20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet Januar 2012  (Lest 444103 ganger)

0 medlemmer og 38 gjester leser dette emnet.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet Januar 2012
« Svar #345 på: 20. Okt. 2011, 18:47 »
Ifølge hollandske medier så skal vi være nærmest en overgang for Luuk de Jong? Tror ikke han er å forakte, 7 mål på 8 kamper i ligaen så langt i år (+1 mål i Europa og 1 mål i EM-kvalik).  :thumbu: Holder bra snitt i Eredivisie iallefall i den grad vi kan vektlegge det, han er vel beskrevet som en allround striker? 188cm og 80kg (fra FM), passer inn i Beefcake Army iallefall.  :lol:

Har vel vært skrevet endel om han før også?  :-\

Kilde: NUFC Blog om saken.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #346 på: 20. Okt. 2011, 22:47 »
Heller han enn Maiga for min del...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #347 på: 20. Okt. 2011, 22:49 »
Absolutt. Magefølelsen min er meget skeptisk til Maïga.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #348 på: 21. Okt. 2011, 00:21 »
Virker som en spennende spiller. :)

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #349 på: 21. Okt. 2011, 08:23 »
Ser på Luuk de Jong som en potensiell nr 9. Heller han enn Maiga

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #350 på: 21. Okt. 2011, 11:14 »
Hva basserer folk dette på? Føler det er en kollektiv missnøye rundt ryktene om Maiga, blant NUFC-fans ::)

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #351 på: 21. Okt. 2011, 12:13 »
Av det jeg har sett synes jeg Maiga virker veldig likt det vi allerede har...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #352 på: 21. Okt. 2011, 12:26 »
I tillegg virker han nesten enda mer avhengig av konstant foring fra kant, og det er ikke der vi er sterkest for øyeblikket.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #353 på: 21. Okt. 2011, 14:48 »
Også kommer det småsirkuset som Maiga har holdt i tillegg med streikevilje osv. Liker ikke den formen for reaksjon på det grunnlaget.

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #354 på: 21. Okt. 2011, 15:45 »
enig med flere her. Viser ikke bra vilje å streike seg til ny klubb. Men vi kan jo bli overrasket som med HBA også.

Men denne spilleren her synes jeg virker veldig lik de andre spissene vi har, og av den grunn håper jeg at vi kjøper noen andre som skal fylle den rollen. En type som Kevin Gameiro hadde vært perfekt. (Et eksempel bare, veit at vi selvfølgelig ikke får han nå). Kjapp bakromsspiss hadde vært optimalt, da det er noe vi ikke har i troppen fra før av. :)
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #355 på: 21. Okt. 2011, 19:30 »
Ben Arfa hadde helt andre premisser for sin streik enn det Maiga har, og etter mine øyne så var det nok noe mer legitimit for hans del.

På andre siden så kan jo konfliktene med Dassier, Deschamps og Gerets tale mot Ben Arfa, men det blir en annen diskusjon og det ser ikke ut til å være noen problemstilling så langt i Newcastle i alle fall.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #356 på: 21. Okt. 2011, 23:46 »
Svært mange mener at vi trenger en ny midtstopper i januar. Jeg er også overbevist om at vi må ha cover og NUFC må jo pr. dags dato være et glimrende springbrett for en up and coming stoppertype.  Twente har en spennende type i brasilianske Douglas, men har blir kanskje for dyr? Hvilke alternativer finnes?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #357 på: 22. Okt. 2011, 02:07 »
Skal vi kjøpe midtstopper må vi enten bruke mye penger på et førstevalg, f.eks Douglas, eller vi kan bruke langt mindre på en ung, fremadstormende spiller, som kan konkurrere med Williamson. Kadar virker å ha stagnert og Perch er for dårlig, så et talent hadde gjort seg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #358 på: 22. Okt. 2011, 09:28 »
Kan kjøpe Lewis Dunk fra Brighton da. Skal være et stort talent som jeg mener vi har blitt linket med tidligere!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #359 på: 22. Okt. 2011, 14:27 »
Idelle ville vært å kjøpe et stort midstoppertalent. Jeg er fortsatt usikker på Tayls. Blør alt for drakta og enkelte av blokkeringene har vært glimrende. Samtidig  har hatt tre grove glipper (Wolves, Tham og Villa) som kunne ha kostet oss dyrebare poeng.

Samtidig vet jeg ikke om vi behøver en nr9 signering med tanke på hvordan best og ba har åpnet sesongen. HBA kommer til å spille bak en av dem, samtidig som at Ba er for god til å sitte på benken. Og det er vel ikke heller så lurt å kjøpe en spiss til 10 mill og plassere ham på sidelinjen? Kanskje bedre å kjøpe en 5-6 milloners spisstalent og venstreback ala santon?