20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 443477 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #900 på: 09. Des. 2011, 17:55 »
Så ham spille 5-10 ganger ifjor, 4 av de live så ikke gå utifra at du er den eneste som har sett han her... Mener at det han mangler av fart det tar han igjen i styrke, og han er meget god til å oppsøke kroppskontajt tidlig mot spillere som er raskere enn han. På denne måten nøytraliseres farten dems. Tror Pieters ville vært gull jeg :)

Vi får bare være enige om å være uenige. Håper du får rett om vi skulle kjøpe ham.

Vi er forresten linket til Taye Taiwo idag.

http://www.football-italia.net/node/13627

"Newcastle are said to be prepared to offer Milan ?1m in exchange for the player?s loan. They would also get an option to buy him outright at the end of the season."

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #901 på: 09. Des. 2011, 18:01 »
Kan Taiwo spille stopper? Hvis ikke skjønner jeg det ikke.. Hvor setter dette Santon?
« Siste redigering: 09. Des. 2011, 18:22 av thomashaer »

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #902 på: 09. Des. 2011, 18:04 »
Kan Taiwo spille syopper? Hvis ikke skjønner jeg det ikke.. Hvor setter dette Santon?

Nei. Taiwo på venstreback og Santon på høyreback?

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #903 på: 09. Des. 2011, 18:24 »
Skal vi bare kaste ut Simmo, som har spilt så solid? Greit nok med Raylor, men Simpson? Da foretrekker jeg heller en slik deal for en stopper. Det er det vi trenger. Om Simpson blir solgt eller kommer totalt ut av form derimot, kunne det vært en god deal.

Ps: kom ikke han nettopp til Milan da?
« Siste redigering: 09. Des. 2011, 18:26 av thomashaer »

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #904 på: 09. Des. 2011, 18:31 »
Skal vi bare kaste ut Simmo, som har spilt så solid? Greit nok med Raylor, men Simpson? Da foretrekker jeg heller en slik deal for en stopper. Det er det vi trenger. Om Simpson blir solgt eller kommer totalt ut av form derimot, kunne det vært en god deal.

Simpson har vært grei nok han. Opp til god nå i det i siste. Kontrakt-situasjonen hans er derimot noe komplisert, samt at Santon vil kunne tilføre langt mer fremover om vi skulle gå inn for noe slik. Det er ingen plutselig prosess, men i nærmere fremtid ville det etter min mening gjort oss enda bedre.

Kom vel nettopp til Milan, men har omtrent ikke fått spilletid.

Det burde forøvrig ikke være snakk om enten stopper eller back. Vi trenger en spiller i begge posisjoner.
« Siste redigering: 09. Des. 2011, 18:33 av 17Parker »

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #905 på: 09. Des. 2011, 18:40 »
Han spiller vel ikke ving, men back?
Kan spille over alt i backrekka. Begynte som venstre back, så høyre og nå midtstopper.

Stod i artikkelen til Inspector at han tilogmed kunne spille ving.

He imposed himself as an all-rounder, now settled in the axis but able to have efficient spells on the wings when the coach feels the need.

Ja, leste det samme. Men tolket det som at han kunne spille på begge backene. Veit at det han begynte som venstreback ihvertfall. Leste det et sted, et sted jeg ikke husker akkurat nå.:P

Det med Taiwo/Santon/Simpson kan avhenge en god del av kontrakts-situasjonen til Simpson, som Parker påpeker. Hvis vi leier Taiwo, og ser siste halvdel hvordan ting utvikler seg, kan det bli en meget god deal.
Støtter ihvertfall "forslaget" til Parker; Santon på høyreback, og Taiwo på venstreback :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #906 på: 09. Des. 2011, 20:52 »

Simmo er ikke god nok..Ubrukelig offensivt, null teknikk og sløv pasningsfot. Ok defensivt derimot..Men ikke en spiller som er vanskelig å erstatte..  :fisk:

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #907 på: 09. Des. 2011, 20:57 »
Gammel er taiwo??

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #908 på: 09. Des. 2011, 20:59 »
26 år.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #909 på: 09. Des. 2011, 21:28 »
Trodde han hadde vært ganske solid for Milan jeg? Ble jo henta i sommer...

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #910 på: 09. Des. 2011, 22:05 »
Simmo er ikke god nok..Ubrukelig offensivt, null teknikk og sløv pasningsfot. Ok defensivt derimot..Men ikke en spiller som er vanskelig å erstatte..  :fisk:

Feil, feil, oooooog feil. 0 av 3.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #911 på: 09. Des. 2011, 22:14 »

+1

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #912 på: 09. Des. 2011, 22:23 »

Så du mener seriøst at Simpson har bidratt offensivt i år, at han har god teknikk og slår gode pasninger, det er mer enn hva jeg har sett.
Defensivt skal jeg være enig i at han har gjort en grei jobb.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #913 på: 09. Des. 2011, 22:26 »
Dere er seriøse, det er det verste av alt...Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett ham bomme på helt enkle pasninger. De beste lagene i PL har offensive, teknisk gode backer. Det er viktig av flere grunner. Spesielt nyttige er de som breddeholdere hvis vi spiller i en 4-5-1-1 formasjon. Jeg har forsvart Raylor, men jeg har aldri sagt han er god nok, og for meg er det uforståelig at dere ikke ser at dette også gjelder for Simpson.

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #914 på: 09. Des. 2011, 22:41 »
Dere er seriøse, det er det verste av alt...Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett ham bomme på helt enkle pasninger. De beste lagene i PL har offensive, teknisk gode backer. Det er viktig av flere grunner. Spesielt nyttige er de som breddeholdere hvis vi spiller i en 4-5-1-1 formasjon. Jeg har forsvart Raylor, men jeg har aldri sagt han er god nok, og for meg er det uforståelig at dere ikke ser at dette også gjelder for Simpson.
Er 100% enig. Skjønner virkelig ikke de som syntes Simpson er god nok for et PL-lag som burde ha som ambisjoner om  å kvalifisere seg for Europa. Offensivt er Simpson en vandrende katastrofe, ser ut som en juniorspiller i det meste han foretar seg, og slår gang på gang håpløse innlegg. Hent inn en ung og lovende HB som har et klart potensiale offensivt! Nå skal det legges til at han ikke akkurat får så mye offensiv hjelp med Obertan foran seg.