20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 443606 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Juma

• Gjest
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #1860 på: 14. Jan. 2012, 13:45 »

Juma

• Gjest
« Svar #1861 på: 14. Jan. 2012, 13:46 »

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1862 på: 14. Jan. 2012, 13:54 »
http://www.foot01.com/equipe/lyon/cissokho-une-fausse-blessure-et-un-transfert-lundi-a-newcastle,82919

Her er orginal artikkelen på fransk. Noen som kan oversette?

Google translate er kjekke greier
Sitat

Cissokho, en falsk skade og en overgang til Newcastle mandag?

Fraværet av Aly Cissokho i gruppen som reiser til Montpellier på lørdag overrasket mange, forsvareren av den offisielle Olympique Lyonnais med muskelsmerter.  Avhengig av fremdriften, kan denne pakken bli rettferdiggjort av den forestående avgang Cissokho.  De regionale avisen sier at det vil gjøre i de neste 72 timene turen til Newcastle for å gjennomgå en medisinsk undersøkelse.  Hvis det er positivt, mens Aly Cissokho kunne begå mandag med Newcastle, som ettertraktet for en stund.  Ingen pris har vært reist så langt, men vi vet at i dette tilfellet Jean-Michel Aulas ønsket å få en sum av rundt 10 th, selv om vi nå snakker nå 9ME.  En relativt respektable for en forsvarer gitt dagens status på overgangsmarkedet.

Når det er sagt, tviler jeg på at MA er villig til å betale 9 mill EUR for ham.
« Siste redigering: 14. Jan. 2012, 13:55 av Thomas »

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1863 på: 14. Jan. 2012, 14:38 »
Bare jeg som blir litt småskuffet hvis dette er sant? For all del positivt at MA er villig til å bruke en god slant på en god spiller, men jeg føler ikke at en back er det vi har aller mest bruk for.

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1864 på: 14. Jan. 2012, 14:51 »
Jeg ville ikke blitt skuffet! Cissokho er en klasseback, som vi bare kunne drømt om for halvannet år siden. Hvis man ser utelukkende på førstelaget vårt, så er en back definitivt noe av det vi trenger mest (da tenker jeg med Saylor i midtforsvaret, Cabaye + Tiote på midten, Marveaux tilgjengelig osv).

Det er klart vi trenger fler forsterkninger, men Cissokho er utvilsomt et steg i riktig retning. Dersom vi skal etablere oss blandt de beste, må vi ha god dekning over hele linja, og vi kan like gjerne starte på backplass.

Dog kan det stemme at Simpson er på vei ut om dette går gjennom. My few cents..

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1865 på: 14. Jan. 2012, 15:03 »
Ooooooog:

Lee Ryder @lee_ryder 2m
 Reply  Retweet  Favorite ·  Open

Reliably told that Cissokho talk of medical is incorrect despite reports from France #nufc

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1866 på: 14. Jan. 2012, 15:03 »
Bare jeg som blir litt småskuffet hvis dette er sant? For all del positivt at MA er villig til å bruke en god slant på en god spiller, men jeg føler ikke at en back er det vi har aller mest bruk for.

En god offensiv rask  back vil gjøre underverker for vårt angrepsspill. Da blir det hyppigere overlapper og oftere innlegg (overlapp er noe av det enkleste men effektive i fotball etter mitt skjønn. Scum er eksperter på akkurat dette området). Raylor og Simpson er for treige. Hvis de er med fremover og mister ballen har de ikke sjans å komme tilbake for å rette opp feilen. Ikke minst vil en rask og teknisk back være i stand til å passere en mann på egen hånd, som Saton mot Scum  :smitten:

Men vi trenger åpenbart en midstopper og en angrepsspiller også.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1867 på: 14. Jan. 2012, 15:08 »
Ooooooog:

Lee Ryder @lee_ryder 2m

Reliably told that Cissokho talk of medical is incorrect despite reports from France #nufc

Stoler ikke akkurat på Lee Ryder, eller britisk presse.

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1868 på: 14. Jan. 2012, 15:08 »
Selv om stopper, ving og spiss også er ønskelig ser jeg positivt på ALT som kommer inn og styrker laget, så også om det hadde vært sneijder for Cabaye (så vidt) Alle som vil styrke laget er ønskelig!

Og vi har bare en back som er god bok for et lag som vil stabilisere seg på topp 7!

Mener også at Saylor holder nivået ( såvidt) bare! Colo er bedre, og begge mangler litt tempo når vi står høyt! Taylor er også litt usikker ned ball! Men fantastisk hod inne i egen 16-meger! En stopper med tempo og gode pasnings-egenskaper hadde gjort seg! Kan pushe backene høyere å stå høyere ned hele laget om vi har mer tempo bak!

Williamson grei backup, men ikke mer enn det...
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1869 på: 14. Jan. 2012, 15:12 »
Ooooooog:

Lee Ryder @lee_ryder 2m

Stoler ikke akkurat på Lee Ryder, eller britisk presse.
Så du stoler heller på en hvilkensomhelst fransk avis?

Jeg stoler langt mer på Lee Ryder og lokalpressen i Newcastle, enn lokalpressen i Lyon. Hvorfor? Fordi de kjenner Newcastle, og har gode kontakter i klubben, mens Lyon-avisene ikke har det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1870 på: 14. Jan. 2012, 15:17 »
Søkte opp Lee Ryder på google, og trykte på bileter for å sjå kva slags type dette var. Konklusjonen er vel at dette er ein luguber kar!  :lol:
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1871 på: 14. Jan. 2012, 15:18 »
Aviser i lyon kan vell ha gode kontakter i lyon?

Newcastle har flere ganger vist seg som en lukket klubb. Jonas og tiote.
Han kom, ble mett og dett var dett....

sam

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1872 på: 14. Jan. 2012, 15:27 »
Søkte opp Lee Ryder på google, og trykte på bileter for å sjå kva slags type dette var. Konklusjonen er vel at dette er ein luguber kar!  :lol:

aaaaaaww trodde du mente at han var mer en typ fet slask, ikke det jeg fikk se :o

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1873 på: 14. Jan. 2012, 15:29 »
Jeg er nesten like stoka med tanke på Aly Cissokho, som jeg var med Santon!!

Det hadde vært en helt fantastisk signering!

Selvfølgelig skulle vi helst sett en stopper(Kan han spille stopper også?), ving og spiss inn først, men hallo, det er tross alt Newcastle United vi prater om. Vi handler jo egentlig ikke spillere, så vi får si oss fornøyde med de få vi kan få.
Same old Shearer, always scoring!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1874 på: 14. Jan. 2012, 15:31 »
Aviser i lyon kan vell ha gode kontakter i lyon?

Newcastle har flere ganger vist seg som en lukket klubb. Jonas og tiote.
Jo, men i dette tilfellet tviler jeg sterkt på at rapportene fra Frankrike stemmer. Det er totalt usannsynlig at vi bruker SÅ mye penger på en venstreback. Med mindre vi mot formodning skulle få Cissokho til to-tre mill. Men det virker svært lite sannsynlig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon