20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 443332 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #1050 på: 14. Des. 2011, 16:51 »
Håper vi ikke bruker opp mot 4-5 millioner pund for en ruleringsspiller alla Ridgewell. Da kan vi heller kline litt til for den rette spilleren (om han er tilgjengelig) og finne en ny ener sammen med Cola baki der. Når Taylor så er tilbake vil vi da ha f.eks Willy og Ridgewel i bakhåndl som ikke akkurat drar oss oppover på tabellen..

Håper vi går for en spiller alla denne Mapou Yanga-Mbiwa som er 22 år og har potensiale til å bli en klassespiller ut fra det jeg har hørt og lest om han.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1051 på: 15. Des. 2011, 00:16 »
David Villa tranferlisted av Barca, prisen ligger på £34 mp! Liverpool og Chelsea skal være interressert. Villa skal ha havnet i krangel med Messi.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1052 på: 15. Des. 2011, 00:22 »
Offisielt eller rykter?

Egentlig ikke så interressant... vi har Ba ;D

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1053 på: 15. Des. 2011, 00:24 »
Aner ikke, tror det er offisielt.

Marca said Villa has been made available for transfer and had already been touted to "the great English clubs, mainly Chelsea, Liverpool and Aston Villa", but Guardiola insists the speculation is nonsense.

Aston Villa, hahaha! Navnet passer ihvertfall. :D

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #1054 på: 15. Des. 2011, 00:41 »
Tomkins - nei takk.  Synes han var meget svak forrige sesong og etter min mening en fin kontributør til deres nedrykk...

Ridgewell og Tomkins for 3-6 milioner er etter min mening som å kjøpe koteletter til 120 kroner kiloen. Da får du biff på smart klubb - kontinental biff ;) - til samme pris.

for de summene er nok muligheten til stede for å snappe opp noen av de heteste forsvarsprospektene i henholdsvis fransk, nederlandsk eller belgisk liga ... ikke alle klubber klarer å demme opp for interessen fra en såpass stor klubb som vi er akkompagnert av en innsprøytning på 30-40 millioner i friske midler...
Er mer lysten på disse enn ti-på-dusinet engelske stoppere som går og subber i championship..
If it has tits or wheels, count on problems!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1055 på: 15. Des. 2011, 08:38 »
Enig Flatline. Hvis vi heller kan bruke 5 millioner på den franske stopperen som vi har blitt linket til, så ser jeg heller at vi gjør det..Den youtubevideoen virket jo lovende.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1056 på: 15. Des. 2011, 09:32 »
Slik vi har truffet med en del av kjøpene de siste sesongene så kan vi sikkert finne en bedre spiller utenlands, selv om jeg ikke tror Montpellier slipper han stopperen billig når de ligger i toppen og har mulighet for CL. Jeg har ikke sett nok av Tomkins til å si hvor god han har vært. Men at han var svak forrige sesong trenger vel ikke å bety allverden? Steven Taylor og Colo hadde jo ikke akkurat noen gode sesonger da vi rykket ned. Har alltid blitt sett på som et stort talent og regner med at styret ser muligheten for vidresalg. Douglas skriver at vi kanskje trenger å by £4+ så mulig jeg er på videne når jeg tipper over £5m.

Det som er fordelen med Ridgewell er at han både har spilt mye stopper og back. Hadde han vært klar 1. jan så hadde vi hvert fall fått inn en spiller som med en gang kunne gjort en jobb. Kan vi få han til ok pris tror jeg det vil være en bra overgang, men liten vidresalgsverdi så tipper også vi går for et annet utenlands alternativ.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1057 på: 15. Des. 2011, 10:44 »
Om Maiga fra N-O;

So here is the report from the Ligue 1 expert I talked about earlier...

STRENGTHS

- Extremely good on his head. A very good header of the ball.
- A target man.
- His shots are very hard. He shots "like a horse".
- His technique is both functional and worth seeing (attracting).
- Will get points (assists, goals).

WEAKNESS / NOT SO GOOD THINGS

- He has attitude problems.
- On the field he may sometimes have trouble controlling his emotions.

POSITIONS

- Can play in many different positions.
- Can be a poacher, like Inzaghi.
- He can play on the wing in the same role as Gervinho.
- But for the most of the time he plays like a target man in attack with 1 or 2 strikers. That is his best role.
- Not so very good on the right wing in a 4-4-2 formation.

OTHER

- He maybe could be a little bit more faster. Even though he doesn't lack pace.
- Not very consistent.
- A class player! (When he wants).

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1058 på: 15. Des. 2011, 12:06 »
Høres jo ut som Carroll i sine glansdager :)

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1059 på: 15. Des. 2011, 12:17 »
WEAKNESS / NOT SO GOOD THINGS

- He has attitude problems.
- On the field he may sometimes have trouble controlling his emotions.

Hvorfor er jeg ikke overrasket?  :popcorn:
Same old Shearer, always scoring!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1060 på: 15. Des. 2011, 12:29 »
http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2011/12/15/alan-pardew-hopeful-of-bringing-in-new-players-72703-29959341/?

ALAN Pardew has admitted that at least one new face will arrive at St James' Park in January, and says that the search is on for a "defensive" target.

However he did concede there was little he could do to prevent interest in his current squad.

Pardew said today: "Clubs will have to pay us a lot of money for our players, we are doing well.

"We are always on our guard with Cheick Tiote.

"But at least one player will be coming in maybe two.

"The January window is a minefield."

Pardew will run the rule over Fabricio Coloccini, Mike Williamson and Tiote today ahead of the Swansea game.

He said:"We are hopeful we have one or two back.

Blir ikke så veldig klok av dette. Først håper han hvertfall en ny spiller vil komme inn i januar, for å så håpe at det kanskje blir to.

Ka med Maiga da? Kommer det 3 spillere inn i januar mon tro?

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1061 på: 15. Des. 2011, 12:51 »
Tipper nok Maiga er den ene som garantert kommer inn, og i tillegg håper han på en defensiv forsterkning.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1062 på: 15. Des. 2011, 12:59 »
Jepp. Problemet er at vi må ha en forsvarsspiller inn. Ashley...

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1063 på: 15. Des. 2011, 13:00 »
Tipper nok Maiga er den ene som garantert kommer inn, og i tillegg håper han på en defensiv forsterkning.

Ja, syntes det dessverre virker slik jeg også. Maiga virker spennende, men vi må ha inn en spiller som kan spille stopper og skal vi tro Pardews komentarer så virker det som vi kan bli sittende med Perch som backup for Colo og Williamson om vi ikke finner den riktige spilleren til underpris.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1064 på: 15. Des. 2011, 13:33 »
Ang. David Villa har han brukket skinnebeinet nå, og blir dermed ikke aktuell for PL allerede i januar.