20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 443646 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #600 på: 21. Nov. 2011, 20:25 »
Hvorfor er det mest sannsynlig?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #601 på: 21. Nov. 2011, 20:28 »
Hvorfor er det mest sannsynlig?
Mener at det var det som ble sagt da han ble solgt.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #602 på: 21. Nov. 2011, 20:35 »
Ok, da så. I tilfelle er jo den klausulen en suveren nullitet.  :D Blir jo nesten latterlig av klubben å komme trekkende med den overhodet. Spesielt når resten av avtalen er så kriminelt god!  :wink:

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #603 på: 21. Nov. 2011, 20:48 »
Vi blir linket til Crystal Palaces høyreback talent Nathaniel Clyne. Han er 20 år, og en av de mest lovende spillerne utenfor PL. Kontrakten til Clyne går ut til sommeren.

Om simpson forsvinner i januar eller til sommeren kan det fort bli Clyn som kommer inn som erstatter. Meget spennende. I tillegg er han engelsk.

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2064310/Newcastle-lead-race-Nathaniel-Clyne.html?

(Er også veldig lovende på FM og fifa :). Har ikke sett ham spille, men han skal være veldig hurtig. (

Absolutt ja takk! Perfekt spillerkjøp. Ung, lovende og null risiko, men enorm gevinst hvis han slår til. Simpson er ok, dog for begrenset offensivt. Tror ikke laget vil falle så mye i kvalitet.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #604 på: 21. Nov. 2011, 21:16 »
Er det bare jeg som har på følelsen at han blir en 10 millioners back i det øyeblikket han trekker på seg trøya vår? :boxer:  :boxer:

Liverpool kan bare gå og legge seg  ::p  ::p
If it has tits or wheels, count on problems!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #605 på: 21. Nov. 2011, 21:53 »
Carroll-overgangen: Var det ikke snakk om 7,5% av neste overgang, og 25% av fortjeneste på neste salg?

Uansett er den fortjenesten på neste salg i grunn et ikke-tema. :P
Men mener jeg leste dette, men kan hende jeg ikke gjorde det, eller at det er feil ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #606 på: 21. Nov. 2011, 22:59 »
Rykter om at vi er interessert i å kjøpe Joe Cole til sommeren. :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #607 på: 21. Nov. 2011, 23:53 »
Stol på meg - det forblir isåfall bare rykter.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

trondie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #608 på: 22. Nov. 2011, 02:21 »
Tingen e at tiote e meget viktig så, synst det er for tidlig og selge han sjøl om budet er på 30 mil.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #609 på: 22. Nov. 2011, 03:59 »

Hm. Sikker på det? Gammel, over the top, gigantisk lønning...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #610 på: 22. Nov. 2011, 09:45 »

Hm. Sikker på det? Gammel, over the top, gigantisk lønning...
Ja, det er nettopp derfor man kan være så sikker på at det ikke blir en realitet. Det nærmeste Mike Ashley har vært å kjøpe en slik spiller er vel Kevin Nolan...
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

FM Ruler

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #611 på: 22. Nov. 2011, 10:51 »
Så derfor trur du at vi ikje selger tiote for 20 mill???

Derfor så var det ikke noen logikk i det forrige innlegget ditt!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #612 på: 22. Nov. 2011, 10:57 »
Nolan var jo 27 år da vi kjøpte han hvilket jeg ikke vil påstå er over the top rent aldersmessig. Kan jo selvfølgelig debatteres for at han hadde sett sine beste dager i Bolton-trøya, men jeg vil vel påstå han spilte en av sine bedre sesonger i karrieren for oss forrigesesong :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #613 på: 22. Nov. 2011, 13:19 »
Vi blir linket til Crystal Palaces høyreback talent Nathaniel Clyne. Han er 20 år, og en av de mest lovende spillerne utenfor PL. Kontrakten til Clyne går ut til sommeren.

Om simpson forsvinner i januar eller til sommeren kan det fort bli Clyn som kommer inn som erstatter. Meget spennende. I tillegg er han engelsk.

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2064310/Newcastle-lead-race-Nathaniel-Clyne.html?

(Er også veldig lovende på FM og fifa :). Har ikke sett ham spille, men han skal være veldig hurtig. (

Absolutt ja takk! Perfekt spillerkjøp. Ung, lovende og null risiko, men enorm gevinst hvis han slår til. Simpson er ok, dog for begrenset offensivt. Tror ikke laget vil falle så mye i kvalitet.

E han her Clyn so mykje meir offansiv? Eg har aldri sett denne Clyne spela, får eit inntrykk av at du har det. Simpson er meir enn ok då han har vore veldig solid og god til no. Eg meinar me må kunne strekkja oss litt for å behalda Simpson.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #614 på: 22. Nov. 2011, 14:21 »
Nolan var jo 27 år da vi kjøpte han hvilket jeg ikke vil påstå er over the top rent aldersmessig. Kan jo selvfølgelig debatteres for at han hadde sett sine beste dager i Bolton-trøya, men jeg vil vel påstå han spilte en av sine bedre sesonger i karrieren for oss forrigesesong :)
Jeg kunne kanskje også trukket frem Alan Smith. Han har jo forsåvidt gigantisk lønn, men var ikke så gammel og ikke nødvendigvis over the top da vi kjøpte han, han heller. Men jeg er helt enig med deg, Kevin Nolan passer egentlig ikke inn i kategorien "gammel, over the top, gigantisk lønn". Det gjør Alan Smith i dag, men i utgangspunktet ikke i 2007.

Vi kjenner alle til klubbens kjøpspolitikk, og det er lite som er så sikkert som at vi IKKE kommer til å kjøpe en spiller ala Joe Cole, som er gammel, over the top og skal ha gigantisk lønn.
Det er jo nettopp slike spillere vi jobber knallhardt for å bli kvitt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon