20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 443430 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #1905 på: 15. Jan. 2012, 12:32 »
Andre enn meg som synst Lee Ryder er ein vandrande komedie?  :lol:

lee_ryder Lee Ryder
Had Hazard story checked out and is pure fantasy #nufc

You say WHAT?  :iik:
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1906 på: 15. Jan. 2012, 12:39 »
Det beste er å ikke lese rykter, men ta spillere som de kommer 1 februar

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1907 på: 15. Jan. 2012, 12:45 »
Sky gjenga twitter rykter.de publiserte ikke en sak de hadde kjennskap til, så det var aldre noe i saken.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1908 på: 15. Jan. 2012, 13:47 »
Andre enn meg som synst Lee Ryder er ein vandrande komedie?  :lol:

lee_ryder Lee Ryder
Had Hazard story checked out and is pure fantasy #nufc

You say WHAT?  :iik:

Haha..latterlig! At han i det hele tatt sjekket ryktet sier sitt. :ler:

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1909 på: 15. Jan. 2012, 14:21 »
Han hadde nok råtnet på benken her uansett, om vi kjenner Pardew rett. ;)

asim187

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1910 på: 15. Jan. 2012, 14:28 »
Hvorfor i helvete starter ikke ben Arfa? Det er jo nå vi trenger en som klarer å gjøre noe andre ikke kan!
Han trenger jo matcher for å spille på seg selvtillit!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1911 på: 15. Jan. 2012, 15:53 »
Huff!

Vi har spilt eksepsjonelt mange bra kamper uten Ben Arfa, og han har heller ikke vårt outstanding når han har fått sjansen... Kommet seg litt i det siste, men tror fortsatt det mangler en del.
Ser ikke helt grunnen til at vi skal klage over at Ben Arfa må starte på benken FØR kampen, da vi ikke aner hvordan kampen blir. Mtp alle de ressurser som brukes på speiding av neste motstander, og planlegging av kamper, har jeg full tiltro til at Pardew gjør det beste!

Hazard hadde ikke råtnet på benken Thomas, så den var ikke en anelse morsom engang.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1912 på: 15. Jan. 2012, 16:40 »
Jo, jeg syns det er grunn til å klage. Synd det måtte en skade til for at han skulle komme inn i dag da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1913 på: 15. Jan. 2012, 16:47 »
Så lenge vi vinner kamper så er det ingen grunn til å klage. Men noen må jo bare ha noe å klage på hele tiden...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1914 på: 15. Jan. 2012, 16:51 »
Det er kamper hvor vi har tapt poeng jeg mener vi burde hatt en mann med hans kvaliteter.
Vi er på et diskusjonsforum - og dersom det ikke tåles bør man vel heller holde seg vekk? Jeg syns åpenbart at det er trist at Obertan og Ameobi spiller istedet for Ben Arfa - og det kommer jeg også til å påpeke. Så får det oppfattes som klaging om det er det. Liker Pardew, men han er på ingen måte en fasit heller, og fotball er både følelser og meninger :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1915 på: 15. Jan. 2012, 17:04 »
Er enig i at jeg skulle sett HBA oftere enn det vi har fått.
Men det er jo lynsjestemning blant mange inne her når HBA begynner på benken. Det synes jeg er på grensen til patetisk. Mange usaklige, og andre hodeløse kommentatorer...
Det er lov å påpeke at man er uenig i uttaket, og at man heller vil ha andre spillere der. Men kom med det på saklige måter, i stedet for å spy ut noe dritt om hvor dårlig Pardew er, osv (Denne er ikke siktet til deg Kristoffer).

Ja, det er et diskusjonsforum, men utsagn som "Fy faen så ræva uttak, tragisk av Pardew" (denne er fiktiv), skaper jo ikke et grunnlag for en saklig diskusjon....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1916 på: 15. Jan. 2012, 17:06 »
Mener allikevel det må være litt unntak i kamptråd. Der skrives det midt i kamp, og like før og under - og det er ofte mange spontane følelser ute og går.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1917 på: 15. Jan. 2012, 17:13 »
Selvsagt. Hadde vært slitsomt hvis man i kamptrådene også måtte veie hvert ord, og hele tiden komme med begrunnelser. Det borger vel heller ikke for så mange gode diskusjoner med uttalelser som "JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!" eller "DEILIG"?

Tom Andre Malum

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
    • NewUtd.no Av supportere, For supportere !
« Svar #1918 på: 15. Jan. 2012, 17:28 »
Spent på hva det vil bli med disse ryktene ang. Aly Cissokho nå, Engelske medier melder at vi har trukket oss fra en evt. deal, mens franske medier melder at han er på vei for å gjennomføre medical.
Usikker også på om det er value å bruke ca £8M på en back, noe vi egentlig ikke har behov for..
There's only one king Alan!

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1919 på: 15. Jan. 2012, 17:39 »
Huff!

Vi har spilt eksepsjonelt mange bra kamper uten Ben Arfa, og han har heller ikke vårt outstanding når han har fått sjansen... Kommet seg litt i det siste, men tror fortsatt det mangler en del.
Ser ikke helt grunnen til at vi skal klage over at Ben Arfa må starte på benken FØR kampen, da vi ikke aner hvordan kampen blir. Mtp alle de ressurser som brukes på speiding av neste motstander, og planlegging av kamper, har jeg full tiltro til at Pardew gjør det beste!

Hazard hadde ikke råtnet på benken Thomas, så den var ikke en anelse morsom engang.

Litt morsom var den vel?  :iik:
Same old Shearer, always scoring!