20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 443608 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #1140 på: 17. Des. 2011, 13:49 »
Virker veldig rart hele greiene med tanke på hvilke kjeks som tidligere har klart en medical hos Newcastle enkelt uten problemer.

Virker jo svært vanskelig å finne denne erstatteren for Carroll.

Ashley vil vel ikke hente inn flere spillere uten at noen må ut, og da har fokuset etter Taylor sin skade blitt flyttet fra spiss til stopper. Inn kommer nok en stopper av typen "championship klasse"

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1141 på: 17. Des. 2011, 13:56 »
Ikke sant. Problemet er at vi trenger både en spiss og en forsvarer, og trengte det også før Taylor fikk skaden sin.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1142 på: 17. Des. 2011, 14:18 »
Gleder meg akkurat til Bas landslagspill i januar. Hadde det ikke vært for han er jeg helt sikker på vi hadde ligget mye mye nærmere nedrykkstreken.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1143 på: 17. Des. 2011, 14:22 »
Så du gleder deg ja? :D

Sorry Simmi, måtte bare..  :-[
« Siste redigering: 17. Des. 2011, 14:25 av thomashaer »

Simmi

• Gjest
« Svar #1144 på: 17. Des. 2011, 19:38 »
 :yaoscared:

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
« Svar #1145 på: 17. Des. 2011, 20:17 »
Chelsea kan bare drømme om Cheiken vår. Ingen Maiga inn, fordi han feila på medical test. Rykter om Newcastle vil gå etter Giroud for rundt 6,5m£, fordi det var vannskelig å fullføre Maiga overgangen. Linka med fransk landslag stopper Ciani som er ganske god. Linka også med Zaha for tredje eller andre gang som er ung og lovende ving/spiss, men dyr overgang vil det bli, 10m£. Kva seier dokke?

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1146 på: 17. Des. 2011, 20:51 »
Chelsea kan bare drømme om Cheiken vår. Ingen Maiga inn, fordi han feila på medical test. Rykter om Newcastle vil gå etter Giroud for rundt 6,5m£, fordi det var vannskelig å fullføre Maiga overgangen. Linka med fransk landslag stopper Ciani som er ganske god. Linka også med Zaha for tredje eller andre gang som er ung og lovende ving/spiss, men dyr overgang vil det bli, 10m£. Kva seier dokke?
Giroud er meget talentfull så ja takk. skaff gjerne noen vinger også for de vi har evner nesten aldri å slå en skikkelig ball inn i feltet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1147 på: 18. Des. 2011, 02:55 »
Scott Sinclair, Matt Jarvis, eller Hoilett hadde vært å foretrekke. :D

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1148 på: 18. Des. 2011, 09:06 »
Kampen igår viser at vi trenger å forsterke i alle ledd.
Alt av mål hviler på Demba Ba. Har ikke han dagen er det ikke mange som kan stikke seg frem, desverre. Når han i tillegg forsvinner i 1-2 mnd på nyåret MÅ vi ha inn en spiss til nå i januar. Best, Shola og Løvenkrands er ikke gode nok om vi skal opp enda ett nivå og bygge videre på det vi allerede har. De tre sistenevnte er spillere som ikke burde startet kamper for NUFC, men på grunn av mangel på andre alternativer går det nesten ikke en kamp uten at èn eller flere av dem starter.

Forsvaret skriker etter forsterkninger. Alle er nok enige om at en back og midtstopper må inn, eller en som kan bekle begge posisjonene.

På midtbanen ønsker jeg meg en ving med "silkefot". En type som Solano er sårt savnet. Jonas og Obertan er litt annerledes typer og jeg ønsker meg litt annerledes spillertype som man kan ha som alternativ i en startellver.

Et minstekrav nå i januar er 2 spillere inn. Blir noen solgt trenger man erstattere for disse.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1149 på: 18. Des. 2011, 09:09 »
Et dobbelbud på Giroud og Yanga-Mbiwa hadde vært å foretrekke, men kan nok tenkes at Ashley må ut med rundt £15 mill i en gang da, og det virker ikke veldig gjennomførbart.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1150 på: 18. Des. 2011, 09:20 »
Et dobbelbud på Giroud og Yanga-Mbiwa hadde vært å foretrekke, men kan nok tenkes at Ashley må ut med rundt £15 mill i en gang da, og det virker ikke veldig gjennomførbart.

:drool: :drool: :drool:

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1151 på: 18. Des. 2011, 09:57 »
Jeg må ærlig innrømme at Giroud gir meg atskillig mye mer vann i munnen enn Maïga.

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
« Svar #1152 på: 18. Des. 2011, 10:52 »
Giruod kan komme til Newcastle for same prisklasse som Maiga, altså rundt 6,5M£. Yanga-Mbiva kan jo bekle alle rollene i forsvaret. Håper han ikkje blir dyr. Han kunne kome for 3,5M£, men det var bare ein gammal rykte. Eg syns vingane bår vi kanskje forsterka. Beck hastar ikkje mykje no lenger, fordi Santon spilte klasse mot Swansea. Det vi må fokusere på er klasse stopper og ein ny nr 9 som kan herje samen med Ba, så kan vi sjå på forsterkninger andre steder.

Eg håper ikkje Tioté stikker vekk

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1153 på: 18. Des. 2011, 11:30 »
Hva skal vi med Giroud når vi har vinger som max treffer med 2/10 innlegg inn i boksen?

Hadde mer trengt en ung ny type alla Bellamy (om det finnes)

Håper virkelig at Jonas og Obertan noen gang kan få litt konkurranse om plassene. Er tragisk om Jonas skal fortsette å snuble i vei kamp etter kamp. Han kan være vår Park (som ManU bruker mot gode lag)

Med med en eier som Ashley så er nok ingen ny ving noe alternativ heller.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1154 på: 18. Des. 2011, 12:38 »
Journal hevder at aly er tilbake på blokka. På samme blokka står samba i margen + at vi har blitt tilbudt curtis davis.
Han kom, ble mett og dett var dett....