20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 443250 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #1800 på: 13. Jan. 2012, 13:14 »
Toon in reported £10 million move for French full-back

Ifølge L'Equipe kommer Lyon til å akseptere bud på Cissokho. Det hadde jo vært glimrende å få han til klubben.

http://nufcfans.co.uk/slider/toon-in-reported-10-million-move-for-french-full-back/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=toon-in-reported-10-million-move-for-french-full-back&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Kan ikke se for meg at vi bruker £10m på en ny back nå. Helt klart en god spiller, men vi har større behov andre steder og når var sist vi brukte over £6m på en spiller? Colo?

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1801 på: 13. Jan. 2012, 13:16 »
The Journal linker oss også til Hoilett som vel har kontrakt som går ut til sommeren;
United are stepping up their recruitment efforts and are monitoring the availability of Blackburn winger Junior Hoilett, as well as attempting to broker a deal for Morrison.

Read More http://www.journallive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2012/01/13/nufc-close-in-on-man-utd-s-ravel-morrison-61634-30113427/#ixzz1jL8SqtF3

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1802 på: 13. Jan. 2012, 13:17 »
Enig i det fredd. Han kjørte motstanderen når han komm innpå fordi han var frisk og pigg, mens motstanderen begynte å bli sliten. Men  Ranger startet et par kamper i fjor også. Da hadde han ikke denne fordelen. Og han var bortimot fraværende i disse kampene om jeg ikke tar helt feil.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1803 på: 13. Jan. 2012, 13:24 »
Ja, slik jeg husker det også. Mot Villa da han startet fikk han til ganske lite dessverre.

Hvert fall klart at vi har bydd på Morrison nå;

SkySportsPeteO Pete O'Rourke
Manchester United boss Sir Alex Ferguson has confirmed the club have turned down a bid from Newcastle United for Ravel Morrison. #MUFC #NUFC
2 minutes ago

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1804 på: 13. Jan. 2012, 13:33 »
Han var derimot god i CCC når han fikk starte. Han hadde trengt mer matching på et slikt nivå - akkurat som Carroll.
Og jo - jeg mener Ranger har/hadde mye lovende å vise til teknisk - noe han forsåvidt også viste flere glimt av i kamp. Virka også som om han stressa voldsomt når han skulle avslutte i kamp for førstelaget - men han har scora flere vakre mål for reservene. For min del hadde han i utgangspunktet et jævla bra talent - han hadde både en meget god fysikk og var samtidig svært hurtig. Jeg hadde stor tro på at han kunne bli en rå spiller - og mener helt klart at det er innstillinga hans som er grunnen til at han antakeligvis ikke blir det. Av kamper han starta på høyere nivå - de var det vel ikke mange av - kan jo Chelski-kampen i ligacupen forrige sesong nevnes. Da som høyreving - men han gjorde en god kamp der hvor han fikk brukt farta og teknikken sin.
« Siste redigering: 13. Jan. 2012, 13:36 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Simmi

• Gjest
« Svar #1805 på: 13. Jan. 2012, 13:37 »
Helt enig med Kristoffer. Ranger hadde virkelig noe stort på gang, og hadde han ikke hatt holdnings problemer og samtidig blitt matchet på det nivået han burde blitt matchet på, kunne han blitt veldig veldig god.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1806 på: 13. Jan. 2012, 13:53 »
Hjelper ikke å være rask og sterk når ballbehandlingen er på nivå med Heia Tufte. Men det hadde vært spennende å se hva han ville fått til om han hadde fått spille fast i Wanker en sesong.

Forøvrig kan dette vinduet være utrolig viktig for om vi beholder Colo og Ba. Hvis rapportene stemmer at Colos kontraktsituasjon avgjøres 31 januar, kan det være fordi han avventer med å se hvilke forsterkninger som kommer inn døra. Får vi tak i Erdnic, Cisso, en stopper, og Morrison som kan spille på begge kanter pluss som en 10er, har vi plutselig et slagferdig lag som kan konkurrere med LFC.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1807 på: 13. Jan. 2012, 14:02 »
Får vi tak i Erdnic, Cisso, en stopper, og Morrison som kan spille på begge kanter pluss som en 10er, har vi plutselig et slagferdig lag som kan konkurrere med LFC.

Eg håpar ikkje Colo sine krav er 4 nye inn for det skjer ikkje. Det er vel 1 som er sagt og det kan godt vera Colo sjølv, som signerar ny kontrakt 31., og verte presentert som "ny signering" :D Nei, men seriøst det du håpar på her skjer ikkje.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1808 på: 13. Jan. 2012, 14:20 »
Det kan skje hvis de rette spillerene blir tilgjengelig. MA får jo bul i buksa av å kjøpe spillere med videresalgsverdi. Vi skal ha en stopper. I tillegg kommer kanskje  Erdnic, som nå vil være tilgjengelig til en lavere pris enn tidligere. Og så er det Morrison. Han vil ha førstelagsspill, og vi kan helt sikkert gi ham muligheten på høyre kant. Som nevnt i journal. MA er villig til å kjøpe spillere, uansett posisjon, så lenge de er talenter med potensiell videresalgsverdi.  Hadde vært veldig fornøyd med vinduet om vi får inn de 2 pluss stopperen. Hvis vi tillegg kjøper Cisso hadde det vært smått utrolig  :drool: Det kjøpet tror jeg derimot er lite realistisk

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1809 på: 13. Jan. 2012, 14:44 »
Hadde vært veldig fornøyd med vinduet om vi får inn de 2 pluss stopperen. Hvis vi tillegg kjøper Cisso hadde det vært smått utrolig  :drool: Det kjøpet tror jeg derimot er lite realistisk

Er nok dessverre mer sannsynlig at Messi går til Skeid. Og hvis Ashley får denne bulen i buksa (jeg tviler ikke på at du har førstehåndsinformasjon ;)), så burde det vel pokker meg være mulig å få heisa opp staken ved å hente en SPISS med videresalgspotensiale, hvertfall mtp. at Demba stikker i januar/til sommeren?!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1811 på: 13. Jan. 2012, 15:27 »
Det som var så fint med Ranger var at han var en strålende mann å sette inn når det andre laget var slitent. Selv om han åpenbart mangler evnen til å score mye mål så skal vi ikke glemme at han hadde viktig innhopp mot f.eks. Liverpool og Arsenal forrige sesong. Kunne nok vært i troppen om det ikke var for holdningene for han er jo fortsatt ung.

Hvilken posisjon Morrison liker best er jeg usikker på, men han spilt vist sentral midt mot Palace i ligacupen. Virker som en offensiv spiller så ikke umulig at han kan spille bak en av spissene eller på kanten også.

Rynket litt på pannen før jeg fikk lest resten av setningen! :P Ja til Ravel!

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1812 på: 13. Jan. 2012, 15:44 »
Spørsmålet er vel også hva denne Morrison forlanger i kontraktsum da Man Utd. Har sett på dette som urealistisk. 1 mill. £ er ikke store summen i fotballverden, men aldri om jeg vil ha en spiller som krever 50 000 £ i uka, over 5 år og er en jævla bråkmaker. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1813 på: 13. Jan. 2012, 16:14 »
Enig i det fredd. Han kjørte motstanderen når han komm innpå fordi han var frisk og pigg, mens motstanderen begynte å bli sliten. Men  Ranger startet et par kamper i fjor også. Da hadde han ikke denne fordelen. Og han var bortimot fraværende i disse kampene om jeg ikke tar helt feil.

Som de fleste 18-åringer så var han ikke fantastisk hver gang han spilte nei, men gutten spilte jo ball i hatt med både Arsenal og Liverpool forsvaret + noen flere... Blir feil å si at han ikke hadde mye å tilby.

Gutten var et STORT talent, men ødela for seg selv, enket og greit...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1814 på: 13. Jan. 2012, 16:17 »
Om Sammy Ameobi kan anses som et talent, så var ihvertfall Ranger det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida