jan. 2012, 19:12 »
Sitti og sett på Swansea nedsable Arsenal. Sigurdsson på lån fra Hoffenheim har imponert stort! Kunne han ha vært noe for oss?

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1922 på: 15. Jan. 2012, 19:25 »
Absolutt en gutt med en stor framtid foran seg. Gnei meg i øynene da jeg så at Swansea hadde klart å få han på lån... Imponerende business

Anders Nordeide

• Supersub
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
« Svar #1923 på: 15. Jan. 2012, 19:38 »
Hvorfor i helvete starter ikke ben Arfa? Det er jo nå vi trenger en som klarer å gjøre noe andre ikke kan!
Han trenger jo matcher for å spille på seg selvtillit!

Til tross for kritikk på innlegget ditt, Asim, er jeg veldig enig med deg! :) Pardew har selvfølgelig mye mer peiling enn meg når det kommer til fotball og laguttak, men jeg synes det snart er på tide at HBA får starte. Spesielt når Ba er borte og spillere som Obertan, Best og Ameobi får starte. Jeg vil nødig lynsje Pardew, men jeg har sett en HBA i form, og det er sinnssyke greier! La han starte, få han i form, og benk Ameobi! (Ja, jeg synes faktisk Ameobi er rævva, i alt han foretar seg.)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1924 på: 15. Jan. 2012, 19:51 »
Absolutt en gutt med en stor framtid foran seg. Gnei meg i øynene da jeg så at Swansea hadde klart å få han på lån... Imponerende business

Han visst vært lantidsskadet, var nok derfor de fikk låne ham.  Var fantastisk i sin siste sesong i Reading og var en spiller jeg gjerne kunne tenkt meg. Dessverre lå vi nede med brukket rygg da han ble solgt. Tror han kostet ganske mye..

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1925 på: 15. Jan. 2012, 23:08 »
News in the Sunday Sun today that Real Madrid have made an inquiry about Manchester United?s  18 year-old   striker/midfielder Ravel Morrison.

Newcastle seem to be in the driver?s seat for the youngster,  but other top clubs like Arsenal, Manchester City and Tottenham have also expressed an interest in the youngster,  who has had discipline problems at the Red Devils.

united.no:
- Det er interesse fra Real, men Ravel håper han får til en avtale med Newcastle. De er en veldig stor klubb og det gir han muligheten til å trene med en Premier League-klubb hver dag og muligens få førstelagsfotball, sier kilden.

Fyren må da være bedre enn Ranger for å si det sånn. :P
« Siste redigering: 15. Jan. 2012, 23:23 av thomashaer »

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1926 på: 16. Jan. 2012, 08:30 »
Om han ikke koster for mye tror jeg vi får ham, faktisk. Han er åpenbart interessert i spilletid, og vil ikke akseptere å havne langt bak i køa, noe han vil gjøre i alle disse klubbene. Vi kan tilby ham kamper for førstelaget med en gang. Det bør bety mye for ham.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1927 på: 16. Jan. 2012, 09:01 »
Om han ikke koster for mye tror jeg vi får ham, faktisk. Han er åpenbart interessert i spilletid, og vil ikke akseptere å havne langt bak i køa, noe han vil gjøre i alle disse klubbene. Vi kan tilby ham kamper for førstelaget med en gang. Det bør bety mye for ham.

Kan me det?

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1928 på: 16. Jan. 2012, 09:08 »

Kan me det?

Er han et av Englands største talent i en alder av 18 år så burde han være endel bedre enn Obertan og Ameobi allerede, og de har jo begge fått endel spilletid.
Så jeg vil si sjansen for at han kan få spilletid allerede i år for oss absolutt er tilstede.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1929 på: 16. Jan. 2012, 10:57 »

Kan me det?

Er han et av Englands største talent i en alder av 18 år så burde han være endel bedre enn Obertan og Ameobi allerede, og de har jo begge fått endel spilletid.
Så jeg vil si sjansen for at han kan få spilletid allerede i år for oss absolutt er tilstede.

Tja, har jo bare fått spille i ligacupen av Man Utd og selv om viste noen glimt mot Palace så var han ikke dominernede. Har heller ikke fått spilletid på Engalnd U19 selv flere mindre kjente spillere på hans alder har fått spilletid der. Sammy har til og med vært god for U21 og er bare et år eldre. Virker som han også liker seg best sentralt og der har jo vi flere lovende unge spillere. Helt klart enklere å få spiletid hos oss, men hvis han kommer i januar tror jeg ikke han får alt for mange minutter i PL.

roxdaddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1930 på: 16. Jan. 2012, 11:14 »
Tror heller ikke morrison på noen som helst måte går rett inn på laget. Hvis han skal spille noe, blir det eventuelt ute på kant, selv om han ikke er en typisk kantspiller.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1931 på: 16. Jan. 2012, 11:40 »
Jeg har lest at han kan spille kant, mens han favorittrolle er rett bak spissen, i en klassisk 10errolle. Sentralt kan han glemme å komme inn. Men kantspillet vårt har til tider vært alt annet enn imponerende. Der kan han få sjanser i løpet av sesongen.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1932 på: 16. Jan. 2012, 12:26 »
Jeg sier jo på ingen måte at han skal gå rett inn på laget, og hvis han kun spiller sentralt er det jo bare å glemme.
På kanten derimot ser jeg derimot en mulighet for at han kan spille litt utover i sesongen om han er så god som det skrives, jeg har aldri sett han spille og heller ikke hørt noe nevneverdig om han før han plutselig er på kant med Ferguson og linket til oss.

asim187

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1933 på: 16. Jan. 2012, 13:09 »
anything new, lads?

roxdaddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1934 på: 16. Jan. 2012, 14:02 »
Jeg er egentlig litt forvirret i forhold til denne påståtte medicalen til Cissoko. Var alt bare tøv og tant? Noe å rapportere? Synes det hørtes ut som en litt dyr signering til MA å være. Kunne vært tilbøyelig til å legge ut 7-8 for en svært lovende spiss, men kanskje ikke back. Må likevel si at Cissoko er en back som kunne hevet forsvaret enda et hakk. Simpson ut, santon over på høyre og Aly på venstre. For en backrekke det kunne blitt!

Santon - Saylor/Willy - Colo - Cissoko

Det lukter svidd av den der gjengen!
« Siste redigering: 16. Jan. 2012, 14:04 av roxdaddy »