20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 443677 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #630 på: 23. Nov. 2011, 00:18 »
Vi er endelig linket til den franske midtstopperen/høyrebacken Mapou Yanga-Mbiwa. Klassespiller. Hadde vært en herlig signering.

Hvordan har du så god kjennskap til han?

Følger aktivt Ligue 1.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #631 på: 23. Nov. 2011, 08:20 »
Flere rykter om Nathan Clyne og Nathan Dyer nå ser jeg. Samtidig ser det ut til at Newcastle fullfører Maiga dealen snart.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #632 på: 23. Nov. 2011, 09:27 »
Skandale om vi klarer å selge Tiote i januar. Nå er vi en posisjon der vi ikke er nødt til å selge, og virkelig vere beinharde for å holde på spillerne. 20m£ blir for lite for meg. Hadde vi vert i krise hadde det vert en annen ting, men nå som vi prøver å etablere oss på topp10 tabellen vil det vere helt feil. Er det noen som virkelig vil ha spillerne våre får de også bla opp godt. Ikke bare selge for å selge, men også vise litt ambisjon. Kjør Modric stil..

Einig! Dessutan kjem me garantert dårleg ut av det. Aldri verda om me får inn ein erstattar.

Jepp. Heldigvis har han signert en 6,5 årskontrakt. I tillegg tror jeg ikke Tiote er typen som tar en Modric og prøver å klage seg vekk. Han virker som en rolig og beskjeden gutt. Har vel sagt at Newcastle er en perfekt by for ham og at London blir alt for stor. Dessuten tror jeg MA aldri kommer til å selge for under 30. Hvis Chelsea fortsetter med det defensive spillet som de til nå har vist, kommer de til å være rimelig desperate rundt juletider.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #633 på: 23. Nov. 2011, 14:56 »
Ja heldigvis har han en lang kontrakt og blir garantert ikke billig det er sikkert. Men at Chelsea blir desperate er vel ikke noen positiv ting. Kommer de med stort sjekkhefte er tiote vekk på dagen. Det er like sikkert.
Angående rykter har vel Pardew sagt at det kommer inn to spillere i januar + vist noen i laget drar. Så da blir det vel Maiga og en forsvarer inn.

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #634 på: 23. Nov. 2011, 15:20 »
Hvilken forsvarspiller er mest ønsket her inne av de vi er linket til?

Selv ønsker jeg å få inn Pieters. Da kan Santon ta høyrebacken som sin, samtidig som vi har dekning både på venstre og i midten.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #635 på: 23. Nov. 2011, 15:57 »
Vi vet ingenting om Santon enda. Jeg vil faktisk gå så langt som å avstå fra å sette han foran Raylor og Simmo i køen før jeg faktisk har sett han spille... så empirisk orientert er jeg.  :P
« Siste redigering: 23. Nov. 2011, 16:21 av Flatline »
If it has tits or wheels, count on problems!

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #636 på: 23. Nov. 2011, 16:11 »
Helt enig Flatline ;)

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #637 på: 23. Nov. 2011, 16:19 »
Santon er selvsagt en bedre back enn Raylor. Skal strengt tatt ikke mye til - uten å kritisere hans positivt overraskende start.

Personlig håper jeg på Mapou, men da tar jeg ikke veldig hensyn til venstrebacken.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #638 på: 23. Nov. 2011, 16:21 »
Han er nok det - men jeg vil fremdeles se det. Jeg synes det blir noe tynt å bare slå fast det når gutten knapt har sparket en ball i premier league. Flere - og bedre spillere - før han har falt totalt igjennom i EPL.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #639 på: 23. Nov. 2011, 16:31 »
Er vel egentlig enig med Flatline her. Er vel ikke nødvendigvis det dummeste om vi matcher Santon forsiktig i starten av PL-karrieren heller da - slik vi også gjorde med Jose Enrique under Big Sam. Han ble jo et monste av en back til slutt også.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #640 på: 23. Nov. 2011, 16:37 »
Helt enig. En vi VET har sett han er Pardew og han må jo ikke ha blitt overbevist ettersom han ikke har gitt Santon noe tillit hittil. Han startet jo reservekampen igår, som de tapte 4-0, og skal visst ikke ha dominert...

Blir rart å si at han ER bedre enn Raylor 17Parker, når det er nøyaktig det vi ikke vet ennå...

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #641 på: 23. Nov. 2011, 16:44 »
Synes fremdeles vi burde gi Raylor tillitt, og kaste innpå santon de siste 20 minuttene + FA Cup kamper.
Så tar vi det derifra. Er det klasseforskjell hver gang han kommer innpå så løser saken seg selv.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #642 på: 23. Nov. 2011, 16:58 »
Helt enig. En vi VET har sett han er Pardew og han må jo ikke ha blitt overbevist ettersom han ikke har gitt Santon noe tillit hittil. Han startet jo reservekampen igår, som de tapte 4-0, og skal visst ikke ha dominert...

Blir rart å si at han ER bedre enn Raylor 17Parker, når det er nøyaktig det vi ikke vet ennå...

Jeg tror du finner at det har mer å gjøre med at Raylor har klart seg ganske bra til nå, om et par forferdelige kamper. Pardew er veldig var på å støtte spillerene sine, og så godt det lar seg gjøre, ikke støte dem. Hvor har du lest om Santons prestasjon igår?

Nei. Å si at Santon er en bedre spiller enn Raylor er en selvfølge. Om han vil takle PL og passe spillestilen man finner der, er en annen ting.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #643 på: 23. Nov. 2011, 17:02 »

Jeg tror du finner at det har mer å gjøre med at Raylor har klart seg ganske bra til nå, om et par forferdelige kamper. Pardew er veldig var på å støtte spillerene sine, og så godt det lar seg gjøre, ikke støte dem. Hvor har du lest om Santons prestasjon igår?

Nei. Å si at Santon er en bedre spiller enn Raylor er en selvfølge. Om han vil takle PL og passe spillestilen man finner der, er en annen ting.
[/b]

Og den eneste tingen vi bryr oss om.  Hvem av de to som er den fotballteknisk beste spilleren blir kun av akademisk interesse. At han er en bedre spiller i Serie A er dundrende likegyldig for oss, så i alle praktiske henseender er hvem som takler og håndterer premier league og hvem som er den beste spilleren en og samme ting.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #644 på: 23. Nov. 2011, 17:05 »
Den eneste måten man finner ut om han passer PL er å spille ham. Raylor er en tikkende bombe, og har ikke Gutierrez dagen, er det en mann som potensielt kan ødelegge mye for laget. "Man er ikke bedre enn sin svakeste link".