20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 443487 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #1350 på: 28. Des. 2011, 13:33 »
Konklusjonen er at vi ikke skal stole på noe som helst som kommer fra Pards sin munn

Den konklusjonen har eg komme til for lengst og den gjeld og for Ashley og Co. Pardew har kunn fått pengar til ein spelar og når S Taylor vart langtidsskada so trur eg at han prioriterar ein stoppar. Eg er ikkje so sikker på at me får inn nokon i det heile teke. Det er skremmande å teinkja på kva me har av alternativ på spissplass utanom Ba. Kor lenge er det Ba er vekke?  Er det ein 5-6 kampar? Eg meinar at forrige sesong viser kor stor forskjell ein signering eller to i Januar kan ha på tabellplasseringa. Og har me då ambisjonar om ein topp 7. plassering so bør me forsterka både i forsvar og på topp.
« Siste redigering: 28. Des. 2011, 13:39 av lgrinde »

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1352 på: 28. Des. 2011, 14:23 »
Er utrolig kjedelig dette her. Ikke at det kom noe sjokk!

Vi har fått inn et drøss av penger på spillersalg siste 12 månedene, allikevel valgte vi å møte sesongstarten med tre stoppere. Williamson ble skadet i august, og vi hadde i realiteten to stoppere vi måtte stole på gjennom fire måneder. Flaks at det gikk såpass lenge før det ble noen skader - da det smalt for Steven Taylor.

Men vi har tapt poeng pga at vi droppet å hente en ekstra stopper, og nå kommer vi til å tape poeng pga at vi ikke henter en ekstra spiss. Vi har gjort en såpass solid sesong at vi kan ende opp med europacupsspill neste år, men da må alle mann alle være friske! Sånt kan man ikke forutsette, så det er jævla synd at styret gir blanke i å gi laget det som trengs for å opprettholde en god posisjon i ligaen.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Dionysos

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1353 på: 28. Des. 2011, 15:07 »
Best, Shola og Løven burde vært solgt minuttet etter at vi berget oss ut av championship, men 
istedet har disse low-life-spillerne per idag blitt brukt som argumenter for at vi har godt nok cover på topp...faktisk gjennom hele 3 transfervinduer der vi har skreket etter en kvalitetspiss. Helt ufattelig hvilken mangel på ambisjonsnivå man finner hos Ashley og Pardew... trodde sist sommers transferuduglighet var bunnen, men dette kan bli enda styggere. Vi snakker seriøs inkompetanse som eier og manager.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1354 på: 28. Des. 2011, 17:03 »
Selv om eg ikkje liker å belage meg på det, så skulle det ikkje overraska meg om Shola tok sjansen han får når Ba er i Afrika. Best veit vi og kan spille bra om han prikker formen. Så om alternativa ikkje er stort bedre, ser eg helst at vi forsterker andre posisjoner.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1355 på: 28. Des. 2011, 17:24 »
Kan vi håpe på noe kvalitet inn i forsvarsrekka da? Typiske er jo at det kommer inn noe billig overskuddsmateriale fra andre klubber!

Rudi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1356 på: 28. Des. 2011, 18:01 »
Ja, kommer sikkert noe billig drit alá Williamson. Typisk.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1357 på: 28. Des. 2011, 18:10 »
Liam Ridgewell. Say no more.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1358 på: 28. Des. 2011, 20:30 »
Forventet nyhet. Skuffa ble jeg ikke. Ashley har ikke store ambisjonene utover å holde oss i divisjonen tror jeg. Kunne skjedd mye spennende om vi hadde kjøpt inn stopper og spiss (burde vært gjort allerede i sommer uansett) - men ingen kan være overrasket over dette.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1359 på: 28. Des. 2011, 20:32 »
Jeg tror det bare er en taktisk uttalese fra klubben. Da får de tid og rom til å finne den rette uten at media er på å spekulerer i hytt og gevær.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1360 på: 28. Des. 2011, 21:45 »
Så lenge vi henter Samba eller Mbiwa skal jeg godta det. :)

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1361 på: 28. Des. 2011, 22:35 »
Etter å ha overvært nesten hele Celtic - Rangers nå, kan man vel konkludere med at selv når de beste lagene i Skottland møtes, så er nivået rimelig lavt. Herlig innsats, men teknisk begredelig. Vincent Wanyama ser riktig nok veldig robust og mobil ut, og kan kanskje ta nivået i PL, som Tiote gjorde. Hooper derimot har vært bleik og når man blir satt i skyggen av en spiller som Samaras, bør vel det si det meste.

Mulig dette er en sjeldent dårlig Old Firm, men blir hvertfall ikke veldig lysten på spillere fra SPL etter å ha sett dette.
Oscillons From The Anti-Sun

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1362 på: 29. Des. 2011, 01:30 »
Smoke screen fra Pardew. Du hadde rett Thomas!

Jason Prior. JP9.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1363 på: 29. Des. 2011, 01:50 »
JasonPrior1 Jason Prior
Absolutely surreal situation! Thanks for all your support means a lot! @rocks1883 #jp9 #Newcastle

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1364 på: 29. Des. 2011, 01:56 »
Har vært positiv til omtrent alt mange her er veldig negative til. Liker Obertan, kan skjønne at Ben Arfa ikke starter, ikke veldig negativ til ting Pardew foretar seg.

Men akkurat her gidder jeg ikke å forsvare styret. For at det må være styret som har gitt denne beskjeden, tviler ikke jeg på. Skaffer vi Vertonghen + Cissokho skal jeg være ganske så happy jeg altså. By all means. Men de to er vel for dyre for Mike Ashley, og ingen av de tar over ansvaret for å score mål mens Ba er i Afrika. Selv om det kan se ut som Ba rekker QPR-kampen pga at Senegal har kansellert treningskampene sine, er det fortsatt i verste fall en måned vi må være uten DEN spilleren som faktisk motstanderne frykter. Ikke bare er han en jævelsk god avslutter, men han har vel noen assist, og lager rom for at andre kan få scoringsmuligheter også. Uten han sliter vi ganske så mye, selv om jeg tror at Best kan ta over litt av ansvaret. Spesielt med Ben Arfa bak seg.
Reint bortsett fra Best, ser jeg ikke helt hvem andre vi skal ty til. Nesten så jeg håper at Ranger får en siste sjanse.

Meget skuffende lesning, og er i mine, relativt positive øyne, ikke en smokescreen....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒