20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 443332 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #1260 på: 20. Des. 2011, 13:35 »
Dette vil isåfall bare være et ganske greit prov på begrensede ambisjoner fra styret spør du meg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1261 på: 20. Des. 2011, 14:07 »
Liker ikke tanken på at vi "vurderer" å vente til sommern før vi henter inn en spiss!

Ser "footybunker" linker oss med Celtic-spiss Gary Hooper.. Vet vi har vært linka til han før, og tror han kunne vært en spennende spiller! Er bare 23, har brukbar fart og er smart i bevegelsene sine! Kunne dannet et bra par med Ba! Eller?
Hvis du går ca 10 sider tilbake så har jeg beskrevet han + lagt ut en video der. Mener han er nøyaktig den spissen vi mangler!! :)

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1262 på: 20. Des. 2011, 14:17 »
Hooper ser da absolutt spennende ut. Banker inn mål ifra alle vinkler ser det ut som. Tar jeg helt feil vist han minner meg litt om Shane Long?

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1263 på: 20. Des. 2011, 15:20 »
Tar absolutt ikke feil der, kan minne en del om Long. Men jeg vil personlig rangere Hooper hakket høyere for jeg mener han har flere strenger å spille på.

Har bøtta inn mål hele karrieren og scorer i Europa også (mot lag som Atletico og Udinese), scorte vel 19 for Scunthorpe det året vi rykka opp og holdt dem i divisjonen nærmest på egenhånd. Har en ekstrem evne til å være på rett plass i boksen og har hærlig teknikk og bra fart. Scorer mål fra alle vinkler som du sier, enten det er på hodet, volley, langskudd, tap-in, raid, you name it!

Rett og slett den spisstypen vi mangler! Legger ut denne videoen igjen, så ser dere hva jeg mener:   DAMN!!!!
« Siste redigering: 20. Des. 2011, 15:24 av Andymag »

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #1264 på: 20. Des. 2011, 17:27 »
Etter å ha lest meg litt opp og sett ein del kamper og youtubeklipp, syns eg at Gary Hooper ser grævla spennande ut og bør kjøpas med ein gong 
Newcastlesupporter siden 1992

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1265 på: 20. Des. 2011, 17:30 »
Hooper og Ciani virker spennende. :) Men har aldri sett noen av dem spille før, bare sett litt av Hooper..

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1266 på: 20. Des. 2011, 18:07 »
Jeg liker å diskutere nye spillere. Mange flere med meg. Det skal vi også fortsette med, men i realiteten er vi heldige om det kommer en middelmådig, billig midtstopper inn. Alt annet virker utopi.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1267 på: 20. Des. 2011, 19:26 »
http://www.sportsvibe.co.uk/news/football/newcastle-hope-to-beat-arsenal-and-tottenham-to-the-signing-of-ajax-captain-14436/?

Kan han allikevel være en mulighet? At vi kan garantere han plass kan jo være en viktig faktor... La oss hente dobbelt Belgia i Verthongen og Vossen  :o

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1268 på: 20. Des. 2011, 20:15 »
http://www.sportsvibe.co.uk/news/football/newcastle-hope-to-beat-arsenal-and-tottenham-to-the-signing-of-ajax-captain-14436/?

Kan han allikevel være en mulighet? At vi kan garantere han plass kan jo være en viktig faktor... La oss hente dobbelt Belgia i Verthongen og Vossen  :o

Virker urelistisk men hadde det skjedd :drool:
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1269 på: 20. Des. 2011, 21:07 »
Jeg liker å diskutere nye spillere. Mange flere med meg. Det skal vi også fortsette med, men i realiteten er vi heldige om det kommer en middelmådig, billig midtstopper inn. Alt annet virker utopi.

Evt ny kontrakt på eit par, inkludert Perch. Og pluss på ein eller to ut so er vel me ganske nærme :P

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1270 på: 20. Des. 2011, 21:29 »
The Premier League have confirmed the dates for the January transfer window.
Clubs will be able to start signing players from midnight on Saturday 31st December, when the transfer window officially opens.
It will close a month later, at 11pm on Tuesday 31st January, after which no Premier League club will be able to buy or sell players.
The biggest deals in the January transfer window last season were Fernando Torres's £50m switch from Liverpool to Chelsea, and Liverpool's £35m capture of Andy Carroll from Newcastle United.

1) Betyr dette at det åpner 31. des? Eller er midnatt 31. des det som teknisk sett er 00:00 1. januar?

2) 11pm. Det tilsvarer 23:00, right? :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1271 på: 20. Des. 2011, 22:03 »
Liker ikke tanken på at vi "vurderer" å vente til sommern før vi henter inn en spiss!

Ser "footybunker" linker oss med Celtic-spiss Gary Hooper.. Vet vi har vært linka til han før, og tror han kunne vært en spennende spiller! Er bare 23, har brukbar fart og er smart i bevegelsene sine! Kunne dannet et bra par med Ba! Eller?
Hvis du går ca 10 sider tilbake så har jeg beskrevet han + lagt ut en video der. Mener han er nøyaktig den spissen vi mangler!! :)

Ser det nå, Andymag;) Er ikke alltid eg får tid til å bla gjennom alle sidene, spesielt når eg er seint hjemme fra jobb! Beklager på det høyeste :P
Uansett, bra vi er enige angående Hooper! Tror også han kan være spissen vi trenger!
Har sett en del av han, og det har vært positivt! LØP OG KJØP!  :D

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1272 på: 20. Des. 2011, 22:08 »
Hooper hadde vært konge. Ser ut til å være veldig hardtarbeidende. Kan passe utmerket både til Ba og Ben Arfa.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1273 på: 21. Des. 2011, 11:34 »
The Premier League have confirmed the dates for the January transfer window.
Clubs will be able to start signing players from midnight on Saturday 31st December, when the transfer window officially opens.
It will close a month later, at 11pm on Tuesday 31st January, after which no Premier League club will be able to buy or sell players.
The biggest deals in the January transfer window last season were Fernando Torres's £50m switch from Liverpool to Chelsea, and Liverpool's £35m capture of Andy Carroll from Newcastle United.

1) Betyr dette at det åpner 31. des? Eller er midnatt 31. des det som teknisk sett er 00:00 1. januar?

2) 11pm. Det tilsvarer 23:00, right? :P
Nei, det tilsvarer 24:00. Du må regne med tidsforskjellen, vet du :P

Det er vanskelig å si hvordan en skal tolke åpningstiden. Det spørs hva de legger i midnatt. Men jeg forestiller meg at det må være (norsk tid) 01.00 31. desember. Altså natt til årets siste dag.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1274 på: 21. Des. 2011, 12:53 »
Da var da svært til pirking da Jokke ;) Hehe. :P
Men jeg bøyer meg, du har helt rett ;)

Satser på at det åpner 31. des da :)