20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 443517 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #885 på: 09. Des. 2011, 00:19 »
Uansett hvordan man vrir og vender på det så er nok en spiller som spiller fast for et av verdens beste nasjoner god nok for oss også. At han spiller bare fordi de ikke har andre alternativer er bare tull, det er tross alt Nederland vi snakker om, ikke Uganda.

Pr. dags dato er han selvsagt god nok for oss. Det har alt å si på våre spillere. Det er dog håpløst å si at en spiller er god nok bare fordi han spiller for et landslag. Les litt hva nederlandske supportere har å si. Han er deres Raylor.

Dette blir selvsagt veldig negativt, men noen må demme opp for "Pieters er konge"-bølgen. God spiller, men et usikkert kort. Klare tempoproblemer, og er ikke like bevegelig som Santon.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #886 på: 09. Des. 2011, 00:23 »
Mener de det? Jeg har ikke sett noe av han, og tar selvfølgelig det til etterretning.
Synd å høre.
If it has tits or wheels, count on problems!

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #887 på: 09. Des. 2011, 00:42 »
Uansett hvordan man vrir og vender på det så er nok en spiller som spiller fast for et av verdens beste nasjoner god nok for oss også. At han spiller bare fordi de ikke har andre alternativer er bare tull, det er tross alt Nederland vi snakker om, ikke Uganda.

Pr. dags dato er han selvsagt god nok for oss. Det har alt å si på våre spillere. Det er dog håpløst å si at en spiller er god nok bare fordi han spiller for et landslag. Les litt hva nederlandske supportere har å si. Han er deres Raylor.

Dette blir selvsagt veldig negativt, men noen må demme opp for "Pieters er konge"-bølgen. God spiller, men et usikkert kort. Klare tempoproblemer, og er ikke like bevegelig som Santon.

Jeg tar NEDERLANDS (!!) Raylor any day. Alle andre på det laget er ypperste verdensklasse så kan godt ta til takke med deres dårligste spiller. Som jo da må være ti ganger bedre enn vår Raylor...

kan du ikke lese litt gjennom det du sier. Du ønsker ikke nederlands landslagsback! Du trenger en hodesjekk straks!

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #888 på: 09. Des. 2011, 00:44 »
[ Det er dog håpløst å si at en spiller er god nok bare fordi han spiller for et landslag.

Hvordan du får dette til å stemme når vi snakker om et av verdens topp fem landslag klarer jeg ikke å fatte...

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #889 på: 09. Des. 2011, 07:12 »

Jeg tar NEDERLANDS (!!) Raylor any day. Alle andre på det laget er ypperste verdensklasse så kan godt ta til takke med deres dårligste spiller. Som jo da må være ti ganger bedre enn vår Raylor...

kan du ikke lese litt gjennom det du sier. Du ønsker ikke nederlands landslagsback! Du trenger en hodesjekk straks!

Kom tilbake til meg når du har sett ham spille og/eller lest hva nederlandske fans synes om ham. 

Jeg sier forresten ikke at jeg ikke nødvendigvis ønsker meg ham. Bare at jeg er usikker på ham.
« Siste redigering: 09. Des. 2011, 07:17 av 17Parker »

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #890 på: 09. Des. 2011, 07:13 »
[ Det er dog håpløst å si at en spiller er god nok bare fordi han spiller for et landslag.

Hvordan du får dette til å stemme når vi snakker om et av verdens topp fem landslag klarer jeg ikke å fatte...

Det går bra. Alle trenger ikke fatte alt.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #891 på: 09. Des. 2011, 08:44 »

SOLID

Frankrikes svar på Colo dette jo..Kjøp, kjøøøøøøøp!
« Siste redigering: 09. Des. 2011, 08:46 av Thomas »

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #892 på: 09. Des. 2011, 08:53 »
Ut i fra hva som vises i den snutten, så hadde jeg og sagt ja takk.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #893 på: 09. Des. 2011, 09:12 »
Det er selvfølgelig ikke noe automatikk i at Pieters er så forbanna god bare fordi Nederland er såpass gode. Er vel veldig få gode landslag i historien som ikke har hatt et svakt kort. Etter en rask titt på det nederlandske landslaget så skjønner man fort at det ikke er defensivt de har sine beste spillere. Det er nok veldig mange landslag i verden som kan stille med en betydelig bedre venstreback enn Pieters, og da er det ingen automatikk i at han er god nok for å spille for et lag på øvre halvdel i Premier League.

Selv om jeg er en tanke skeptisk så er jeg overbevist om at han likevel er et lite hav bedre enn Ryan Taylor defensivt, så han vil nok uansett være et brukbart kjøp. Men om han trenger like lang innkjøringstid i PL som det Santon trenger så kan man absolutt spørre seg om det er noen vits. Av det lille jeg har sett så må jeg si at jeg er langt mer entusiastisk rundt en overgang for Mapou Yanga-Mbiwa.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #894 på: 09. Des. 2011, 09:29 »
Enig Torfinn. Var jo forøvrig interessant å se forrige mesterskap med NL. Pga at de var så gode fremover på banen ble ikke forsvaret satt  under press. Men husker at spesielt venstresiden deres slet da de de var ferdig med gruppespillet og begynte å møte motstandere som utgjorde en trussel fremover på banen.  Som sagt, jeg tar igjerne mot Pieters, men jeg vil ikke betale mer enn £3 mill for ham i og med at jeg har hørt at han ikke er den meste temporaske. Jeg anser tempo som en viktig egenskap om man skal beherske PL.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #895 på: 09. Des. 2011, 14:53 »

SOLID

Frankrikes svar på Colo dette jo..Kjøp, kjøøøøøøøp!

Bare at han her også er rask. :D

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #896 på: 09. Des. 2011, 14:58 »
Han spiller vel ikke ving, men back?
Kan spille over alt i backrekka. Begynte som venstre back, så høyre og nå midtstopper.

Stod i artikkelen til Inspector at han tilogmed kunne spille ving.

He imposed himself as an all-rounder, now settled in the axis but able to have efficient spells on the wings when the coach feels the need.
« Siste redigering: 09. Des. 2011, 15:01 av thomashaer »

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #897 på: 09. Des. 2011, 15:06 »
Har sett den snutten enda en gang til nå. Kjøper vi ham kommer han nok til å ha et par feil som vil koste oss baklengs fordi han spiller med høy risiko. Det vil han forhåpentligvis riste av seg med erfaring. Men han løser jo enkelte av stuasjonene på eksemplarisk måte både  ifht å erobre ball og pasningsvalgene han foretar seg etterpå.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #898 på: 09. Des. 2011, 15:35 »

Kom tilbake til meg når du har sett ham spille og/eller lest hva nederlandske fans synes om ham. 

Jeg sier forresten ikke at jeg ikke nødvendigvis ønsker meg ham. Bare at jeg er usikker på ham.
Så ham spille 5-10 ganger ifjor, 4 av de live så ikke gå utifra at du er den eneste som har sett han her... Mener at det han mangler av fart det tar han igjen i styrke, og han er meget god til å oppsøke kroppskontajt tidlig mot spillere som er raskere enn han. På denne måten nøytraliseres farten dems. Tror Pieters ville vært gull jeg :)

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #899 på: 09. Des. 2011, 16:12 »
Må i tillegg si at hvis han takler farten på kantene i Eredivisie så takler han farten på PL-kantene :P Herre Jesus det er noen kjappe jævler i Nederland. Minstekravet for å spille kant i Eredivisie må jo være at du løper 100 metern på under 10 blank :D

Om han takler farten på spillet i PL er en annen sak, men kantene burde gå bra :P