20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 443558 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #1065 på: 15. Des. 2011, 13:43 »

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
« Svar #1066 på: 15. Des. 2011, 17:57 »
Trur det er Magia som kommer inn først. Eg kjem til å mislike Pardew eller Ahsley om vi ikkje for inn ein klasse forsvarspiller. Eg syns det er litt dumt at Pieters er ikke til salg. Håper Montpellier er villige til å selge Yanga-Mbiva bilig sjølv om dei ligge bra ann. Er faktisk ikke så interisert i Taiwo, Tompkinz og Ridgewell. Eg hadde blitt fornøgd om vi fikk inn Yanga-Mbiva og litt extra om Clyne kom også. Håper det blir effektiv jobbing i januar.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1067 på: 15. Des. 2011, 19:19 »
Står på skysports at Newcastle er ute etter 1-2 spillere i januar med mindre det frosvinner spillere i januar.

Jeg mener at vi i hvertfall se etter 2-3 spillere. Nå forsvinner heldigvis Smith til sommeren og vi slipper en overbetalt flopp på lønningslista.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1068 på: 15. Des. 2011, 20:29 »
Pardew om nye forsvarsspillere

"I don?t think I need to strengthen my hand.?  ?I think you would be surprised ? Mike and Derek are probably more keen to bring in a central defender than I am, so don?t worry about that.?

Pardew om Danny Simpson

?We will just run to the summer and see where we go then.? ?I?m not disappointed or hopeful about it ? it?s just business. He either does a deal here or he doesn?t ? and if he doesn?t do a deal, we will get somebody else.?

Er det bare meg eller virker det veldig som han gjør fansen klar på at vi ikke kommer til å få inn en forsvarsspiller og at Simpson drar til sommeren :P
Veldig badass atitude han har fått plutselig. Og er ikke helt fan av "I dont think i need to strengthen my hand" Har han glemt at vi brukte Perch sist kamp og ble banka..?

edit: eller er det bare jeg som fikk litt doom and gloom over meg :P

« Siste redigering: 15. Des. 2011, 20:32 av Kjottbolle »
Newcastle United Football Club<3

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1069 på: 15. Des. 2011, 20:38 »
Sjølvsagt. Han vil ikkje gå på nok ein smell, slik som i sommar. Det er bra at mi har klar ein spiss, men det skulle berre mangla sidan han skulle ha kome i sommar. Og då verte vel Januar den store skuffelsen med tanke på ein ny stoppar. Kven trur dykk me byr på 5 min før fristen? :lol:

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1070 på: 15. Des. 2011, 20:57 »
Tolker det mer som det er ganske sikkert at det vil komme inn en midtstopper i januar og at Pardew ikke akkurat trenger å banke i bordet for å få det til å skje ;)

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1071 på: 15. Des. 2011, 21:16 »
Pardew om nye forsvarsspillere

"I don?t think I need to strengthen my hand.?  ?I think you would be surprised ? Mike and Derek are probably more keen to bring in a central defender than I am, so don?t worry about that.?

Heldigvis mener han ikke dette. Han gjør mange rare valg (spiller Obertan, Raylor osv), men han kan ikke være så blind.

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
« Svar #1072 på: 15. Des. 2011, 22:18 »
Nice at Derek og Mike er villige til å forsterke Newcastle to a topside  :wub: og vil absolutt få inn ein klasse stopar. Gleder meg til januar.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1073 på: 15. Des. 2011, 22:20 »
Jeg tolker det som om han har fått beskjed om å si det. Så skal alle supporterne si:
"Å mike ashley er best han vil virkelig det best for klubben. Det var han som ville forsterke forsvaret selv om pardew ikke ville"

Selvfølgelig vil Pardew forsterke. Det forsvaret skriker etter forsterkninger nå. Har aldri opplevd at en manager ikke vil få inn forsterkninger i en syltynn lagdel.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1074 på: 15. Des. 2011, 22:35 »
Tror nok mest på den forklaringen din ja annern :(

Peter

• Gjest
« Svar #1075 på: 15. Des. 2011, 22:46 »
Virker som dette er tatt rett ut fra kontekst. Er sikker paa at han mener det han sier, men at det kan tolkes paa forskjellige maater. Pardew er nok veldig klar paa at han vil han vil ha inn flere spillere, og proevde nok aa understreke det med at Ashley&co var veldig klare selv paa at nye folk maa hentes inn.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1076 på: 15. Des. 2011, 23:51 »
hvis jeg skal se det ifra et lederperspektiv så er jo min jobb å få det maksimale ut av troppen min. jeg er avhengig av folk som nå jobber en plass imellom gul og rød sone. med andre ord så er det ikke komfortabelt. Da går jeg ikke ut å sier i media, "som dere så i sist kamp så er det krise i forsvaret." Jeg gir en "vote of confidence" og sier at jeg er ikke redd. Jeg har tillitt til mine, men ledelsen vil forsterke.

Hva han sier på bakrommet til Ashley og Lambias er nok noe helt annet en hva vi hører.

Jeg ville sagt akkurat det samme som Pardew i hans sko. Ikke for å gi kreditt til Ledelsen, men for å gi tillitt til gutta som jeg nå må lite på de neste ukene.

Ellers så må jeg si at jeg gleder meg voldsomt til Maiga! jeg har virkelig et håp om at han kommer til å bli en stjerne i drakta :)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1077 på: 16. Des. 2011, 00:43 »
Har virkelig fått mer troen på Maiga siden i høst. Virker lovende. Sefølgelig kommer det også en forsterkning i forsvaret med. Eneste grunnen for at vi ikke får inn flere der er vist man finner ut at Saylor kommer tilbake tidligere enn ventet. Når klubben også begynner nå å legge inn bud på div spillere i forsvar er jo det et klart tegn. Ikke at noen skal ha honør for den grunn det er bare nødvendighet som faktisk Ashley også klarer å se..

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1078 på: 16. Des. 2011, 00:56 »
Mbiwa er vel fransk, og spiller ikke på noe landslag. Så han hadde vært perfekt. :)

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #1079 på: 16. Des. 2011, 11:46 »
Alex inn for 3 mill? Jeg hadde revet hånden av chelsea for den summen. Han er yngre enn Colo, og har lassevis av erfaring.
If it has tits or wheels, count on problems!