20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 443515 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #660 på: 23. Nov. 2011, 19:59 »

Om Ryan gjør flere grove tabber, kamp etter kamp er jeg åpen for å prøve Santon, men foreløpig gjør han ikke det, så hvorfor kaste inn Santon da?

Fordi han spiller utav posisjon og er kapabel til å tape kamper på egenhånd. Vi spilte riktignok mot City, men interessant nok skjedde alt på hans side. Hvem vet hvor han ble av til tider. Det bør heller ikke bare gå på tabber. Greit nok, han har klart seg overraskende bra, men tenker man tilbake på kampene er det flere kritikkverdige momenter og dårlige (ikke nødvendigvis elendige) kamper. Jeg har som sagt ikke hastverk, men jeg er utrolig spent på hva Santon har å tilby, samtidig som jeg ikke er noen fan av Raylor.

Peter

• Gjest
« Svar #661 på: 23. Nov. 2011, 20:04 »
Så du vil ha Santon inn fordi Raylor ikke er favorittspilleren din?
Santon spiller vel også ut av posisjon om han skal overta venstrebacken. Santon er hovedsaklig høyreback om jeg husker rett.
Okey, Raylor hadde en dårlig kamp mot City. Betyr det at han er en dårlig spiller? Er Evra eller Smalling dårlige spillere, fordi de var delaktig i å slippe inn 6 mål mot City?

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #662 på: 23. Nov. 2011, 20:09 »
Så du vil ha Santon inn fordi Raylor ikke er favorittspilleren din?
Santon spiller vel også ut av posisjon om han skal overta venstrebacken. Santon er hovedsaklig høyreback om jeg husker rett.
Okey, Raylor hadde en dårlig kamp mot City. Betyr det at han er en dårlig spiller? Er Evra eller Smalling dårlige spillere, fordi de var delaktig i å slippe inn 6 mål mot City?

Ja, det var det jeg sa. Fin konklusjon. Santon kan spille både venstreback og høyreback, selvom han for det meste er høyrebeint.

Det siste er bare vås. Han er en middelmådig spiller fordi han har vist dette over flere sesonger. Han er en tikkende bombe på venstrebacken, og uten Gutierrez hadde det blitt stygt.

Santon på venstreback mot Lennon.

Peter

• Gjest
« Svar #663 på: 23. Nov. 2011, 20:14 »
Hva har Santon vist da? Spillt et par kamper for Inter i Maicons skadefravær, og spillte for Cesena, kanskje Serie A's dårligste lag ifjor?
Virker som om du mener at siden Raylor har vært middelmådig tidligere, kan han ikke bli en god spiller, fordi han er "for gammel" til å bli god. Hørt om Kevin Phillips? Spillte vel non league fotball til han var 22, før han ble toppscorer et par år etterpå. Aldri for sent å bli en habil spiller.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #664 på: 23. Nov. 2011, 20:20 »
Par kamper for Inter i Maicons skadefravær?

Correct me if I'm wrong, men var han ikke fast venstreback første året til Mourinho i Inter da?
Jeg forstår egentlig ikke denne skepsisen en del har til Davide Santon.
Dessuten, han ble hentet inn som erstatter for Enrique. Da synes jeg han burde får spille, i alle fall mer enn han har gjort.....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Peter

• Gjest
« Svar #665 på: 23. Nov. 2011, 20:23 »
Satt det litt på spissen. Han spillte vel en 25-35 eller no.
Maicon på høyre, Chivo på venstre? Var vel sånn Mourinho spillte?

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #666 på: 23. Nov. 2011, 20:29 »
Hva har Santon vist da? Spillt et par kamper for Inter i Maicons skadefravær, og spillte for Cesena, kanskje Serie A's dårligste lag ifjor?
Virker som om du mener at siden Raylor har vært middelmådig tidligere, kan han ikke bli en god spiller, fordi han er "for gammel" til å bli god. Hørt om Kevin Phillips? Spillte vel non league fotball til han var 22, før han ble toppscorer et par år etterpå. Aldri for sent å bli en habil spiller.

Nei.  Og på lån ja. Ikke ulikt fra for eksempel Cleverley som spillte for Wigan.

Raylor er en middelmådig spiller. Han er 27 og kommer ikke til å bli noe særlig bedre enn det han er nå.

Peter

• Gjest
« Svar #667 på: 23. Nov. 2011, 20:30 »
Raylor er tydligvis bedre enn Santon, siden det er førstenevnte som spiller hver kamp.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #668 på: 23. Nov. 2011, 20:34 »
Raylor er tydligvis bedre enn Santon, siden det er førstenevnte som spiller hver kamp.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #669 på: 23. Nov. 2011, 20:36 »
 :lol:
Nei.

Peter

• Gjest
« Svar #670 på: 23. Nov. 2011, 20:37 »

Det er jo sannheten. Hadde Santon vært så uendelig mye bedre enn Raylor, så hadde Santon spillt!
Jeg vil gjerne at Santon skal få mulighten, og jeg er enig i at han er spennende, men pr idag gjør vi det veldig bra på banen, og Raylor har på ingen måte spillt seg ut av laget.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #671 på: 23. Nov. 2011, 20:40 »
At Santon har bedre grunnleggende ferdigheter som fart og teknikk er det ingen tvil om, men om han vil passe inn i dette laget vet vel ikke Pardew engang.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #672 på: 23. Nov. 2011, 20:46 »
Det er ikke sannheten. Langt derifra. Raylor fikk plassen fordi vi ikke hadde andre alternativer utenom en ung italiener som akkurat hadde kommet til klubben. Det hadde ingenting med kvalitetene å gjøre. Nå er vi 12 kamper uti sesongen, og Raylor har klart seg overraskende bra (kun to piss elendige kamper, og endel dårlige/middelmådige), men han har ikke vært så imponerende at han må holde kapteinen for Italia u21 på benken. Med Gutierrez foran seg vil også Santon klare seg fint, i tillegg til å bidra langt mer offensivt.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #673 på: 23. Nov. 2011, 21:02 »
Pardew vurderer helt klart Raylor som et bedre alternativ enn Santon pr. dags dato. Det kan det da ikke være noen som helst tvil om. Det er ikke for å være snill/slem han velger enkelte spillere over andre.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #674 på: 23. Nov. 2011, 21:05 »
Man setter ikke ut en spiller som har vært en del av det beste forsvaret i Premier League. Jeg tipper han vil få mulighet til å rette opp inntrykket mot United, noe annet er bare pedagogisk meget feil. Da ber man om dårlig stemning.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/