20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 446009 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #375 på: 30. Okt. 2011, 18:19 »
Er vel 5-6.valg som sentral midtbane i mine øyne (Cabaye, Tiote, Guthrie, Gosling, Vuckic)
Også Abeid vil jeg si.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #376 på: 30. Okt. 2011, 18:45 »
Ja Colos involvering mot Wolves var jo ikke god, men de situasjonene til Tayls var mer alvorlig, fordi begge straffesituasjonene kunne vært avverget om han hadde hatt litt mer is i magen.  Det samme kan sies om involveringen mot Bent.

Du er ikke akkurat Steven Taylors største fan, for å si det mildt.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #377 på: 30. Okt. 2011, 19:42 »
Smith er bak Tim Krul i kampen om spissplassene, så der skal han ihvertfall ikke brukes!
Er vel 5-6.valg som sentral midtbane i mine øyne (Cabaye, Tiote, Guthrie, Gosling, Vuckic), så er utlån er jeg meget positiv til. Nå går vel kontrakten hans ut til sommeren (?), så de må ihvertfall betale deler av lønnen. Halvparten elns.

NETTOP! Smith er gudskjelov historie til sommeren uansett, nå hadde det bare vært en ypperlig bonus å blitt kvitt f.eks bare halvparten av lønna hans fra januar og ut sesongen. Det er jo nesten en Cabaye på lønnsbudsjettet det

svell

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #378 på: 01. Nov. 2011, 08:20 »
Nå som Tevez åpner for å bli i PL, regner jeg med Ashley står klar med sjekkheftet. Blir vel både billig å kjøpe og lønne for hans nye klubb regner jeg med.  ;D http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article3263846.ece

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #379 på: 01. Nov. 2011, 08:55 »
Kansje Arsenal, Tottenham eller QPR.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
« Svar #380 på: 01. Nov. 2011, 18:05 »
Tevez er god spiss, men eg veit ikkje helt nøyaktig korleis det går med Tevez for tida. han har at noen dumme hodningar som er nok den største årsaken til at City vil bli kvitt han. så har han høy lønn(veit ikkje sånn ca.) så eg trur ikkje Tevez er den vi ser etter på tanke på holdningane og lønna hans, men han er svært god spiss i mine øyne. han scorte mange mål forgje sesong. sterk, rask, rutinenert, smart, teknisk og målfarlig spiss. trur han ville ha vert ein god spiss å få for 14millionar pund. no bur familien hans i England så han vil bli i England og trivs der. trur det ville ha vert eit klasse kjøp for oss viss vi slo ut Arsenal, Tottenham og fattige QPR, og viss vi ikkje tenker på lønna og da Tevez nekta å spille ot ganger i mesterligaen.

rykter om at Arsenal kan snappe Podolski. ah eg har skikkelig lyst til å se Podolski i newcastle-drakta på SJP, same med Cisse.trur ikkje Luuk De Jong  hadde vert dårlig å få til newcastle. det er nok Maiga vi er nærmast ved å signere. han er ganske målfarlig og scora en giod del mål i ligue 1, men eg har lyst at newcastle biurde sikte litt høgre.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #381 på: 01. Nov. 2011, 18:16 »
Helt enig i alt du skriver, TimKnut. Tviler sterkt på at Ashley vil betale Tevez' lønn.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #382 på: 01. Nov. 2011, 18:29 »
Hehe, hadde vært artig å sett Tevez i Newcastle drakten! Som spiller er han fantastisk, men som menneske vet jeg ikke helt. Noe er hvertfall ikke som det skal være hos Tevez.

Han har vel sagt at han er villig til å gå mye ned i lønn, men har vel sikkert tanker om å spille CL.

Så spørs det om City er villig til å selge han "billig" til klubber de er direkte konkurrent mot da (Chelsea,Arsenal, Tottenham) Newcastle er ikke helt der enda!

Ashley har jo litt sansen for spillere som er i kulden hos andre klubber og et par gode ord fra Jonas og Colo og vips Tevez i trøye #9 i januar ::p

rocksmile

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #383 på: 01. Nov. 2011, 21:43 »

Jeg bare lurer på en ting; Hva er forskjellen på Maiga nå, og Drogba når han ble hentet til Chelsea?

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #384 på: 01. Nov. 2011, 21:58 »
Selvom det aldri kommer til å skje, så ja takk til Tevez!

Jeg har den oppfatninga at han ikke er så ille som ryktet hans tilsier. Agentene har styrt mye av karrieren hans(aner ikke hvordan det er nå) og han sleit visstnok veldig psykisk i våres og tviler på om oppfølginga han fikk fra klubben, når han hadde problemer, var den aller beste.

Så tror han ville hatt det såå mye bedre i en kjærlig, flott familie som f.eks Newcastle United <3
Same old Shearer, always scoring!

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #385 på: 01. Nov. 2011, 22:21 »
Drogba herjet i Europa for Marseille og hadde vel flere mål også!!

TimKnut

• Supersub
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
« Svar #386 på: 01. Nov. 2011, 22:55 »
Pardew har sagt at han håper og ønsker på tre spillere inn i januar, forhåpentligvis 2 defensive spillere og 1 angrep  ;) kanskje blir det Pieters, Ridgwell og Maiga som dei seier på nufcblog.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #387 på: 01. Nov. 2011, 23:06 »
Tottenham ble nummer 5 i fjor med 62 poeng ;)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #388 på: 01. Nov. 2011, 23:07 »
Jeg at jeg posta i feil tråd. Sletta innlegget og posta det i Generelt.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #389 på: 02. Nov. 2011, 10:57 »
Drogba herjet i Europa for Marseille og hadde vel flere mål også!!
Drogba var ung, men allerede altfor god for Marseille da vi møtte dem i semifinalen i UEFA-cupen i 2004. Et allerede defensivt begrenset Newcastle-lag som manglet flere av sine beste ballvinnere på midten og i forsvaret mot the rising star Didier Drogba var mer eller mindre rått parti. At vi likevel var så nære som vi var gjør det enda mer uforståelig at manageren vår ikke var god nok få måneder senere. Men det er en annen historie.

Poenget er uansett at Drogba var en av europeisk fotballs aller mest spennende spillere på denne tida.
Nå aner jeg ikke hvilket nivå Maiga holder, for fransk fotball følger jeg ikke med. Men han vet tydeligvis hvor målet står og har tilsynelatende 4 mål på 8 kamper denne sesongen. Men statistikk fra fransk fotball sier generelt lite om hvor god en spiller er. Det er mange klubber som har brent seg på det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon