20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 443543 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #480 på: 13. Nov. 2011, 11:31 »
Cabaye har jo foreløpig klart seg bra. Men det er ikke til å legge skjul på at vi trenger flere slike.

Cabaye er kanskje liten, men bra fysikk har han absolutt.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #481 på: 13. Nov. 2011, 11:37 »
AN agent row is threatening to derail Newcastle United?s move for top defensive target Erik Pieters. The Holland defender, left, comes highly recommended by Toon?s team of crack scouts and the club were desperate to broker a deal for a player who can play either at left-back or centre-back in the summer.
But the deal collapsed because they were angered by the demands of his representatives ? and now Newcastle look unlikely to turn to him again unless there are indications that their stance has changed.

PSV Eindhoven stopper Pieters is desperate to join United and the club would be willing to pay the£7million the Eredivisie side want. He missed out on Holland?s latest squad to face Switzerland and Germany due to injury. Having moved so successfully in France, Newcastle are looking to make a splash in the Dutch market over the next couple of windows.

The club will not be recruiting extensively in January, but reinforcements up front and at the back are being targeted.

Modibo Maiga will join in January but the Sunday Sun can reveal that Liam Ridgewell has been wiped off United?s January hitlist, however. The versatile Birmingham City defender was a favoured target of Alan Pardew and the club considered bringing him in during the summer window but other targets have moved ahead of him.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #482 på: 13. Nov. 2011, 20:53 »

http://www1.skysports.com/football/news/11678/7307223/Maiga-waiting-on-move

Ser absolutt ut som om dette kommer til å skje ja. Ikke mitt førstevalg, men er villig til å la meg motbevise.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #483 på: 13. Nov. 2011, 20:56 »
In Carr we trust?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #484 på: 13. Nov. 2011, 20:56 »
Skal innrømme at De Jong var et navn jeg anså som mer spennende. Helt klart en fordel at han heller ikke skal til ANC. Det som derimot stemmer er at Carr og speierne våre har god kontroll på det franske markedet og at når vi går for ham på tross av ANC må han vel sees på som en kar Pardew virkelig har trua på. Lov å drømme om den nye Drogba?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #485 på: 13. Nov. 2011, 22:35 »
Vi drar inn en solid 4 plass, kvaller oss for CL, får inn 100 trillioner for navnebytte og kjøper Neymar.

Easy peasy japanesy
Same old Shearer, always scoring!

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #486 på: 13. Nov. 2011, 23:56 »
In Carr we trust?
In Carr we trust:)

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #487 på: 14. Nov. 2011, 00:00 »
Vi drar inn en solid 4 plass, kvaller oss for CL, får inn 100 trillioner for navnebytte og kjøper Neymar.

Easy peasy japanesy

Stadion spøken døde for en side siden...

Skal innrømme at De Jong var et navn jeg anså som mer spennende. Helt klart en fordel at han heller ikke skal til ANC. Det som derimot stemmer er at Carr og speierne våre har god kontroll på det franske markedet og at når vi går for ham på tross av ANC må han vel sees på som en kar Pardew virkelig har trua på. Lov å drømme om den nye Drogba?

Det er flere som deler din tanke. Hva er det med Maiga som ikke er spennende? Jeg mener det var noen som sammenlignet han med Shola. Sånn utsende og fysikk messig så ser han jo ganske tynn ut. Jeg har nesten mer tro på at han er en ny Ba type framfor en ny shola eller Best?

Han ser også noe spinkel ut i forhold til Drogba.

« Siste redigering: 14. Nov. 2011, 00:15 av Erlend Simonsen »
Han kom, ble mett og dett var dett....

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #488 på: 14. Nov. 2011, 00:33 »
Modibo er egentlig ganske rask og teknisk etter det jeg har sett av ham. Grei fysikk også. Veldig typisk Ashley og co å komme ut med noe positivt like etter de har klovna det til.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #489 på: 14. Nov. 2011, 00:40 »
Modibo er egentlig ganske rask og teknisk etter det jeg har sett av ham. Grei fysikk også. Veldig typisk Ashley og co å komme ut med noe positivt like etter de har klovna det til.

Tja, dette har vel strengt tatt vært mer eller mindre klart i noen uker nå.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #490 på: 14. Nov. 2011, 07:31 »
Jeg mener det er typisk hvis de gjør det offisielt nå snart. ;)

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #492 på: 14. Nov. 2011, 19:01 »
Me skal tydlegvis ha eit lag beståande av kunn afrikanarar. Kva skjer når det er afrikameisterskap ???

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #493 på: 14. Nov. 2011, 19:16 »
Me skal tydlegvis ha eit lag beståande av kunn afrikanarar. Kva skjer når det er afrikameisterskap ???

Det er det reservelag er til for. ;)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #494 på: 14. Nov. 2011, 19:20 »
http://www.talksport.co.uk/sports-news/football/premier-league/transfer-rumours/1280/41/newcastle-close-auxerre-star

noen som vet mer om han.

Man Utd har i hvertfall vært nære ved å kjøpe ham. :)

The Burkina Faso international says that Sir Alex Ferguson was impressed with his abilities following a trial with the club five years ago.

Auxerre midfielder Alain Traore has claimed in an interview with Ligue1.com that only a work-permit issue prevented him from joining Manchester United.

Men en ting jeg reagerer på:
Position(s):   Left Midfielder

Hvorfor kjøoe en venstre midt når vi har Jonas? ???
« Siste redigering: 14. Nov. 2011, 19:25 av thomashaer »