20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 446220 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #1275 på: 21. Des. 2011, 18:16 »
Noen som veit om vi er linka til denne HOOPER eller er det bare eit ønske fra enkelte på vårt forum?
Syntes fo øvrig at denne mannen ser meget bra ut, og kan være akkurat den rette for oss :nikke:

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1276 på: 21. Des. 2011, 18:45 »
AndyMag sin store kjærlighet. Tror ikke vi, nylig i hvert fall, har vært linket til ham.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1277 på: 21. Des. 2011, 18:55 »
Vi ble linket til han igår, sammen med the Unwashed :-\

Hehe Parker, digger han ja, men ønsker også å få han bort fra Celtic, truer gullet for Gers :P Men han er virkelig nøyaktig den spissen vi mangler :wub:

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #1278 på: 21. Des. 2011, 22:46 »
Etter kampen i dag:
Ny spiss til backup for Ba, pga ACN
Ny midtstopper med hodestyrke og markeringsevne, en ny Saylor med andre ord.
En ny ving som kan slå innlegg

JA TAKK!

Og viktigst; vi skal ikke selge noen av de faste spillerne (hvis ikke Perch teller som fast etter den siste tiden)

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1279 på: 21. Des. 2011, 22:52 »
Hadde vi hatt en normal eier så hadde dette nok skjedd, men med satan sjølv vet vi hva som skjer!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1280 på: 21. Des. 2011, 22:53 »
Helt enig. Irriterer meg at vi anså Long som for dyr i sommer - for du verden for et spisspar vi hadde hatt i ham og Ba. Det hadde vært blant de bedre i PL tror jeg. Long er akkurat den spisstypen vi mangler.
Ving med tilretteleggerpotensiale som ikke nødvendigvis er gratis mariekjeks - jatakk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1281 på: 21. Des. 2011, 23:36 »
Min prioritering er litt annerledes. Rekkefølgen er følgende:

1. Midtstopper
2. Venstre Back
3 Spiss
4. Ving

Jeg tror vi hvis vi får tilbake den tryggheten tilbake i forsvaret så vil det gi Jonas mer frihet framover. Da tar jeg utgangspunktet i at vi kjøper spillere som gjør at Tiote og Jonas ikke må ligge 5 meter framfor egen forsvarslinje for å dekke opp for manglene vi har der.

Ba er mye av årsaken til at angrepspillet vårt fungerer så bra, men jeg tror noen kommer til å fylle skoene hvis han forlater. Ved større defansivt trygghet så vil Ben Arfa  få mer frihet og spilletid. Det vil skape mål.

Jeg ønsker 4 nye spillere, men jeg tror bare vi får 2... Derfor synes jeg personlig at det er en god prioritering som vi styre oss både offansivt og deffansivt.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1282 på: 22. Des. 2011, 00:19 »
1. Midtstopper
2. Ving
3. Spiss

Vil nesten flytte en ving over midtstopper. Ka faen gjør vi om Obertan eller Jonas blir skada lenge? Baserer oss på Sammy?  :yao:

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
« Svar #1283 på: 22. Des. 2011, 00:54 »
Må sei meg einig med Sebastian her. Som sagt så mange gonger på dette forumet er jo ikkje Obertan akkurat ein konstant trussel for venstrebackane. Ein ny høgrekant er på topp på mi ynskjeliste ilag med ein ny midtstoppar (Perch strekk ikkje til, sjølv om han har dei rette skumle augene)...

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1284 på: 22. Des. 2011, 09:42 »
Jeg begynner å bli skikkelig bitter fordi vi ikke gikk for Larsson gratis i stedet for Obertan til £3 mill. Det er egentlig veldig overraskende også.

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
« Svar #1285 på: 22. Des. 2011, 10:51 »
Hent Gary Hooper, Vertonghen/Douglas/Ciani/Samba/Yanga-Mbiva og Zaha Wilfried og sikre top 7 og vis at Newcastle er verdens beste lag

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1286 på: 22. Des. 2011, 10:57 »
Ein ting er sikkert, me tek ikkje 7.plassen utan at me hentar ein stoppar og ein spiss i januar.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1287 på: 22. Des. 2011, 11:11 »
Blir lett å se hvilke ambisjoner Ashley har i januar. Vi har penger til å både hente en stopper + en spiss av god kvalitet uten at dette vil knekke økonomien fullstendig.

Henter vi noe halvløsning nå i januar så viser vel Ashley at han er fornøyd med å holde Newcastle i PL.

Ikke lett å hente gode spillere i januar uten å gjerne måtte betale noe mer enn markedspris, så jeg ser for meg uttrykk som "silly money" vente til sommeren, etc. kommer tl å bli brukt nå i januar igjen.

Hadde faktisk vært en boost å få Bramble tilbake, så ille er forsvaret vårt fortiden.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1288 på: 22. Des. 2011, 12:27 »
Hadde faktisk vært en boost å få Bramble tilbake, så ille er forsvaret vårt fortiden.

Nja, Colo var jo sjef mot Swansea. Dessutan pleier han å ha ein eller 2 kampar der han tek "ferie". Me får satsa på at det verte med kampen i går. Og so kjem Willi inn og presterar i ein 10-12 kampar før han har ein "off day" og.

Ja, verte lett å sjå kva ambisjonar me har. Nedre halvdel eller topp 7.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1289 på: 22. Des. 2011, 13:09 »
Det er bare at Colo ikke takler raske spisser. Det så vi mot Arsenal i fjor, og det så vi i går.