20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 443460 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #1215 på: 19. Des. 2011, 07:36 »
Andymag; jepp, han har det som skal til for å styre kamper.

Tjaa, litt gammel og kurven går nok nedover. ;) Men noen andre som er enige i at Wigans Diame ville vært en nesten perfekt erstatter dersom Tiote blir solgt? Veldig god spiller som er veldig lik Tiote i spillestilen. Kort tid igjen av kontrakten, og spiller på et bunnlag.

Noen meninger?
« Siste redigering: 19. Des. 2011, 08:19 av thomashaer »

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #1216 på: 19. Des. 2011, 08:38 »
Ang. Maiga:

Vi var jo enige allerede i august, men helsa til maiga har skranta litt i høst. Vært endel skadet osv. Da er kanskje ikke 7 millioner like "greit" lenger om medicalen også slår fast at det er litt issues med kneet, selv om han er skadefri AKKURAT nå.

Jeg tror rett og slett Mike og Dekka er nådeløse på at skal vi signere en spiller for såpass mye penger, skal han være i perfekt fysisk form. Det var han i august, men ikke i det siste. Da får man naturlig nok kalde føtter, og jeg er glad for at de tar grep og ikke signerer en half-crook til en pris som var avtalt med tanke på at han var 100% fit :)
If it has tits or wheels, count on problems!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1217 på: 19. Des. 2011, 09:03 »
Det er ingen som krever at vi skal ha en spiss på plass flere uker før vinduet åpner. Hvis denne "geniale" planen fra MA er å skylde på en medisinsk test, ville det ikke da vært bedre å gjøre dette i slutten av vinduet? Slik at vi ikke "rakk" å finne en annen?

Det er vel ikke noe rart i det hele tatt at en gratis spiller kommer lettere gjennom en medical. Det utgjør en mye mindre risiko for klubben.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #1218 på: 19. Des. 2011, 09:25 »
Enig, jeg sa dette på et engelsk forum også, og ble latterliggjort der :P At en medical er mer enn en pass/non-pass. Det er avhengig av andre faktorer og, slik som lønninger, overgangssum osv... det er mer en risk-assessment undersøkelse, der legene konstaterer den fysiske tilstanden - som så vurderes opp imot alle de andre faktorene. Det å bestå en medical er derfor i mine øyne en totalvurdering fra klubbens side heller en en medisinsk "tommel opp/tommel ned".

Hvordan kan ellers en medical som skal ta 3 dager, passeres på en time med en lyskeskade i carrolls tilfelle, eller i Ba`s tilfelle stryke så det synger etter hos stoke, for deretter å passere hos oss?
If it has tits or wheels, count on problems!

Andi

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1219 på: 19. Des. 2011, 13:22 »
Lokalpressen kobler oss til brasiliansk/hollandsk midtstopper fra Twente; Douglas Franco Teixeira. Absolutt spennende og nok mer sannsynlig enn Mbiwa og Samba. Link:
http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2011/12/19/fc-twente-s-douglas-franco-teixeira-is-nufc-target-72703-29976399/
http://en.wikipedia.org/wiki/Douglas_Franco_Teixeira

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1220 på: 19. Des. 2011, 13:59 »
Whey! Douglas har jeg på Napoli-saven min på FM. Han er helt vill!  :wink:

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1221 på: 19. Des. 2011, 15:51 »
Whey! Douglas har jeg på Napoli-saven min på FM. Han er helt vill!  :wink:

Er ikke helt sikker på om jeg er så keen på ham, jeg.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1222 på: 19. Des. 2011, 16:24 »
Jepp det er denne Douglas ;)

Leser på flere forum at det tydligvis er mange som har sett han og som liker han.

Kommer ikke på at jeg har sett han i aksjon, så vanskelig å vite om han vil passe inn i PL.

Heller litt mer mot at Pardew ønsker en spiller som kan/kjenner til PL fotball og ikke en type som Luiz som har trengt mye tid.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1223 på: 19. Des. 2011, 16:46 »
Herregud gutter, får vi Douglas får vi kvalitet! Hadde vært rått!  Er et kjempe stopper-talent med fysisk tilstedeværelse og duellstyrke til tusen. Jeg har ikke sett for mye av han skal jeg være ærlig, men det lille jeg har sett har vært av så stor klasse at jeg mener han er gigaspennende!
Har akkurat fått nederlandsk pass og står på trappene til landslaget. Yummy!

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1224 på: 19. Des. 2011, 17:22 »
Hehe, 17 i aggressivitet på FM. ;D

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1225 på: 19. Des. 2011, 17:58 »

Her ser du hvorfor.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #1226 på: 19. Des. 2011, 18:03 »

Her ser du hvorfor.

Og eg trodde eg var en hissig kar  :D

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1227 på: 19. Des. 2011, 18:24 »
Det klippet der var litt spooky :sinna2: men vi temperament er et godt utgangspunkt.  Bare dette var et engangstilfelle så :fisk:

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1228 på: 19. Des. 2011, 18:25 »
Siden vi mistet Barton, så skulle det da bare mangle at han her kommer til klubben!
Same old Shearer, always scoring!

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1229 på: 19. Des. 2011, 18:25 »

Her ser du hvorfor.

Trenger vi en spiller som først slår en annen, prøved å skalle dommeren (ser litt sånn ut i alle fall), før han dytter en annen på vei ut. La også merke til 4 * rødt i Æresedivisjonen.

Min generelle mening blir at denne mannen ikke kan styre temperamentet sitt, og derfor kanskje heller ikke komme til oss.

Men jeg tar til takke med HVA SOM HELST, for å slippe unna James Perch.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!