20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 443278 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #1396 på: 30. Des. 2011, 18:47 »
Henry og Vieira var jo i kulden i sine klubber... Billige kjøp som ble stjerner! Blir bare dumt å påstå at Wenger ikke har vært smart og dyktig på overgangsfronten!

Mannen er god, enkelt og greit!
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1397 på: 30. Des. 2011, 19:14 »
Henry og Vieira var jo i kulden i sine klubber... Billige kjøp som ble stjerner! Blir bare dumt å påstå at Wenger ikke har vært smart og dyktig på overgangsfronten!

Billig og billig. Henry kostet £11 mill da han kom fra Juventus til Arsenal. På den tiden var det ganske mye penger. Men det viste seg jo at han var verdt hvert eneste pund.
Viera var ikke så dyr, selv om £3,5 mill tilbake i 1996 ikke var lite heller. Det var f.eks. den samme summen NUFC og Keegan betalte for David Batty på omtrent samme tid.

For all del, Wenger har truffet på mange av overgangene, spesielt tidlig i sin Arsenal karriere. Men i de senere år er det ikke så mange av de overgangene som det lukter PL gull eller CL gull av. Til det blir det for lenge mellom hver gang.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1398 på: 30. Des. 2011, 19:25 »
Alle de du nevner bortsett fra Cole og Fabregas ble hentet fra storklubber og har gått gradene på andre akademier.
Vel om du kun vil regne kjøp av uutviklede talent som utelukkende har gått gradene i Arsenal så blir jo listen tynn såklart. Men mitt spørsmål blir da hvor er alle disse managerne som går Wenger en høy gang da? Jeg kan virkelig ikke se at det er mange som har klart å kjøpe spillere som har gått hele utviklingen i den samme klubben og som har nådd et slikt toppnivå og som ikke er kjøpt fra storklubber/talentfabrikker eller imponert allerede.

Og om jeg kjøper ditt premiss om at alle de spillerne var ferdigutviklede toppspillere fra storklubber som kun ble finpusset så mener jeg iallefall at Wenger har vært ekstremt dyktig da han har fått de 5-6 spillerne vi nevner til en snittpris på £4-5m. I så tilfelle meget imponerende selv om man regner 90-tallsnivå. Hvis vi regner med salgsbeløpene i ligningen så blir det jo nesten perverst.

Uansett så er det helt klart store utfordringer Wenger har foran seg nå, og i likhet med oss må klubbene vise finansielle muskler på overgangsmarkedet om man skal innfri det ambisjonsnivået som er satt!

Christian

• Gjest
« Svar #1399 på: 30. Des. 2011, 23:30 »
Ashley og Pardew:

-Christopher Samba
-Junior Hoilett
-Victor Moses
-Nathaniel Clyne

Takk  :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1400 på: 30. Des. 2011, 23:41 »
Alle disse kommer til å koste penger, og det betyr at det er totalt uaktuelt å hente noen av dem. Vi kan jo ikke betale for å få nye spillere. Det får da være grenser.

Nye spillere må komme gratis, ellers er de ikke gode nok.

Og ja, jeg snakker selvfølgelig på vegne av Mike Ashley.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

StevieT

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1401 på: 30. Des. 2011, 23:57 »
Rodallega har nok falt betraktelig i verdi denne sesongen, og har selv uttalt at han føler seg miserabel med tilværelsen i Wigan. Mulig mannen kunne blomstret ved en overgang. Prislappen bør ikke ligge over £5mill og kan både benyttes på kant og på topp.

Peter

• Gjest
« Svar #1402 på: 30. Des. 2011, 23:59 »
Sitat
- Jeg er skuffet over det andre målet til Liverpool. Det kom i en periode hvor vi hadde kontroll på kampen og etter en feil fra oss. Frispaket var også billig, men de vant kanskje fortjent. Nå ser vi etter en eller to spillere vi kan hente inn, sier Pardew.

Great! Ny midtstopper og ny spiss er 1. pri!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1403 på: 31. Des. 2011, 00:23 »

Det et bare å gi opp alle andre; dette er årets kommentar 2011. Og det sier jeg uten et snev av ironi

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1404 på: 31. Des. 2011, 03:01 »

Det et bare å gi opp alle andre; dette er årets kommentar 2011. Og det sier jeg uten et snev av ironi

Støttes
Same old Shearer, always scoring!

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1405 på: 31. Des. 2011, 04:36 »
Sitat
- Jeg er skuffet over det andre målet til Liverpool. Det kom i en periode hvor vi hadde kontroll på kampen og etter en feil fra oss. Frispaket var også billig, men de vant kanskje fortjent. Nå ser vi etter en eller to spillere vi kan hente inn, sier Pardew. L

Proiriterer ving foran stopper jeg nå ass...

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1406 på: 31. Des. 2011, 09:53 »
Garderer meg med å seie at det ikkje blir nokon signeringer i Januar.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1407 på: 31. Des. 2011, 12:40 »
Ashley og Pardew:

-Christopher Samba
-Junior Hoilett
-Victor Moses
-Nathaniel Clyne

Takk  :)

Moses og hoilett skulle jeg gjerne hatt, unge og drible sterke kanter!
lt;3 Newcastle <3

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1408 på: 31. Des. 2011, 21:29 »
Sitat
- Jeg er skuffet over det andre målet til Liverpool. Det kom i en periode hvor vi hadde kontroll på kampen og etter en feil fra oss. Frispaket var også billig, men de vant kanskje fortjent. Nå ser vi etter en eller to spillere vi kan hente inn, sier Pardew. L

Proiriterer ving foran stopper jeg nå ass...

??? Ja, for skulle Willy eller Colo bli skada eller suspendert så har vi jo alltids James Perch...

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1409 på: 01. Jan. 2012, 02:28 »
Da er vinduet åpent!!!!:p
Han kom, ble mett og dett var dett....